[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

IngridM

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 09:05

Linsey; super die lage stangen! Fijn!
Rare wedstrijddag; woensdag :-)

Mandy hahaha cadeautje van je pony; lekker vies worden :-)

Lilian; ostheo is al gemaild. Een die in onze omgeving goed bekend staat, ze is ostheo en chiropractor met de juiste opleidingen. Ben benieuwd.
Klinkt goed, jij bent ook lekker bezig. Alf wordt er ook flink pittig van, aanspringen in galop en weer terug en weer opnieuw :-)

Frummels; fijne vakantie!

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 11:38

Hopen dat er iets (of niets) uit komt Ingrid, dat het opgelost kan worden.

Ik stap zo in het vliegtuig naar Bosnië, dus denk ook tot over een week! Frummels ook een fijne vakantie gewenst! {:}

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 11:46

Fijne vakantie voor de gene die gaan.

Over 1 maand komt de dierenarts/alternatieve geneeskundige weer langs. Het gaat al een stuk beter met Toliene gelukkig! :) zo blij om!

Mijn HCA is besteld! Ik ben blij *\o/* *\o/* *\o/*

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 12:06

Susanne weer onderweg terug. Heb je een fijne vakantie gehad?

Jij veel plezier op vakantie Frum.

De vakantie van een paar pony's ook weer voorbij zie ik. Ziek maar goed uit Patty.

Even een korte bijleespost. Helaas aan het wachten op een telefoontje van de DA. Spinner stond gisteren met lymfeklieren zo groot als een tennis bal ;( Gisteravond waren die alweer grotendeels weg en vanmorgen nog net iets minder.

Maar het is wel toevallig allemaal. Het begon met die opgezette klieren 10 dagen geleden. Toen begon ze 4 dagen later ineens te schuren en was haar manenkam ook hard en dik. Dus deken opgedaan en spul gesmeerd. En nu gisteren weer die dikke lymfeklieren en was ze vanmorgen ondanks de deken weer flink aan het schuren.
Dus de DA maar even gebeld om te overleggen, want ze heeft gewoon een normale temperatuur en oogt ook totaal niet ziek.

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door mirriejj op 03-07-17 12:08, in het totaal 1 keer bewerkt

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 12:06

Kiekeboefje: Het is voor mij ook te ver weg, daarnaast zelf ook niet voldoende ervaring. Ik weet ook niemand in die buurt.
IngridM: Was er ook een reden toe dat je een lekke band kreeg? wel eng lijkt het me als je niet veilig kunt staan.Ik weet niet zo veel af van je balans probleem
Patricia_86: Mooie foto!
Lillian__: nika dekens inderdaad. Ik heb niks te koop helaas
testebeest: sterkte!
Mirriejj: helaas voor mij te ver weg die paarden2daagse.
Frummels: gefeliciteerd!! en veel plezier op vakantie!
MaritGalinda: welkom!
StalNollie: veel beterschap, eerst maar eens aansterken!
Kkcrinarual: Fijn gereden! reageert nick normaal wel erg op lang niet rijden?
Susanne: al bijna terug van vakantie. Ik hoop dat je het erg leuk hebt gehad. Die wateren lijken mij ook wel fijn!
patty14: Fijn dat je even rustig aan kan doen! Beterschap, (als je niet al beter bent)
Patricia_86: wat is beauty een leuke pony!
kiekeboefje: fijne vakantie!
Linsey: Wat leuk dat je hca besteld is. Wanneer wordt die geleverd? Heb je nog extra opties genomen en welke kleur?

Hier afgelopen week erg druk geweest en daardoor niet gereden met Eddy. Heb net een nieuw stoeltje gekocht voor op mijn hca maar ik kan maar niet tevreden worden over mijn HCA, qua kleur en wielen etc. Ik was al zolang aan het twijfelen om een nieuwe te kopen helemaal naar mijn wens. Heb nu net besloten om toch maar een nieuwe te kopen. Ik ben het twijfelen zat. Mocht iemand interesse hebben in een hca sulky. Pb me dan even. Hij heeft dus een stoeltje en is met plaatwielen in het paars.

Vanavond ga ik weer mennen met Eddy!

Kcinarual

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 15:32

Eline, Als ik eventjes niet heb gemend is Nick super enthausiast en wil hij eigenlijk alleen maar hard tot hij moe is. Gelukkig is hij dan evengoed wel terug te nemen en staat hij nooit écht op springen, maar eergister verbaaste het me wel hoe braaf hij was. :))

Veel plezier met mennen vanavond!

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 17:12

mirriejj schreef:
Susanne weer onderweg terug. Heb je een fijne vakantie gehad?

Jij veel plezier op vakantie Frum.

De vakantie van een paar pony's ook weer voorbij zie ik. Ziek maar goed uit Patty.

Even een korte bijleespost. Helaas aan het wachten op een telefoontje van de DA. Spinner stond gisteren met lymfeklieren zo groot als een tennis bal ;( Gisteravond waren die alweer grotendeels weg en vanmorgen nog net iets minder.

Maar het is wel toevallig allemaal. Het begon met die opgezette klieren 10 dagen geleden. Toen begon ze 4 dagen later ineens te schuren en was haar manenkam ook hard en dik. Dus deken opgedaan en spul gesmeerd. En nu gisteren weer die dikke lymfeklieren en was ze vanmorgen ondanks de deken weer flink aan het schuren.
Dus de DA maar even gebeld om te overleggen, want ze heeft gewoon een normale temperatuur en oogt ook totaal niet ziek.

[ [url=m/VA0VlU.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/JkNwvH.jpg]Afbeelding[/url] ]

dat is echt flink dik.

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 17:12

Kiekeboefje: Het is voor mij ook te ver weg, daarnaast zelf ook niet voldoende ervaring. Ik weet ook niemand in die buurt.
IngridM: Was er ook een reden toe dat je een lekke band kreeg? wel eng lijkt het me als je niet veilig kunt staan.Ik weet niet zo veel af van je balans probleem
Susanne: al bijna terug van vakantie. Ik hoop dat je het erg leuk hebt gehad. Die wateren lijken mij ook wel fijn!
patty14: Fijn dat je even rustig aan kan doen! Beterschap, (als je niet al beter bent)
Linsey: Wat leuk dat je hca besteld is. Wanneer wordt die geleverd? Heb je nog extra opties genomen en welke kleur?

Hier afgelopen week erg druk geweest en daardoor niet gereden met Eddy. Heb net een nieuw stoeltje gekocht voor op mijn hca maar ik kan maar niet tevreden worden over mijn HCA, qua kleur en wielen etc. Ik was al zolang aan het twijfelen om een nieuwe te kopen helemaal naar mijn wens. Heb nu net besloten om toch maar een nieuwe te kopen. Ik ben het twijfelen zat. Mocht iemand interesse hebben in een hca sulky. Pb me dan even. Hij heeft dus een stoeltje en is met plaatwielen in het paars.

[/quote]
wat voor hca ga je bestellen?

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 17:15

Patricia_86 schreef:

wat voor hca ga je bestellen?[/quote]

Huh net een bericht getypt maar niet doorgekomen ofzo?

Ik ga een hca met spoorverbreders, spaakwielen,stoeltje en zweephouder nemen

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 19:06

Weet iemand wat het kost om alleen spaak wielen over te laten spuiten?

linda_gigant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 21:46

Patty kost 50 euro om je wielen over te laten spuiten als ik het goed heb. @ayla heb ik dit goed ?

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 22:42

Volgens mij zei hij dat vorige keer ja.. €25,- per wiel. Ik weet het niet 100% zeker.

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 23:29

Is dat voor echet zandstralen? Klinkt goedkoop

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 08:13

Kiekeboefje; veel plezier in Bosnië!

Linsey; wat fijn dat het beter gaat en een hca, joehoeeee :-)

Mirriej; wat vervelend! Weet je ondertussen al iets meer?

Eline ook nieuwe HCA :-) Is het niet goedkoper om de boel te vervangen waar je niet tevreden over bent?

Gisteren Alf nog even gemonsterd voor de zekerheid op lange lijn op het harde, gelongeerd in het zachte en op het harde en hij loopt echt spatzuiver! Gelukkig natuurlijk.
Het is dus echt iets met de sulky. We beginnen met de ostheo en ook maar een zadelmaker laten komen, hier in de buurt weet ik alleen Van Rijs. Iemand ervaring met van Rijs en tuig laten nakijken? Over zadels heel verschillende verhalen :-)

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 08:22

IngridM schreef:

Eline ook nieuwe HCA :-) Is het niet goedkoper om de boel te vervangen waar je niet tevreden over bent?

Gisteren Alf nog even gemonsterd voor de zekerheid op lange lijn op het harde, gelongeerd in het zachte en op het harde en hij loopt echt spatzuiver! Gelukkig natuurlijk.
Het is dus echt iets met de sulky. We beginnen met de ostheo en ook maar een zadelmaker laten komen, hier in de buurt weet ik alleen Van Rijs. Iemand ervaring met van Rijs en tuig laten nakijken? Over zadels heel verschillende verhalen :-)

Als ik alles laat vervangen kom ik denk ik duurder uit dan dat ik deze nu verkoop en een nieuwe weer koop.

Wat gek dat hij dan onregelmatig loopt door de sulky

Zit die knop van pb sturen naast de quote er altijd al? Ik word er beetje gek van,ik stuur telkens perongeluk een pb :+)

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 10:10

ElineGC schreef:
IngridM schreef:

Als ik alles laat vervangen kom ik denk ik duurder uit dan dat ik deze nu verkoop en een nieuwe weer koop.

Wat gek dat hij dan onregelmatig loopt door de sulky

Zit die knop van pb sturen naast de quote er altijd al? Ik word er beetje gek van,ik stuur telkens perongeluk een pb :+)

Je bent indd denk ik Veel. Duurder uit. Hca rekend zoveel voor onderdelen
.....niet normaal. Wordt tijd dat hij wat concurrentie krijgt.

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 10:11

IngridM schreef:

nee geen ervaring ermee alleen met zadel

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 11:29

Ingrid: wij gaan altijd vrij zuidelijk, zitten in de buurt van Avignon. Lekker een weekje camperen :D Ik hou er niet van, maar zo'n weekje in een warm land vind ik het heerlijk ontspannend. Wij zouden ook nog een paar dagen naar Nice gaan, maar dat slaan we dit jaar wss even over. Roze staat Alf goed! En fijn dat het mennen zo goed gaat, jammer dat je niet naar de lesdag kon.

Welkom StalNollie en Marit.

Patricia: gefeliciteerd met alle punten en prijzen in Heteren! Een mooie canvas van Caya en jou en een stoere foto van Faya en haar ruitertje in Heteren! En knappe Beauty :D

Frummels: ik ben benieuwd naar een foto van je toekomstige aanwinst :) Fijne vakantie!

Gefeliciteerd met het slagen Linsey! Sterkte voor Toliene en haar niertjes :(:) Leuk dat je ook een HCA sulky hebt besteld.

Mandy: leuk dat Max op de instagram van de MHS staat, ik had 'm gezien, mooie foto!

Miranda: balen dat Spinner is gaan schuren, ik zou idd even kijken hoe het gaat als je geen pulp meer voert. Zo lijkt je sulky prima in balans te hangen :) En balen dat ze zulke opgezette lymfeklieren had.. wat zei de DA erover?

Jenny: Donja is al mooi afgevallen :) Flinke terugreis voor je vriendin! Helemaal net na een endurance wedstrijd. Tips zijn al gegeven, de meeste instructeurs willen ook wel naar locatie komen, wellicht is dat een mogelijkheid. Ik woon ook te ver om je te helpen. Heel veel plezier en succes in Bosnië!

Saskia: het schofttuig dat jij bedoeld verkoopt de Menner :j Staat volgens mij niet op de site, maar ik heb 'm gisteren mee gekregen om te passen. Ik heb je trouwens een pbtje gestuurd :)

Emelyne heel veel sterkte nog :(:)

Patty: beterschap! :(:) Je bent veel afgevallen of niet? Ik dacht het al te zien laatst in Garderen, knap hoor :D

Lillian: fijn dat Floor door heeft in welke galop hij moet aanspringen :)

Ik heb niet zo veel te vertellen :P Zoals ik al zei lekker aan het bijkomen van alle drukte, leuke dingen aan het doen en fanatiek bezig met de pony's. Dressuurmatig al een tijdje niet zo tevreden over hoe het met Sjors gaat, dus even een paar stapjes terug en wat meer basiswerk. Boef ben ik ook weer aan het oppakken na een aantal weken rust. Op een of andere manier krijg ik het altijd voor elkaar om het druk te hebben :+

Ik heb een hoop advertenties online gezet, tevens verkoop ik ook nog 2 boomloze Zilco schofttuigen en een zo goed als nieuw Ideal Eurotech tuig maat shetlander. Ik heb ook nog een aantal winterdekens te koop in maat 130 en eentje in maat 140, dus mocht iemand nog wat zoeken. Het is geen marktplaats hier, maar wellicht heeft iemand er wat aan.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 12:28

Ayla schreef:
Op een of andere manier krijg ik het altijd voor elkaar om het druk te hebben :+

Herkenbaar. := Soms begrijp je het gewoon niet. :+

Ingrid, idd ''gelukkig'' dat het alleen met sulky is. Hopelijk ben je er snel uit wat het precies is.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 12:43

Frummels, veel plezier op vakantie! En bij thuiskomst je nieuwe aanwinst snel showen hier!

Beterschap Patty, ziek op de bank is echt ruk :(:)

Patricia, beauty wordt al een heuse menpony!

Kiekeboefje have fun in Bosnië {:}

Linsey en Eline hebben een HCA besteld, leuk meiden! Ben benieuwd naar foto's als ze klaar zijn.

Ingrid, denk dat de osteopaat een goede eerste stap is. Al is het natuurlijk wel apart dat hij alleen voor de wagen niet helemaal zuiver is. Heeft hij het ook als je geen contact hebt op de leidsels?

Patricia, ik denk dat het voor HCA inderdaad eens goed zou zijn als hij wat concurrentie krijgt :o

Ayla is 24/7 druk druk druk :')

Wij zijn weer terug van vakantie! Het was heerlijk <3 Veel gezien en gedaan. Mijn vriend en ik hebben de rest van deze week ook nog vrij dus we gaan hier ook nog lekker genieten en leuke dingen doen. Morgen maar eens bij Willem kijken, of hij ook van z'n vakantie genoten heeft. Kreeg tijdens m'n vakantie al af en toe wat foto's waarop hij vies en dik was hahaha.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 13:10

Hoe lang zijn jullie weg geweest? Lijkt heel kort!
Geniet nog van jullie vrije week!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 13:32

Iets langer dan een week :j

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 14:09

Ayla herkenbaar ik weet het ook altijd voor elkaar te krijgen dat ik het druk heb.
Susannelekker wat te poetsen en wassen haha
Ik net caya en faya gereden en zo is beauty aan de beurt.

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 14:33

Ayla schreef:
Patty: beterschap! :(:) Je bent veel afgevallen of niet? Ik dacht het al te zien laatst in Garderen, knap hoor :D

Ja :)), er is nu 20kilo af. En ga nog even door :D.

nanne02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-17 14:49

Even een vraagje:
Hoe doen jullie het met de dazen? Ik heb nu vliegenspray, maar de dazen trekken zich er niets van aan... :\
Ik ben van plan om van emmers dazenvallen te maken, maar dan moet ik alsnog lijm kopen, welke lijm raden jullie aan?