Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lillian__ schreef:Sterkte met Toliene Linsey wat balen zeg... hopelijk vinden ze gauw uit wat haar mankeert. Zou persoonlijk ook niet starten met een paard of pony wat niet in optimale conditie is. Nier problemen zijn altijd lastig en vervelend...
Susan spannend zeg, misschien inderdaad wel wijsheid om er goed over na te denken
Mirriej gelukkig maar! Denk je dat het van de Metazoa komt of van de vitalbix? Sinds ik floor van de care4life af heb en hij op Metazoa staat is hij zo goed als jeuk vrij alles groeit als een gek en hij is echt een stuk fitter, zeker nu hij ook zeewier bij krijgt. Vitalbix heb ik nooit geprobeerd. stalgenootje met een excemer wel maar mevrouw blieft het niet meerIk heb wel van feral de sweet-itch creme en de berkenteershampoo en dat doe ik alleen in zijn staartwortel gebruiken maar voor zijn manen heb ik dat niet meer nodig gehad.
Vandaag loeidruk gehad in de winkel en floor is lekker met mijn verzorgster haar zoontje en een stalgenoot op haar paard naar buiten geweest, nu even bij puffen morgen weer een dag
Gisteren het longeertouwtje die ik van ingrid heb overgekocht gelijk getest en floor liep er prima op, zelfs op het goede been aanspringen aan de enkele lijn ging goed rechtsom en matig links om (paar x verkeerd aangesprongen of gauw omspringen)
Kiekeboefje schreef:Hallo mensen ik ben weer thuis! Lachen gieren brullen, bloed zweet en tranen.. heb alles meegemaakt de afgelopen week. Maar wat een resultaten zeg!
We waren met 50 studenten en 8 leerkrachten vanuit het Noorderpoort. We kregen een scoutingsgebouw aangewezen en hebben de ruimtes verdeeld over groepjes. Mijn 4 vrienden en ik kregen de hal op de eerste verdieping welke niet schrikbarend slecht was, maar wel kon er het een en ander verbeterd en opgeknapt worden. Wij zijn trots op het resultaat! We hebben veel geschuurd en geverfd, priegelwerkjes. Maar voor maar 2,5 werkdag hebben we super resultaat geleverd en de scouts waren ons ontzettend dankbaar!
Tijdens de reis ook een excursie door Sarajevo en de overblijfselen van de oorlog gehad. Wat was het emotioneel, hele gezinnen verbrand en geschoten. De volle bus was doodstil en met een brok in de keel alle oorlogsverhalen aangehoord van de commandant van toen het Nederlandse leger dat naar Bosnië werd uitgezonden.
Hier een kleine impressie van de afgelopen dagen:
Het Igmanhotel van de Olympische Winterspelen van Bosnië. Hier zijn (uit mijn hoofd, sorry als het fout is) 338 mensen levend verbrand. Wij mochten niet dichterbij komen omdat er nieuwe landmijnen gevonden waren. Als je het hotel op Google afbeeldingen zoekt kun je zien hoe het er voor de oorlog er uit zag... bizar!
[ [url=m/CVRYhP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het prachtige uitzicht over het meer in Licisisi waar wij overnacht hebben.
[ [url=m/pyxjs9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een van de resultaten waar ik trots op ben!
[ [url=m/2u0lnV.jpg]Afbeelding[/url] ]
De heenreis kon ik nog lachen zeg maar.. de terugweg duurde me te lang, ik was kapot en had heimwee. Er was zoveel drama geweest de afgelopen week(ruzies ect) dat ik er de laatste dagen echt goed zat van was ondanks dat ik het geweldig vond met de mensen die ik lief heb!
[ [url=m/vEyBug.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aan de ontbijttafel!
[ [url=m/ZmcwMs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn broertje heeft de afgelopen week op Donja 'gepast'. Hij is er bijna elke dag heen gefietst (enkeltje 6km). Kreeg vaak even een fotootje dat het goed ging, lieverd is het
Kiekeboefje schreef:Hallo mensen ik ben weer thuis! Lachen gieren brullen, bloed zweet en tranen.. heb alles meegemaakt de afgelopen week. Maar wat een resultaten zeg!
We waren met 50 studenten en 8 leerkrachten vanuit het Noorderpoort. We kregen een scoutingsgebouw aangewezen en hebben de ruimtes verdeeld over groepjes. Mijn 4 vrienden en ik kregen de hal op de eerste verdieping welke niet schrikbarend slecht was, maar wel kon er het een en ander verbeterd en opgeknapt worden. Wij zijn trots op het resultaat! We hebben veel geschuurd en geverfd, priegelwerkjes. Maar voor maar 2,5 werkdag hebben we super resultaat geleverd en de scouts waren ons ontzettend dankbaar!
Tijdens de reis ook een excursie door Sarajevo en de overblijfselen van de oorlog gehad. Wat was het emotioneel, hele gezinnen verbrand en geschoten. De volle bus was doodstil en met een brok in de keel alle oorlogsverhalen aangehoord van de commandant van toen het Nederlandse leger dat naar Bosnië werd uitgezonden.
Hier een kleine impressie van de afgelopen dagen:
Het Igmanhotel van de Olympische Winterspelen van Bosnië. Hier zijn (uit mijn hoofd, sorry als het fout is) 338 mensen levend verbrand. Wij mochten niet dichterbij komen omdat er nieuwe landmijnen gevonden waren. Als je het hotel op Google afbeeldingen zoekt kun je zien hoe het er voor de oorlog er uit zag... bizar!
[ [url=m/CVRYhP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het prachtige uitzicht over het meer in Licisisi waar wij overnacht hebben.
[ [url=m/pyxjs9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een van de resultaten waar ik trots op ben!
[ [url=m/2u0lnV.jpg]Afbeelding[/url] ]
De heenreis kon ik nog lachen zeg maar.. de terugweg duurde me te lang, ik was kapot en had heimwee. Er was zoveel drama geweest de afgelopen week(ruzies ect) dat ik er de laatste dagen echt goed zat van was ondanks dat ik het geweldig vond met de mensen die ik lief heb!
[ [url=m/vEyBug.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aan de ontbijttafel!
[ [url=m/ZmcwMs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn broertje heeft de afgelopen week op Donja 'gepast'. Hij is er bijna elke dag heen gefietst (enkeltje 6km). Kreeg vaak even een fotootje dat het goed ging, lieverd is het