Probleem in zijn koppie.. Deels een verhaal geschreven in mijn profiel. Hij is wel eens gaan rennen, een soort geintje of stijgeren maar dat kon door de beugels. Tot het laatste jaar vorig jaar hij werd af en toe knettergek, begon ook aan te vallen in het land en was zichzelf niet meer. Heb het eigenlijk altijd lang stil gehouden tot we met onderzoek waren begonnen, hij vorderde in een paar maanden tijd tot soms echt onhandelbaar beestje. Op een gegeven moment toen het allemaal wat duidelijker werd hebben wij hem met pensioen gezet dat ging goed, als hij zich niet hoefde in te spannen kwam er zegmaar minder druk op. Hij begon soms een soort van 'lam' te worden in zijn achterbenen en viel dan, dan stond hij weer op en was hij erg geschrokken. Niet is zo erg als dat te zien. Dierenarts heeft mij heel voorzichtig gezegt hem niet te laten inslapen maar slachten, Jack is altijd een vechter geweest, zodra de dierenarts kwam moest hij gepraamt worden.. Bij een spuitje had ik dat niet willen zien. Ik heb nu zijn paspoort gewoon afgekocht en ingelijst.
Ik vind het nog steeds erg moeilijk om aan een andere pony te gaan hechten, bang om weer zo'n verdriet te krijgen als ze wat mankeren je mag in zo'n situatie gewoon niet egoistisch zijn. *bah slik*
Laatst bijgewerkt door Buckje op 03-04-10 20:09, in het totaal 1 keer bewerkt