Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
shetlandfan schreef:Even voor pony Berendina voor de correctheid informatie.
Die is als enter op premiekeuring van NSPS afdeling West Zuid-Holland kopnummer geweest met premie.
Reservekampioen kan niet want die bestaan niet op die keuring.![]()
Heb het keuringsboekje voor mijn neus liggen dus kan het precies nazoeken.
uzo schreef:i
goed nu mijn verzorgpony (ik heb geen foto's van haar)
Julie is een merrie van 2,5 jaar. Ze is een vosje met witte,blonde manen waar ze stukken vanaf schuurt. Ze is braaf en betrouwbaar. Je kan onder haar door kruipen. Ik heb haar samen met mijn zus zadelmak gemaakt doet ze niet zo goed : weigeren te draven en weigeren te draaien ze maakt soms zo'n korte bocht dat je er vanaf vliegt dus ja en longeren gaat ook niet ze rent weg is gedekt en is ongeveer 90 cm groot geen bekende papieren wel gedekt
stef schreef:uzo schreef:i
goed nu mijn verzorgpony (ik heb geen foto's van haar)
Julie is een merrie van 2,5 jaar. Ze is een vosje met witte,blonde manen waar ze stukken vanaf schuurt. Ze is braaf en betrouwbaar. Je kan onder haar door kruipen. Ik heb haar samen met mijn zus zadelmak gemaakt doet ze niet zo goed : weigeren te draven en weigeren te draaien ze maakt soms zo'n korte bocht dat je er vanaf vliegt dus ja en longeren gaat ook niet ze rent weg is gedekt en is ongeveer 90 cm groot geen bekende papieren wel gedekt
Zou ik ook doen als ik 2.5 was, drachtig was én ze gingen op me zitten
uzo schreef:ja ... maar ze is nog maar pas gedekt van een maandje geleden hoor !!!
ik zou haar nooit berijden als ze langer dan 5 maanden drachtig is maar dat is ze dus absoluut niet !!! en 2,5 ... is dat echt zo vroeg ik ken er nog vele die ze zelfs nog jonger zadelmak maken en echt werken is het niet hoor. werken=1x in de week er eens op gaan zitten en een rondje stappen en dat vaak aan de hand. we dachten dat we nu konden beginnen want ze vertrouwd ons wel. ze volgt ons als een schoothondje en we kunnen onder haar kruipen. ik dacht dat we konden beginnen met "zadelmak" maken maar als jullie er anders over denken moet ik mischien wel even wachten.