Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dus vanavond al heerlijk liggen dobberen en morgen vast weer haha!

Echt heel gaaf voor je!! Volgens mij zou je nu liever morgen je pony halen dan op vakantie gaan, of niet? 

Patricia_86 schreef:[ [url=m/24MAKY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Knappe Faya
Heb de foto gekocht. Krijg nog exemplaar zonder de letters erop
Haar eerste sprong ooit onder het zadel gelijk op wedstrijd.
!
. En wat een leuk halster!mirriejj schreef:Heel veel sterkte Testebeest.
Dat klinkt wel heerlijk Ingrid dat Alf zo lekker ging. Wel zonde dat je niet naar de clinic kunt gaan.
Vanmorgen mij opgegeven voor de paarden2daagse in September. Misschien dat hier iemand zin heeft om ook te gaan?
http://paarden2daagse.weebly.com/
.
.
dus mag allemaal weg
. 

Hopelijk gaat het snel beter.
Hier komt er minimaal 1 keer per jaar een osteopaat en meestal zo'n 2 tot 4 keer per jaar een sportmasseur. Het kan een balansprobleem zijn, dat los je enkel op door km's te maken en lekker te gaan rijden zodat hij op zijn eigen benen leert lopen. Maar het kan ook zijn dat zijn tuig misschien niet helemaal goed ligt en dat hij ergens last van heeft. Ik denk zelf dat hij zijn balans nu wel gevonden zou moeten hebben.. maar ik weet natuurlijk niet hoe veel en hoe lang jij traint en dat is ook nog eens per pony verschillend. Boef staat er nu precies een jaar voor, heel weinig (gemiddeld zo'n 1x per 1 à 2 weken en af en toe weken niet) en hij zoekt vooral veel steun op je hand/het bit, maar heeft geen probleem verder met zijn balans. Als ik hem voor de sulky heb dan stappen, draven en galopperen we afwisselend en rijd ik veel figuren met hem, hier ben ik vrijwel gelijk (opbouwend) mee begonnen toen ik hem net beleerd had.
Lekker aan het bijkomen van de drukte afgelopen jaar en leuke dingen aan het doen + pony's fanatiek aan het trainen, het schiet er telkens een beetje bij in.
Ostheo bedoel ik dan.
Woensdag weer wedstrijd