Patricia_86 schreef:Kiekeboefje: Het is voor mij ook te ver weg, daarnaast zelf ook niet voldoende ervaring. Ik weet ook niemand in die buurt.
IngridM: Was er ook een reden toe dat je een lekke band kreeg? wel eng lijkt het me als je niet veilig kunt staan.Ik weet niet zo veel af van je balans probleem
Patricia_86: Mooie foto!
Lillian__: nika dekens inderdaad. Ik heb niks te koop helaas
testebeest: sterkte!
Mirriejj: helaas voor mij te ver weg die paarden2daagse.
Frummels: gefeliciteerd!! en veel plezier op vakantie!
MaritGalinda: welkom!
StalNollie: veel beterschap, eerst maar eens aansterken!
Kkcrinarual: Fijn gereden! reageert nick normaal wel erg op lang niet rijden?
Susanne: al bijna terug van vakantie. Ik hoop dat je het erg leuk hebt gehad. Die wateren lijken mij ook wel fijn!
patty14: Fijn dat je even rustig aan kan doen! Beterschap, (als je niet al beter bent)
Patricia_86: wat is beauty een leuke pony!
kiekeboefje: fijne vakantie!
Linsey: Wat leuk dat je hca besteld is. Wanneer wordt die geleverd? Heb je nog extra opties genomen en welke kleur?
Hier afgelopen week erg druk geweest en daardoor niet gereden met Eddy. Heb net een nieuw stoeltje gekocht voor op mijn hca maar ik kan maar niet tevreden worden over mijn HCA, qua kleur en wielen etc. Ik was al zolang aan het twijfelen om een nieuwe te kopen helemaal naar mijn wens. Heb nu net besloten om toch maar een nieuwe te kopen. Ik ben het twijfelen zat. Mocht iemand interesse hebben in een hca sulky. Pb me dan even. Hij heeft dus een stoeltje en is met plaatwielen in het paars.
Vanavond ga ik weer mennen met Eddy!
wat voor hca ga je bestellen?[/quote]
Huh net een bericht getypt maar niet doorgekomen ofzo?
Ik ga een hca met spoorverbreders, spaakwielen,stoeltje en zweephouder nemen