Nee gun mijn horsies ook wat Boris moet nog een nieuwe zweetdeken, Johnny heeft de ander opgeeist En die springschoenen heb ik inmiddels gevonden. En John moet nog een tuigje
dravergekkie
Geplaatst: 02-04-10 18:00
DeSa schreef:
Nee Jennifer laten liggen! Hebbert gun mijn horsies ook wat
Ik neem niet alles mee Kwil alleen 1 of 2 vliegendekens.. de rest is allemaal voor jou debor , njaa als aan mij ligt dan
ik kom mij ook even melden... heb vanaf het begin geprobeerd mee te lezen haha maar jullie gaan wel heel snel Ik heb 2 pony's. Ze staan bij ons in de tuin en we wonen lekker in het bos.
Mijn ene pony is een ouderwetse shetlander ruin. Schimmel en 25 jaar oud. Hij heet Pepermuntje . Helaas heeft hij wel ZE,HB en last van artrose. Hij is 1.10m hoog ^^
Mijn andere pony is een welsh x shetlander.Heet Troy en is Donkerbruin met kolletje en 30 april wordt hij 3! Ben momenteel bezig om hem verkeersmak te maken oja hij is 1.05m hoog ^^
Fijn om meer mensen met kleine pony's te kennen, komt hier in de buurt niet echt voor, naja als grasmaaier. Weten jullie misschien een adresje voor een vliegendeken met hals maat 130? ben echt al tijden op zoek.Stom zo'n middenmaatje.
Buckje
Geplaatst: 02-04-10 18:43
Goedeaaaaaaaff!
Vanmiddag gemend ( ) Met mijn nieuwe tuigje, ik heb nog nooit een broek gehad die zo netjes bleek liggen tijden het rijden! Ze verschoven altijd en deze licht als een huis!!
eigenlijk wil ook ook naar tentenkamp, puur omdat ik het heerlijk vind om tussen de paardenspulletjes te lopen & ik het erg leuk vind, hihi. maar ik geef geen cent uit, nog geen 0.00000001,-.
Zo vandaag heerlijk dagje gehad zeg! lekker een uurtje gement met Rakker (jammer van die wind) en vervolgens een paard voor de 2de keer in het bos gereden was echt super fijn
Je moet gewoon sparen, sparen is niet moeilijk. Pak een bakje/potje, zet die op een plek waar je niet 1-2-3 langsloopt om iets uit te halen, in een kastje ofzo. En doe daar de helft van je zakgeld in! Ik doe al m'n zakgeld erin, behalve kleingeld voor school Maar ik heb iedere keer als ik wat duurs moet kopen toch veel geld in huis, alleen al omdat ik een deel (bij mij dus bijna alles) van m'n zakgeld wegleg voor leuke dingen
ik krijg maar 4,- per week, 16,- per maand dus omdat mijn ouders ervan overtuigd waren dat ik niet met kleedgeld om kon gaan. ik ga er toch een poging tot doen, nu zit alles gewoon in een spaarpot die open kan maar ik pak er NIETS uit omdat ik mezelf het nooit zou vergeven een 1,- teveel uitgegeven te hebben.
Rhine_
Geplaatst: 02-04-10 22:20
Weet iemand de opening uren van het tentenkamp bij hypoweert?