hahahaha jitske en kailey Ödat is echt vet veel vrij Ömijne is;ma: 8.45 - 15.15di: 8.45 - 14.25wo: 8.45 - 14.25do: 8.45 - 15.15vrij: 8.45 - 15.15
FlorisSam schreef:Jaloers op jou rooster Kailey mijne is nog beter : ma : vrijdi : vrijwo : vrijdo : vrijvr : vrij
lottex schreef:FlorisSam schreef:Jaloers op jou rooster Kailey mijne is nog beter : ma : vrijdi : vrijwo : vrijdo : vrijvr : vrij ja maar dat komt omdat jij vakantie hebt.
is in Nederland wel helemaal anders dan in belgië dan van wanneer tot waneer hebben jullie dan zomervakantie?
lottex schreef:is in Nederland wel helemaal anders dan in belgië dan van wanneer tot waneer hebben jullie dan zomervakantie?Ik hou van Belgische vakanties
Ik had bijna nelson gekocht van Sappos @ bokt hij was voor 5 te koop maarja welke eenheid ik dacht euro's, maar helaas
Rhine_ schreef:Ik hou van Belgische vakanties ja hé maar in Nederland is het leuk dat je lesuur kan uitvallen en je gewoon naar huis mag bijons moet je dan gewoon een uur in de studie zitten