zo wat een weer he, elke keer als ik dacht ja nu ga ik wandelen begon het te regenen. Heb wel gezien hoe Troy en Pepermuntje aan het stoeien waren. Troy had teveel energie
Wou dat ik ook naar tentenkamp kon, maar dan kan ik mezelf iet inhouden en koop ik onnodige dingen haha
Pokkeweer he! ik stond vanmiddag Buck te longeren in de regen maar hij liep zo lekker dat ik niet wilde stoppen en toen ging het in eens keihard toen rende we samen de stallen in haha helemaal bezopen!!
inderdaad wat een weer! net toen silke erop zat begon het & toen konden we net op tijd schuilen, eenmaal ergens anders scheen de zon ineens volop. & bliksem ik vind ook dat je echt een hele leuke pony hebt!
Wij hebben toevallig vandaag de kippen voor de 2e x buiten gelaten. Ik kies natuurlijk altijd een stomme kip uit die keihard wegrend ofzo. Mijn vriend kon natuurlijk zn kipje gelijk knuffelen en ik de mijne maar de goede richting op sturen grrrr..
Troy wist niet wat hij zag. Dat we die vleesetende monsters gewoon loslieten. Heel eng
Biancacoo
Geplaatst: 03-04-10 18:04
Hallo, lees hier af en toe mee, komen wel leuke foto's voorbij af en toe zeg van die shetten van jullie. Ik heb 1 echte shet marjo, 1 nepperd Missy en een Appie Breezer ( Breezer overgenomen van een bokker) Dacht kan misschien hier af en toe wat meekletsen ??
enne.............buckje hier is het lekker droog hoor ! zelfs een waterig zonnetje !
het onweert hier niet, zal vast nogwel komen nu regent het alleen op een 'vervelende manier' haha. oeps voordat ik het ergeet snel even me raam dicht doen.
ohja even voor iedereen hier, mijn naam op bokt is xAylie, maar jullie mogen me Ayla noemen omdat dat m'n echte naam is, haha. Aylie mag natuurlijk ook.