Lillian__ schreef:Dames dames stop de persen want ik ga ook eindelijk aan de HCA!![]()
[ [url=m/mLhbPt.png]Afbeelding[/url] ]
Volgende week woensdag ophalen in Zwolle
Ik zal het goed in de gaten houden met die 0 grams, misschien spray ik hem nog een paar x in met waterdichte spray, maar als het goed is gaat zn rug niet kaal. Dankje voor de tip! Heb ook gelijk een 340 grams van patty overgekocht dus moet goed komen
Hahaha wat leuk dat je zo enthausiast bent. Wist niet dat je hier ook actief bent. Je koopt hem namelijk van mij
Haha ja vind je het een leuke naam? Ik vond het afschuwelijk toen ik hem kocht, maar hij heette al jaren zo dus maar gelaten. Hij heet officieel wel wat chiquer (Rubie vd Stationshoeve) maar Willem is zijn sportnaam. Nu ik er aan gewend ben vind ik het onwijs leuk bij hem passen en best lollig als sportnaam tussen alle chique lange namen op de startlijst
Leuk dat je hem van Eline hebt kunnen overnemen.
.
.
we hebben wel de mazzel dat er in maar 1 hoek een plas komt als het langdurig regent, verder blijft de paddock goed droog en ze kunnen schuilen. Verder ben ik er vaak savonds zelf en die deken gaat er in iedergeval altijd af. Kan desnoods nog altijd een stalgenootje of mn verzorgster vragen om een deken te wisselen