[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 15:14

xApple schreef:
Ik zou ook niet meer terug kunnen naar ‘verzorgd’ of bijrijdpaarden.

nou dat ja, is echt wel een grote achteruitgang. En dan ligt het er nog aan wie eigenaar is, en hoe pony's erbij staan en kwaliteit van spullen etc.

Lilian; lekker hoor stukje paardenvlees hahahaha

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 18:00

Oh stoute Floor!! Echte stoute pony streek!
Ik reed Duvel en Romy altijd alleen op de weg tweespan en enkelspan.
Leuk dat je een menles hebt gehad.

Wat een zeikweer he. Bah!!!

Lastig Ingrid. Je moet net de juiste vinden. . Vaak toch een eigenaar weer andere ideeën als jijzelf. Ben normaal er ook niet van. Het is dat ik van de eigenaar van Beuaty alles met haar mag. En heb zelf alle spullen natuurlijk. Dus dan passend tuig enzo.

Sunshinedaan

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 18:49

Haha die Floor! Ik moest lachen :')

Ik men vrijwel altijd alleen. Heb de laatste tijd een maatje die af en toe meegaat, zij leert mennen :)

Ik ben vanmiddag met Fleurtje en Amy naar het verpleeghuis in het dorp geweest. Bijzonder om te zien hoe die mensen ‘tot leven komen’ zeg. Aaien, voelen hoe zacht ze zijn, ruiken...
en verhalen dat ze croeger ook paarden hebben gehad... prachtig!
Amy heeft zich echt voortreffelijk gedragen _/-\o_
1,5 uur geweest, die hobbelde wat rond, om de rolstoelen heen :') heerlijk beestje <3

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 18:54

Sunshinedaan schreef:
Haha die Floor! Ik moest lachen :')

Ik men vrijwel altijd alleen. Heb de laatste tijd een maatje die af en toe meegaat, zij leert mennen :)

Ik ben vanmiddag met Fleurtje en Amy naar het verpleeghuis in het dorp geweest. Bijzonder om te zien hoe die mensen ‘tot leven komen’ zeg. Aaien, voelen hoe zacht ze zijn, ruiken...
en verhalen dat ze croeger ook paarden hebben gehad... prachtig!
Amy heeft zich echt voortreffelijk gedragen _/-\o_
1,5 uur geweest, die hobbelde wat rond, om de rolstoelen heen :') heerlijk beestje <3

Ah wat leuk zeg!!!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 18:55

Het zag er echt netjes uit op het einde Manon, jullie waren goed bezig! En iedereen vond Gaya zooo schattig! :) Alle paarden keken wel ongeveer zo :wow: naar haar.

Lillian ohhh wat een duiveltje!

Wat lief Sunshinedaan dat je dat doet bij het bejaardentehuis <3

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 19:21

Super leuk sunshinedaan! Heb het altijd met mijn hondje gedaan. Leuk hoe sommige mensen reageren he!

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 21:05

Wat lief Sunshinedaan!

Stoute Floor, ik ken er ook een paar die nergens achter blijven en dat kan zo het bloed onder je nagels vandaan halen :')

Manon: ik rij vaak alleen buiten, al jaren eigenlijk. Sjors schiet af en toe opzij voor bermkabouters maar verder is 'ie braaf. Ik vind het zelf alleen niet zo leuk om over asfalt een flink stuk te rijden dus ga dan in een parkje rijden of met iemand het bos in. En ik ga inderdaad binnenkort met Kirsten en Luna rijden :D

Ingrid: kan me goed voorstellen dat je het niet ziet zitten, maar inderdaad fijn dat je daar op tijd achter bent gekomen. Als ik nog twee pony's had dan was je uiteraard welkom geweest :)

Sjors heeft altijd een himalaya liksteen in zijn stal hangen en hij doet daar niets vreemds mee, doet er een paar weken/maanden over om 'm op te likken. Behalve toen hij hoefbevangen werd, toen was 'ie binnen 2 weken op. Hij zal het wel nodig gehad hebben.

Ik heb vanmiddag weer les gehad. Lang verhaal kort: ik kon mijn sulky niet van mijn trailer af halen en daarom heb ik met de sportbuggy van mijn instructrice gereden. Sjors vond het wel een beetje zwaar (van 40kg naar 140kg excl. mij) maar hij deed echt zo zijn best. Het is nog niet wat het moet zijn, maar ondanks dat we het beide moeilijk vinden gaan we elke week weer een stapje vooruit. Knappie <3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sunshinedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 21:09

Nou dat vind ik er toch erg netjes uitzien Ayla!

Maarreh... sulky niet van de trailer af... zat ie klem?

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 21:12

Ayla ziet er netjes uit hoor voor de buggy!
super leuk dat je hem weer echt kunt oppakken *\o/*

Manon ja maar hoe lang heb jij al eigen paarden, volgens mij al weel een tijdje toch en ook meer dan één pony? Dan is dat ook ergens wel logisch :p Ik heb nu nog een bijrijdpaard die ik mag pakken wanneer ik wil (in overleg ;) ) en soms rij ik hem weken lang ook maar één x of niet, het is niet zo dat wanneer ik niet kom hij geen aandacht krijgt, sterker nog zijn eigenaresse komt vaak ook gewoon 2 x per dag.
Stel dat floor overlijd (wat hopelijk nog heel lang duurt), dan ga ik wel langzaam maar zeker toe werken naar een eigen rijpony. of er moet weer een shet zoals floor op mijn pad komen, maar anders word het een paar maatjes groter

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 21:15

Ja die reactie was ook voor Ingrid. Ik snap dat zij dat dus ook niet meer ziet zitten.

Ziet er leuk uit Ayla! Misstaat hem helemaal niet :D

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 21:35

Ayla schreef:
Wat lief Sunshinedaan!

Stoute Floor, ik ken er ook een paar die nergens achter blijven en dat kan zo het bloed onder je nagels vandaan halen :')

Manon: ik rij vaak alleen buiten, al jaren eigenlijk. Sjors schiet af en toe opzij voor bermkabouters maar verder is 'ie braaf. Ik vind het zelf alleen niet zo leuk om over asfalt een flink stuk te rijden dus ga dan in een parkje rijden of met iemand het bos in. En ik ga inderdaad binnenkort met Kirsten en Luna rijden :D

Ingrid: kan me goed voorstellen dat je het niet ziet zitten, maar inderdaad fijn dat je daar op tijd achter bent gekomen. Als ik nog twee pony's had dan was je uiteraard welkom geweest :)

Sjors heeft altijd een himalaya liksteen in zijn stal hangen en hij doet daar niets vreemds mee, doet er een paar weken/maanden over om 'm op te likken. Behalve toen hij hoefbevangen werd, toen was 'ie binnen 2 weken op. Hij zal het wel nodig gehad hebben.

Ik heb vanmiddag weer les gehad. Lang verhaal kort: ik kon mijn sulky niet van mijn trailer af halen en daarom heb ik met de sportbuggy van mijn instructrice gereden. Sjors vond het wel een beetje zwaar (van 40kg naar 140kg excl. mij) maar hij deed echt zo zijn best. Het is nog niet wat het moet zijn, maar ondanks dat we het beide moeilijk vinden gaan we elke week weer een stapje vooruit. Knappie <3
[ [url=m/sm7jh8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AobU7F.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VinKyy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Staat wel mooi achter hem zo.n buggy

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 21:50

Staat hem wel goed inderdaad!! Knappe Sjors.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 22:25

Gaaf zo Sjors voor de buggy! En wat super fijn dat jullie weer lekker kunnen trainen!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 23:48

Wat een leuke foto's! Sjors is ook leuk! <3 knap dier!!

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 00:44

@Apple, Lekker rondje gedaan vrijdag :D .

@Ingrid, Succes met de keuze, is een lastige om te maken.

@Sunshinedaan, wat leuk zeg! Zou ik ook wel eens willen doen :o .

@Ayla, jammer van het gewicht want die staat er wel knap voor <3

@Lillian, wat je tegenkomt valt moeilijk te voorspellen. Hier komt er niks groter meer in dan 1m15 ongeveer.

Goed nieuws hier, Lucky eet zijn bakjes terug, eet goed hooi en zijn mest is helemaal zoals het moet. Ik hoop dat het zo blijft, is vandaag nog binnen gebleven omdat het echt wel enorm aan het regenen was. De andere waren ook net niet tot hun huid doorweekt

Verder de tweewieler klaar gezet maar ik wacht even tot het droog is om uit te testen, wou eerst afgelopen maandag maar was mij toch wel heel koud opeens. Die overgang was iets te plots :') .

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 07:38

Sjors ziet er happy uit Ayla. Fijn dat je de sportbuggy mocht lenen.

Goed nieuws over Lucky! :)

Hier weinig te melden eigenlijk. Willem heeft een weekje vakantie. Hij heeft zo hard gewerkt de afgelopen periode, hij heeft het verdiend. Dus een tut en wandel weekje voor de little nugget.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 08:27

Wat fijn van Lucky!

Lekker voor Willem even vakantie.

Ik ga vanavond met mn vriend naar Max.
Baal wel dat het nu al zo vroeg donker is de avonden.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 09:16

Nou he Mandyy zo rot vind ik dat ook. Was gisteren op stal, mega wind en ze staan vlak onder elektriciteits palen dus een heel raar/ eng/onheilspellend geluid maakt dat. En dan in de stortregen bah. Ik was snel weer weg.

Lekker vakantie voor Willem!

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 09:49

Ik ben de avonden vaak ook alleen op stal, dat vind ik in de winter dan echt jammer.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 09:53

Het is inderdaad zo snel donker! Thuiskomen van werk in het donker enzo. Blegh.

Op stal maakt het me niet zo veel uit eigenlijk, al is het in de zomer wel heerlijk om 's avonds nog lekker laat buiten te kunnen rijden.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 10:00

Ik kan doordeweeks helemaal niet meer mennen/wandelen etc. Dus vooral daarom vind ik het jammer.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 10:37

Mandyy schreef:
Wat een leuke foto's! Sjors is ook leuk! <3 knap dier!!
<3

Bedankt dames :*

Balen inderdaad dat het nu zo vroeg donker word..

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 11:51

Ik longeer meestal doordeweeks. Maar nu was het wel erg aan het regenen gisteren

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 12:04

Ik werk Veel De middag en avond dus dan kan ik sochtends de pony's doen. Dat scheelt .

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 12:12

Ik lees braaf bij maar even geen puf om te reageren, lig ziek op bed.

Hopelijk voel me einde van de dag wat beter zodat ik wel even naar stal kan.