Hier alles goed hoor & daar? Ga straks lekker rijden. & Nieuwe voer geven. Basisbrok voor sobere paardjes was op die ik nodig had, dan pak ik maar bietenpulp. Kunnen ze lekker smikkelen.
goedhoor, bij mij in iedergeval weg. het geld komt eindelijk een beetje binnen haha, verschrikkelijk veel mensen helpen me gelukkig & zo schiet het tenminste nog een beetje op. waarschijnlijk heb ik al 21,- verdiend aan 2 dingen & dan heb ik nog 2/3 stapels vol dat de deur uitmag.
Heb vandaag de nieuwe BR zweetdeken voor Sunny binnen gekregen! Had een donkerblauwe van HH, maar die was net te kort en had daardoor weinig functie bij de achterbenen. Deze is wat aan de lange kant achter, maar zo zijn haar achterbenen in ieder geval goed bedekt.
ben ikweer. wauw wat een gave deken sunny, ziet er heel chique uit!!
lekker met het nieuwe dekje gereden, leuk ding wil er ook nog graag keertje bijpassende peesjes of bandages bij. casper was enorm hyper, wat kan die toch vervelend zijn heb ikmaar weer gemerkt.
Hmm laat dan maar zitten, ik ga echt nog proberen of ik morgen kan komen, want om iets te kopen zonder dat ik van te voren weet hoe het er uitziet vind ik een beetje link (en of het past natuurlijk)