[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 13:00

Lillian__ schreef:
Dames dames stop de persen want ik ga ook eindelijk aan de HCA! *\%/* *\%/* [ [url=m/mLhbPt.png]Afbeelding[/url] ]

Volgende week woensdag ophalen in Zwolle

Ik zal het goed in de gaten houden met die 0 grams, misschien spray ik hem nog een paar x in met waterdichte spray, maar als het goed is gaat zn rug niet kaal. Dankje voor de tip! Heb ook gelijk een 340 grams van patty overgekocht dus moet goed komen

Hahaha wat leuk dat je zo enthausiast bent. Wist niet dat je hier ook actief bent. Je koopt hem namelijk van mij :)

nanne02

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 13:01

Hahaha, das helemaal mooi!! Haha, lache!! :') _/-\o_

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 13:29

Lillian__ schreef:
Dames dames stop de persen want ik ga ook eindelijk aan de HCA! *\%/* *\%/* [ [url=m/mLhbPt.png]Afbeelding[/url] ]

Ik zal het goed in de gaten houden met die 0 grams, misschien spray ik hem nog een paar x in met waterdichte spray, maar als het goed is gaat zn rug niet kaal. Dankje voor de tip! Heb ook gelijk een 340 grams van patty overgekocht dus moet goed komen

Leuke kleur!

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 13:31

ElineGC schreef:
Lillian__ schreef:

Hahaha wat leuk dat je zo enthausiast bent. Wist niet dat je hier ook actief bent. Je koopt hem namelijk van mij :)

Gelijk kennis maken in real life

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 13:32

StalNollie, hij baalde wel een beetje dat z'n vakantie over was en er weer gewerkt moest worden ~~}> Haha ja vind je het een leuke naam? Ik vond het afschuwelijk toen ik hem kocht, maar hij heette al jaren zo dus maar gelaten. Hij heet officieel wel wat chiquer (Rubie vd Stationshoeve) maar Willem is zijn sportnaam. Nu ik er aan gewend ben vind ik het onwijs leuk bij hem passen en best lollig als sportnaam tussen alle chique lange namen op de startlijst _O-

Miranda super dat hij zo braaf was op vreemd terrein. Altijd fijn om te weten!

Lillian welkom bij de 'club' :)F Leuk dat je hem van Eline hebt kunnen overnemen.

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 13:45

Patricia_86 schreef:
Zou je zo.n Nika niet in kunnen sprayen met buccas spray? Voor betere water dichtheid

Als ik hem koop moet hij gewoon goed waterdicht zijn. En niet dat ik nog met van alles moet sprayen :+.

Heb mijn Nika toen de deur uit gedaan. Want volgens hun zelf moest die waterdicht zijn en hadden ze nog nooit klachten gehad... Hoor iedereen er alleen maar over dat ze niet waterdicht zijn. De 0 grams dan.

Wat leuk Lillian! Daar ga je geen spijt van krijgen :D.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 13:50

Ik vind ook dat als je iets nieuw koopt, het gewoon goed en werkend (dus waterdicht) moet zijn. Hoor over de 0 grams inderdaad veel klachten en die schijnen niet altijd netjes opgelost te worden. Maar ik heb daar zelf geen ervaring mee.

M'n stalgenootje heeft wel een 100 en 300 grams Nika en die zijn netjes waterdicht en liggen goed. Ik vind ze alleen niet zo geweldig goed ademen in vergelijking met m'n eigen dekens, maar dat is wel een heel andere prijsklasse dus misschien geen goede vergelijking.

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 14:02

Patty14 schreef:
Patricia_86 schreef:
Zou je zo.n Nika niet in kunnen sprayen met buccas spray? Voor betere water dichtheid

Als ik hem koop moet hij gewoon goed waterdicht zijn. En niet dat ik nog met van alles moet sprayen :+.

Heb mijn Nika toen de deur uit gedaan. Want volgens hun zelf moest die waterdicht zijn en hadden ze nog nooit klachten gehad... Hoor iedereen er alleen maar over dat ze niet waterdicht zijn. De 0 grams dan.

Wat leuk Lillian! Daar ga je geen spijt van krijgen :D.

Ja maar horseware amigo heeft dat ook, als ze rollen gaat de bovenlaag eraf en niet meer waterdicht de 0 grams. Horseware zei tegen mij dat de pony teveel rolde _/-\o_ Dus denk dat meerdere merken er wel last van hebben met de 0 grams.

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 14:16

Mijn 0 grams Bucas en BR zijn beide heel goede waterdicht. Nooit problemen mee gehad.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 14:28

Suzanne die namen die je juist niks vind, maken wel de pony. Het past Vaak zo bij ze en heeft ook iets.

Grappig dat karretje hier uit topic van elkaar word overgenomen wat ewn toeval

nanne02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 15:49

Zo, ga vanmiddag is even kijken of ik zelf een dazenval kan maken, ik word gek hier. Wat een rot beesten! ~~}> ;(
Net even dazenlijm gehaald. Zal als het gelukt is even een fotootje maken :D Khoop dat dat fotootje er vanmiddag al op staat, anders is het waarschijnlijk niet gelukt :+ :o

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 16:05

Succes :D

nanne02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 17:33

Haha, dankje!
Ze zijn inmiddels in elkaar gezet, alleen het ophangen lukt niet.. <<)
Morgen is mijn vader de hele dag thuis, dus ik heb een mooi klusje voor hem :+ :o :))

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 17:52

Gewoon tegen een weidepaal aanhangen in midden van emmer gaatje boren strotouwtje erdoor en klaar. ( als ik er vanavond aan denk maak ik foto)

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 17:59

Jaa nou ja zo weten we van elkaar dat het 200% betrouwbaar is :j

Ik wist helemaal niet dat die nika 0 gr niet helemaal betrouwbaar maar heb dan ook niet even gegoogelt van te voren ofzo := we hebben wel de mazzel dat er in maar 1 hoek een plas komt als het langdurig regent, verder blijft de paddock goed droog en ze kunnen schuilen. Verder ben ik er vaak savonds zelf en die deken gaat er in iedergeval altijd af. Kan desnoods nog altijd een stalgenootje of mn verzorgster vragen om een deken te wisselen

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-17 22:00

Ik heb weer enkele eenhoorntjes binnen. .was er hier nog iemand die er 1 wilde?

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 08:26

Ayla; Avignon ook een keer geweest, maar alleen een dagje vanuit de Ardeche.
Wat merk je aan Sjors?

Susanne; ja hij is ook niet zuiver als ik hem niet oppak/geen contact heb. Misschien iets met zijn borst of schoft, mogelijk door tuig of door iets wat niet helemaal lekker zit waar hij last van heeft als hij moet trekken.
Ivm vakantie gaat ostheo pas in augustus komen dus misschien probeer ik eerst nog afspraak te maken met Van Rijs om het tuig na te laten kijken.
Dat met namen is grappig. Zo hebben wij een paard op stal sinds kort die Piet heet. Vreselijke naam maar die naam past zo goed bij hem hahahha. Dus dan is het opeens weer leuk :-)

Patty; echt zo goed van je afvallen! Ik zit op de -7/-8 en wil ook nog wel verder gaan. Ik doe het alleen mega rustig aan :-)

Lilian; leuke dekentjes! Grappig dat je sulky van Eline is haha. Je pakketje ga ik straks in werktijd naar de post brengen. Toch rare dag hier ivm diplomeringen :-)

StalNollie; ik haal mijn spullen overal en nergens vandaan maar heb wel veel gekocht bij de Mini Horse Shop :-)

Mirriej; wat fijn dat hij zo braaf was!

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 09:36

Wij hebben hier ook totaal geen last van dazen!

Gister gestart in Lexmond, Toliene voelde fijn te sturen alleen was niet voorwaarts... het was warm, nier probleempjes speelde mee. Niet mega fijn kunnen rijden, maar toch 177 en 184 punten en een 2de plaats. Dus we zijn L startrechtig :D

Afbeelding

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 09:58

Gefeliciteerd, lieve foto!

Ik zag dat je volgende week al L gaat starten klopt dat of blijf je nog even in de B?

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 10:41

Lieve foto Linsey! Gefeliciteerd!

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 11:36

Ja klopt! We gaan gewoon L proberen, goede oefening :) denk dat we er nog niet klaar voor zijn... maar Toliene loopt een stuk fijner met die L proef dan die B proef. De verveling slaat zo snel toe bij haar, waardoor ze minder actief blijft.

Ookal rijden we geen puntjes dan, maakt niet uit, we doen het voor de ervaring! :j

cassandra84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 12:46

Afbeelding
Ik kom er ook bij aansluiten. Ik heb een kleine appaloosa van nu 13 jaar. Frummels haar pony komt oa bij die van mij te staan.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 12:59

Linsey lekkere punten zijn dat. En een klasse hoger super.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 13:29

cassandra84 schreef:
[ [url=m/KBfxol.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik kom er ook bij aansluiten. Ik heb een kleine appaloosa van nu 13 jaar. Frummels haar pony komt oa bij die van mij te staan.

jaaa gezellig! :D

Goed zeg Linsey. Ben benieuwd hoe de L gaat. :)

bedankt voor alle vakantie wensen. maandag zijn wij terug in Nederland dan ga ik eens even uitgebreid verder bijlezen.

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-17 14:18

Leuk dat je L startgeregtigd bent! Mag je met Toliene wel starten enzo als ze last heeft van haar nieren? Moet ze niet voorzichtig en rustig aan doen?
Wat een schatje Cassandra en welkom