Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Linsey1998 schreef:Ze heeft enige tijd rare vage klachten... alle symtomen van koliek in feiten maar wel mesten. Ik heb een paar keer de dierenarts erbij gehad en uiteindelijk zijn we op nierproblemen terecht gekomen. Hiervoor krijgt ze nu 2 weken medicatie. Dit ging met ups en down... tekens weer aanvallen en dan ligt ze er zo bij
[ [url=m/zZO8Pe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Tot dinsdag ging het redelijk goed moet ik zeggen, maar dinsdag kreeg ze weer een lichtere aanval. Ik heb direct contact opgenomen met mijn da en die zei verhoog maar in dosis van de medicatie. Dit heb ik gedaan. Woensdag een goede dag (op wedstrijd geweest zelfs nog) wel enorm sloom... maargoed donderdag heeft ze wel echt een klapper van een aanval gehad. Dat mijn staleigenaar haar weer op haar benen heeft moeten tillen. Vandaag vrijdag weer opgezette buik, niet eten, veel plassen, rollen, niet alert, sloom... weer niet goed dus. Na donderdag al contact gehad met de stappen die we zouden nemen mocht ze niet verbeteren. Dat is dus kliniek bodengraven.
Mijn da denkt aan gronische nierziekte... en daar is het ziekte beeld niet zo geweldig van