Willempie is lekker aan het genieten van een vakantie weekje, hou je t vol suus?
Ik heb ook echt een hekel aan vroeg donker. Probeer maar gewoon in de avonden te longeren of te wandelen. Op mijn vrije dagen maar mennen. Of ga ook met mijn vader op pad in de avonden. Hij 13/14 km hardlopen en ik mennen, ideaaal
Weekenden ben ik ook vaak druk met huishouden, vriendinnen en nu inmiddels dus vriend. Ga meestal de ochtenden naar stal in het weekend maar ondertussen niet meer elke weekenddag.. ben ook niet altijd meer in Amersfoort.
Ayla: Gave foto's. Staat hem goed, zo een marathonwagen!
Ik vind het niet zo erg om in het donker op stal te zijn. Alles is super goed verlicht bij ons (beide buiten rijbanen, binnenbak, longeerkraal, stallen, poetsplaats, paden over het terrein etc.) en we hebben een lekkere warme kantine waar je koffie of thee kunt maken.
Net als Mandy ben ik in de weekenden ook juist erg druk. Mijn man en ik werken allebei fulltime, dus proppen alle sociale aangelegenheden in onze weekenden.
Bij mij is het licht sinds gisteravond kapot, was niet grappig, een paddock uitmesten in het pikkedonker Ik heb mijn activiteiten verhuisd naar het weekend, maar ik zie nu dat ik volgende week helemaal niks heb, feest! Oftewel Jorie mag even kort aan de bak voor een weekje.
Beterschap patty
Ayla: Staat gaaf, zo'n marathonwagen achter Sjors.
Ohhh de wind komt daar vaak doorheen suizen tussen de stallen door. En ze staan onder elektriciteit palen waardoor je zo'n onheilspellend geluid krijgt met harde wind. Daarbij pikkedonker in het stuk waar ze staan. Er zijn wel lampjes maar alsnog lampje op mobiel nodig om paddock uit te mesten bv. Gewoon niet heel prettig. Ik ben luxe stal gewend haha (verwend nest ben ik haha)
Oh ik dacht dat je je 's avonds niet welkom voelde.
Ik had een aantal dagen weg geboekt via Travelbird.. Wat een gedoe met Travelbird nu ze uitstel van betaling hebben aangevraagd. Onze ''reis'' is geannuleerd. We hebben wel al rechtstreeks contact met het hotel en vermoeden dat het wel goed komt. Maar die onzekerheid elke keer. We hebben daar al wat dingen gereserveerd/geboekt en het is over een paar weken al..
Fenna en ingrid even gauw een hoofdlampje aanschaffen bij de bouwmarkt? er loopt daar volgens mij bij VSW een topic over. Mandy ik dacht hetzelfde hoor :p nou lekker dan van je mini-vakantie
Bij ons word langzaam maar zeker de boel verder verbouwd en hebben we inmiddels voldoende licht om wat met de paarden te doen, voeren en de paddock nog een x te mesten, alleen al dat water van gister, my gawd Suus word willem in zijn conditie na een weekje vrij niet super hyper de pieper?