Wat lief Sunshinedaan!
Stoute Floor, ik ken er ook een paar die nergens achter blijven en dat kan zo het bloed onder je nagels vandaan halen

Manon: ik rij vaak alleen buiten, al jaren eigenlijk. Sjors schiet af en toe opzij voor bermkabouters maar verder is 'ie braaf. Ik vind het zelf alleen niet zo leuk om over asfalt een flink stuk te rijden dus ga dan in een parkje rijden of met iemand het bos in. En ik ga inderdaad binnenkort met Kirsten en Luna rijden

Ingrid: kan me goed voorstellen dat je het niet ziet zitten, maar inderdaad fijn dat je daar op tijd achter bent gekomen. Als ik nog twee pony's had dan was je uiteraard welkom geweest

Sjors heeft altijd een himalaya liksteen in zijn stal hangen en hij doet daar niets vreemds mee, doet er een paar weken/maanden over om 'm op te likken. Behalve toen hij hoefbevangen werd, toen was 'ie binnen 2 weken op. Hij zal het wel nodig gehad hebben.
Ik heb vanmiddag weer les gehad. Lang verhaal kort: ik kon mijn sulky niet van mijn trailer af halen en daarom heb ik met de sportbuggy van mijn instructrice gereden. Sjors vond het wel een beetje zwaar (van 40kg naar 140kg excl. mij) maar hij deed echt zo zijn best. Het is nog niet wat het moet zijn, maar ondanks dat we het beide moeilijk vinden gaan we elke week weer een stapje vooruit. Knappie

[ [url=m/sm7jh8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AobU7F.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VinKyy.jpg]Afbeelding[/url] ]