maar onze eigen merries beginnen nog maar net met uiers dus dat duurt nog wel een maand ofzo
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Martina67 schreef:Aslo,
Dat gaat mij ook zo, ik heb in november afscheid moeten nemen van 2 pony'sdie samen naar dezelde eigenaar zijn gegaan en ik vond het verschrikkelijk.
De ene was 2 en de ander 4 jaar. Heel jammer is ook dat de nieuwe eigenaar ze heeft omgedoopt waardoor ze toch minder makkelijk op te sporen zijn mocht ik dat willen.
Mensen in hun omgeving zullen ze onder hun nieuwe namen kennen en hun geboortenamen gaan zo verloren (al staan ze dan in het paspoort)
Misschien dat ik de moeder van die 2 die nu moeten bevallen laat dekken maar dat wordt niet eenvoudig denk ik zo.
oma schreef:Martina67 schreef:Aslo,
Dat gaat mij ook zo, ik heb in november afscheid moeten nemen van 2 pony'sdie samen naar dezelde eigenaar zijn gegaan en ik vond het verschrikkelijk.
De ene was 2 en de ander 4 jaar. Heel jammer is ook dat de nieuwe eigenaar ze heeft omgedoopt waardoor ze toch minder makkelijk op te sporen zijn mocht ik dat willen.
Mensen in hun omgeving zullen ze onder hun nieuwe namen kennen en hun geboortenamen gaan zo verloren (al staan ze dan in het paspoort)
Misschien dat ik de moeder van die 2 die nu moeten bevallen laat dekken maar dat wordt niet eenvoudig denk ik zo.
Hey martine
Hier de nieuwe eigenaar![]()
Wees maar niet bang hoor, Wapasha en Ayasha gaan nergens anders naar toe hoor, die blijven lekker hier, ben er echt heel gelukkig mee.
Enne op papier blijven ze altijd die naam houden hoor, maar het roept gewoon iets makkelijker die andere namen.![]()
Ik struikelde iedere keer over de naam Ayasha als ik haar riep, dus vandaar dat het Mickey en Minnie is gewoorden, en omdat ik nu eenmaal een Disneyfreak ben