Mandy, vervelend is dat zeg! Hoop dat je snel duidelijkheid en zekerheid hebt...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Linsey1998 schreef:Beterschap Patty! Lag je nou in het ziekenhuis?
Sjors ziet er goed uit Ayla!![]()
Willempie is lekker aan het genieten van een vakantie weekje, hou je t vol suus?![]()
Ik heb ook echt een hekel aan vroeg donker. Probeer maar gewoon in de avonden te longeren of te wandelen. Op mijn vrije dagen maar mennen. Of ga ook met mijn vader op pad in de avonden. Hij 13/14 km hardlopen en ik mennen, ideaaal
Kiekeboefje schreef:Ik kijk wel rond, dus als jullie iets leuks voorbij zien komen: tag mij! Maar ik ben kritisch deze keer, maar hou alle opties open want weet nooit hoe het looptJill verkopen heeft geen haast, ze staat hier goed en op haar plek, dus we doen alles rustig aan. Eerst werken aan mijzelf ook, ben weer gaan sporten
nu al spijt van
Kiekeboefje schreef:Ja erg veel maar vaak niet al te serieus. Nu wel met 3 serieuzen in gesprekEen vereiste is een goed contract en dat ik haar zelf wegbreng. Komt zij dan ergens terecht wat ik niet vertrouw neem ik haar gelijk mee terug. Ben wel zo dat ik hart voor haar heb, zij kan aan dit hele gebeuren niets doen.
Mandy, vervelend is dat zeg! Hoop dat je snel duidelijkheid en zekerheid hebt...