Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xApple schreef:Even een vraagje tussendoor; met wat voor bitjes mennen jullie en hoe bevalt dat? Het liefst met een foto erbij![]()
Ik ben aan t oriënteren op iets nieuws..
xApple schreef:Even een vraagje tussendoor; met wat voor bitjes mennen jullie en hoe bevalt dat? Het liefst met een foto erbij![]()
Ik ben aan t oriënteren op iets nieuws..
xApple schreef:Ik wil een andere omdat ik altijd rij op gevoel zeg maar (met mennen best lastig) en Gaya ontspant niet echt lekker op dit bitje en als ze dat wel doet voel ik het niet goed. Ik wilde eens kijken of dat op een ander bitje makkelijker gaat.
Een liverpoolstang heb ik een weekje geprobeerd dat vond ze vreselijk. Dus ik denk dat ik voor een kneveltrens ga. Maarja daar heb je ook weer 3 soorten van; enkel, dubbel-, en ongebroken.. Enkel vind ik niks en ongebroken lijkt me zo stug?
Sunshinedaan schreef:Ik ben met Fleur begonnen met enkelgebroken trensje.
Uiteindelijk overgestapt naar een stangetje.
Ik vind het veel rustiger in de mond liggen. Dubbelgebroken vind ik veel ‘ruis’ geven.
claudiadvx schreef:Jeetje dat is schrikken. Gelukkig allen materiële schadeHier even een egopost
Misty al een poosje opgepakt voor de wagen. Ging allemaal super! Niks geen spanningen maar dat ging vanmiddag Dus mis![]()
Wou even een kort rondje buiten doen. Vriendlief was gezellig mee en kon daar waar nodig ingrijpen.
Begin ging super! Misty had mooi haar oortjes erop en was lekker rond aan het kijken. Kwamen op een zandpad stel jongens tegen met een brommer (stond uit) jongens hadden netjes gewacht met aandoen en wegrijden tot wij een stukje voorbij waren
Maar helaas schrok misty daar alsnog zo erg van dat ze er in blinde paniek vandoor wou. Helaas met slechte afloop. Belandde in een droge sloot met stijle afloop. Misty lag met haar been heel raar nog naar boven. Maar uiteindelijk had ze goddank niks![]()
Sulky helaas wel stuk maar dat is gelukkig materiaal. Zijn rustig lopends weer naar stal gegaan waren nog vlakbij
Voor ons voorlopig geen mennen meer!
Zo zag mijn gloednieuwe cavaletti eruit![]()
[ [url=m/Q5EjOM.jpg]Afbeelding[/url] ]