Kiekeboefje schreef:Ingrid, ik wil je alleen een advies geven; leef in het nu. Vandaag, dat telt! Morgen zie je wel weer, natuurlijk bedoel ik dit niet 100% letterlijk want vooruit kijken is zeker handig. Je voelt je nu nog goed genoeg om te mennen, het is je droom.. wat let je?
Deze opmerking he heeft me overigens wel aan het denken gezet. Ik ben altijd van het plannen en vooruit kijken maar........eigenlijk weet je vantevoren vaak helemaal niet hoe dingen gaan. En dat weet ik natuurlijk ook al wat jaartjes maar toch ben ik daar te vaak mee bezig.
Misschien moet ik ook niet teveel in de toekomst kijken. En maar weer kijken hoe het gaat als er een 2e zou zijn en het lukt allemaal niet meer. Mijn vriend is hetzelfde dus dat is lastig maar heb het er wel over gehad met hem van de week.
Ik ben nog bezig met een bruikleen pony die perfect bij mij lijkt te passen. Mogelijk wordt dat wat. Zo niet ga ik heeel goed nadenken over een 2e erbij.
Ben wel benieuwd hoe jullie dat doen met 2 pony's, qua aandacht verdelen etc. Want ik wil niet dat Alf eronder 'lijdt' Die heeft nog steeds zijn aandacht en bezigheden met mij nodig. Ik merk wel dat ik soms echt moe ben na het werk, stal doen etc, Alf doen en dan zou ik er nog 1 moeten doen. Maar ik kan dat natuurlijk ook wat verdelen.
Hoe doen jullie dat??