Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kcinarual schreef:Echt super! Ben er nogsteeds zo bij mee. Ik heb er vandaag wel weer even aan gesleuteld, want was niet helemaal tevreden. Hij staat nu dichter op Nick, daardoor kon het stoeltje een stuk naar voren. Best handig met mijn korte benen
Mijn tuig ligt nu ook bij de tuigmaker. Wel een dure grap zeg. Kan rond de 50 euro over de toonbank knallen voor het inkorten van 3 lappies kunststof
Sunshinedaan schreef:Prachtig zo’n bontje![]()
Blijven die ook mooi, na een paar keer wassen?
Sharani schreef:Ingrid: heb je nog leuke aanbiedingen voor bijrijder pony’s of viel dat toch tegen?
En zou je niet liever een eigen hebben als keer toch niet heel veel extra kosten door zal hebben?
Susanne: wel goed dat je er zo over nadenkt, en de lat ligt voor jou ook wel erg hoog met Willem als voorbeeld.
Afgelopen week veel op de bank gezeten door het ziek zijn en wat ga je dan doen... shoppen.
[ [url=m/I0Pqg5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vind die bontjes altijd zo mooi staan en nu was hij 50% korting, dus dat is een goed excuus toch![]()
. Ook nog een menschort aangeschaft die aan de ene kant Waterproof is en wol aan de andere kant in marine blauw, dus passend bij de wedstrijd outfit. Met mijn Maier kon ik niet met schort rijden maar met mijn HCA wel weer.