[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Patricia_86

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 18:54

Zou voorlopig niet met haar op wedstrijd gaan. Trailer rit erheen is ook altijd vermoeiend voor.pony's om in evenwicht te blijven staan. Zou rustig aan doen met haar. Eerst gezond worden en dan pas weer aan wedstrijden gaan denken.
Er is een verschil tussen spieren trainen en wedstrijden rijden. Maar dat is voor ons makkelijk praten vanachter de pc. Wij zien haar niet naar het echt. Maar vind het wel apart dat de veearts zegt dat je gewoon op wedstrijd mag gaan als ze steeds zo ligt als op de foto. En als het echt vastgestelde nierproblemen zijn mag je al blij zijn dat ze steeds weer opknapt. Kunnen ze geen echo onderzoek doen en de nIeren in beeld krijgen? Is het nu per bloedonderzoek vastgesteld? Nierproblemen bij mensen en dieren zijn vaak heftige problemen. Als nieren eenmaal stuk gaan genezen ze ook niet meer. Kan je bij een internist met haar terecht om het te onderzoeken? Ze lijkt me toch wel echt ziek met steeds deze aanvallen.

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 18:57

Mooie deken patty
Spannend Suzanne. Alle voors en tegens opschrijven. Je raakt snel gewend aan de luxe van een binnenbak hoor. Haha

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 19:14

Linsey sterkte jeetje erg om niet tw weten hoe of wat .. zo lastig dat ze niet kunnen praten

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 19:42

Sterkte met Toliene Linsey wat balen zeg... hopelijk vinden ze gauw uit wat haar mankeert. Zou persoonlijk ook niet starten met een paard of pony wat niet in optimale conditie is. Nier problemen zijn altijd lastig en vervelend...

Susan spannend zeg, misschien inderdaad wel wijsheid om er goed over na te denken :j

Mirriej gelukkig maar! Denk je dat het van de Metazoa komt of van de vitalbix? Sinds ik floor van de care4life af heb en hij op Metazoa staat is hij zo goed als jeuk vrij alles groeit als een gek en hij is echt een stuk fitter, zeker nu hij ook zeewier bij krijgt. Vitalbix heb ik nooit geprobeerd. stalgenootje met een excemer wel maar mevrouw blieft het niet meer := Ik heb wel van feral de sweet-itch creme en de berkenteershampoo en dat doe ik alleen in zijn staartwortel gebruiken maar voor zijn manen heb ik dat niet meer nodig gehad.

Vandaag loeidruk gehad in de winkel en floor is lekker met mijn verzorgster haar zoontje en een stalgenoot op haar paard naar buiten geweest, nu even bij puffen morgen weer een dag

Gisteren het longeertouwtje die ik van ingrid heb overgekocht gelijk getest en floor liep er prima op, zelfs op het goede been aanspringen aan de enkele lijn ging goed rechtsom en matig links om (paar x verkeerd aangesprongen of gauw omspringen)

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 19:47

Lillian__ schreef:
Sterkte met Toliene Linsey wat balen zeg... hopelijk vinden ze gauw uit wat haar mankeert. Zou persoonlijk ook niet starten met een paard of pony wat niet in optimale conditie is. Nier problemen zijn altijd lastig en vervelend...

Susan spannend zeg, misschien inderdaad wel wijsheid om er goed over na te denken :j

Mirriej gelukkig maar! Denk je dat het van de Metazoa komt of van de vitalbix? Sinds ik floor van de care4life af heb en hij op Metazoa staat is hij zo goed als jeuk vrij alles groeit als een gek en hij is echt een stuk fitter, zeker nu hij ook zeewier bij krijgt. Vitalbix heb ik nooit geprobeerd. stalgenootje met een excemer wel maar mevrouw blieft het niet meer := Ik heb wel van feral de sweet-itch creme en de berkenteershampoo en dat doe ik alleen in zijn staartwortel gebruiken maar voor zijn manen heb ik dat niet meer nodig gehad.

Vandaag loeidruk gehad in de winkel en floor is lekker met mijn verzorgster haar zoontje en een stalgenoot op haar paard naar buiten geweest, nu even bij puffen morgen weer een dag

Gisteren het longeertouwtje die ik van ingrid heb overgekocht gelijk getest en floor liep er prima op, zelfs op het goede been aanspringen aan de enkele lijn ging goed rechtsom en matig links om (paar x verkeerd aangesprongen of gauw omspringen)

wat voor winkel werk je?
Fijn dat je dan een verzorgster hebt.

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 20:09

In een dierenwinkel patricia :)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 20:12

Suus, even goed over nadenken dus. Is het dan de bedoeling dat je alleen naar de nieuwe stal gaat?

Patty, ben je weer beter?

Lillian, wat leuk in een dierenwinkel. Zaterdagen zullen dan idd wel de drukkere dagen zijn.

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 20:18

leuk een dierenwinkel!

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 20:19

Nou wij hebben vooral ernstig personeel te kort := en het duurt nog even voordat de twee nieuwe mogen beginnen, gisteren was ik vrij en heeft mijn BL de koop avond in haar eentje moeten draaien, maar op vrijdag krijgen wij ook onze vracht. Maar ja in je eentje vracht doen - met deze warmte is dus echt geen doen. Mijn BL heeft twee filialen en in allebei missen we een iemand. Het is zelfs zo erg dat volgende week zaterdag er helemaal geen personeel is voor één filiaal dus moeten mijn BL, mijn collega en ik twee filialen met z'n drieën draaien... Maaaaar woensdag mijn nieuwetweedehands HCA ophalen, iets om naar uit te kijken

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 20:24

Er zijn dus wel al nieuwe medewerkers? Inwerken neemt ook altijd weer even in beslag, dus nog even doorbijten. :=

HCA ophalen is wel leuk!

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 21:30

leuk je hca ophalen!!

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 22:33

Ayla; ik bedoelde wat je voelde aan Sjors omdat je schreef dat het even niet zo lekker ging en je even stapje terug ging.

Cassandra; welkom!

Linsey; wat sneu zeg van en voor Toliene! Ik hoop dat ze het mis hebben want aan nierproblemen is niet veel te doen en bestaat geen echte medicatie voor naar ik weet. Wanneer kun je terecht in de kliniek? Sterkte!
Ga je naar Bodegraven? Vraag dan naar Hanneke Panhuijzen de beste internist daar!
Ik zou alleen echt niet meer ham starten, wat is de meerwaarde?

Mira; helemaal niet verkeerd gedacht misschien

Patty hebben ze die ook in 125 toevallig? Leuk in het klein!
Edit; oh wacht bucas he,dat past Alf net niet....

Susanne naar mogelijk nieuwe stal wezen kijken. Lastige keuzes!

Lilian; fijn dat je pony er fijn mee liep!

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 22:33

Gelukkig is er één intern overgeplaatst dus die kan alles en de andere moet wel ingewerkt worden ja. Maar dat komt wel goed :)

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-17 22:35

Afbeelding Ik heb vandaag beauty en Caya in tweespan gezet ging heel goed!

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 10:29

Jaaa zag het op facebook, heel leuk! :D

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 21:35

Wat is het stil hier :-)

Kcinarual

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 21:57

Ik heb mijn geluksdag denk ik. Normaal lukt het nooit om een passend halster of hoofdstel te vinden wat meteen goed zit, maar vandaag wel!

Afbeelding
Afbeelding
Het hoofdstel is nog iets stug, dus hij zit nog niet helemaal perfect, maar het pást! _/-\o_

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 23:01

Hallo mensen ik ben weer thuis! Lachen gieren brullen, bloed zweet en tranen.. heb alles meegemaakt de afgelopen week. Maar wat een resultaten zeg!

We waren met 50 studenten en 8 leerkrachten vanuit het Noorderpoort. We kregen een scoutingsgebouw aangewezen en hebben de ruimtes verdeeld over groepjes. Mijn 4 vrienden en ik kregen de hal op de eerste verdieping welke niet schrikbarend slecht was, maar wel kon er het een en ander verbeterd en opgeknapt worden. Wij zijn trots op het resultaat! We hebben veel geschuurd en geverfd, priegelwerkjes. Maar voor maar 2,5 werkdag hebben we super resultaat geleverd en de scouts waren ons ontzettend dankbaar! :)

Tijdens de reis ook een excursie door Sarajevo en de overblijfselen van de oorlog gehad. Wat was het emotioneel, hele gezinnen verbrand en geschoten. De volle bus was doodstil en met een brok in de keel alle oorlogsverhalen aangehoord van de commandant van toen het Nederlandse leger dat naar Bosnië werd uitgezonden.

Hier een kleine impressie van de afgelopen dagen:
Het Igmanhotel van de Olympische Winterspelen van Bosnië. Hier zijn (uit mijn hoofd, sorry als het fout is) 338 mensen levend verbrand. Wij mochten niet dichterbij komen omdat er nieuwe landmijnen gevonden waren. Als je het hotel op Google afbeeldingen zoekt kun je zien hoe het er voor de oorlog er uit zag... bizar!
Afbeelding
Het prachtige uitzicht over het meer in Licisisi waar wij overnacht hebben.
Afbeelding
Een van de resultaten waar ik trots op ben!
Afbeelding
De heenreis kon ik nog lachen zeg maar.. de terugweg duurde me te lang, ik was kapot en had heimwee. Er was zoveel drama geweest de afgelopen week(ruzies ect) dat ik er de laatste dagen echt goed zat van was ondanks dat ik het geweldig vond met de mensen die ik lief heb!
Afbeelding
Aan de ontbijttafel!
Afbeelding

Mijn broertje heeft de afgelopen week op Donja 'gepast'. Hij is er bijna elke dag heen gefietst (enkeltje 6km). Kreeg vaak even een fotootje dat het goed ging, lieverd is het <3

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 23:05

Kiekeboefje schreef:
Hallo mensen ik ben weer thuis! Lachen gieren brullen, bloed zweet en tranen.. heb alles meegemaakt de afgelopen week. Maar wat een resultaten zeg!

We waren met 50 studenten en 8 leerkrachten vanuit het Noorderpoort. We kregen een scoutingsgebouw aangewezen en hebben de ruimtes verdeeld over groepjes. Mijn 4 vrienden en ik kregen de hal op de eerste verdieping welke niet schrikbarend slecht was, maar wel kon er het een en ander verbeterd en opgeknapt worden. Wij zijn trots op het resultaat! We hebben veel geschuurd en geverfd, priegelwerkjes. Maar voor maar 2,5 werkdag hebben we super resultaat geleverd en de scouts waren ons ontzettend dankbaar! :)

Tijdens de reis ook een excursie door Sarajevo en de overblijfselen van de oorlog gehad. Wat was het emotioneel, hele gezinnen verbrand en geschoten. De volle bus was doodstil en met een brok in de keel alle oorlogsverhalen aangehoord van de commandant van toen het Nederlandse leger dat naar Bosnië werd uitgezonden.

Het Igmanhotel van de Olympische Winterspelen van Bosnië. Hier zijn (uit mijn hoofd, sorry als het fout is) 338 mensen levend verbrand. Wij mochten niet dichterbij komen omdat er nieuwe landmijnen gevonden waren. Als je het hotel op Google afbeeldingen zoekt kun je zien hoe het er voor de oorlog er uit zag... bizar!
[ [url=m/CVRYhP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pyxjs9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2u0lnV.jpg]Afbeelding[/url] ]
De heenreis kon ik nog lachen zeg maar.. de terugweg duurde me te lang, ik was kapot en had heimwee. Er was zoveel drama geweest de afgelopen week(ruzies ect) dat ik er de laatste dagen echt goed zat van was ondanks dat ik het geweldig vond met de mensen die ik lief heb!
[ [url=m/vEyBug.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aan de ontbijttafel!
[ [url=m/ZmcwMs.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn broertje heeft de afgelopen week op Donja 'gepast'. Hij is er bijna elke dag heen gefietst (enkeltje 6km). Kreeg vaak even een fotootje dat het goed ging, lieverd is het <3

Ziet er leuk uit! Is dat een gebouw op de eerste foto?

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 23:08

Ja dat is het Igman hotel, ik heb even een layout gemaakt. Hier zie je boven voor de oorlog, en onder na de oorlog. Trouwens niet uit zelfde perspectief genomen, ik kon niks beters vinden.
Afbeelding

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 23:09

Mooi zo dat meer, prima plek om te ontbijten! Gave ervaring.
Wat lief van je broertje.

Patricia, leuk span. Mooi dat het gelijk goed ging.

Ik ben vandaag wezen winkelen. Heerlijk moeder dochter dagje. :D

Stond helaas weer onder de koude douche toen ik thuis kwam.. vrijdag een monteur voor de cv ketel hier gehad en kan morgen dus weer bellen grrr.

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 23:10

Kiekeboefje schreef:

[ [url=m/CVRYhP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/pyxjs9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2u0lnV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vEyBug.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aan de ontbijttafel!
[ [url=m/ZmcwMs.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ziet er leuk uit! Is dat een gebouw op de eerste foto?

Heb het gegoogled lijkt er niet meer op zeg!

Super foto's geeft ze sfeer mooi
.

En zie een mooi hoofdstel.en halster voorbij komen. Leuk kleurtje!

Afbeelding

Afbeelding
Ik ben vanavond naar het strand geweest. Was heerlijk eerste keer voor beide ponys. Ik zeiknat.maar pony's en megan en ik genoten!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-17 23:11

Strand! <3
Mooie foto die laatste!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 07:30

Wat een mooi hoofdstel voor Nick!

Wauw Kiekeboefje dat meer is echt prachtig <3 Maar heel heftig die verhalen en dat hotel.. Lijkt me dat je daar inderdaad heel stil van wordt. In welk jaar was dat gebeurd?

Leuk op het strand Patricia, blije pony's :D

Irritant joh mandy een douche die dienst weigerd!

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-17 11:09

Lekker op het strand Patricia!! :)

Susanne, dit was tussen 1992-1995.