goedenavond! zo ik gaat nu even op mijn gemakie alles bij lezen! haha
Borisje
Geplaatst: 01-04-10 22:14
DeSa schreef:
Of er zelf een bontje aan maken?
Wat heb jij briljante ideeën, ga van het weekend gelijk aan de slag! (daar is m'n moeder gelukkig handig mee, en wij hebben nog een lap nepbont liggen.)
tink is druk dravergekkie heft weer leuke foto's van shetters met stoere dekens op, buck heeft een mooi vernieuwd profiel, Deeiken is hopelooos op zoek naar springschoenen met bont!
Vandaag moest Rakker maar weer even aan de dubbele longe! en oo wat liep meneer weer te etteren hmmpfff
hihi die geit is grappig morgen ben ik te vinden in het dramakamp misschien dat ik toch nog wel wat leuks vind, vandaag heb ik weer geoefend , dit keer met het karretje er achter het gaat echt super goed ik ben zo trots op die kleine van me !!
Goedemorgen! Leuk Judith dat ze dat allemaal kan! Vooral compliment vind ik leuk.
Belady you save my life, thankyou! Maar ik weet niet of S wel klein genoeg is Zit te denken of het niet XS moet zijn, anders gaan ze weer op de achterkant lopen he, zou je die een stukje kunnen inkorten als dat nodig is? Echt Belady ONTZETTEND bedankt!!
Oew als je het weet , vertel het mij dan ook. Denk dat Bink ze zowieso wel pas die heeft grote voeten Die past ook die S van harry horse.
Ga vanmidag denk de pony's omstebeurt naast die fiets mee nemen
Borisje
Geplaatst: 02-04-10 09:24
Boris heeft ook grote voeten, maar van een ander merk had hij ook maat S en die was toch wel te lang, daar stond hij op. Bink is natuurlijk wel een stuk groter, die is 1,10 toch? Boris is 'maar' 1,05 ong.
Maar ik laat het je weten als ik een mail terug heb!
Leuk fietsen Je kan ze ook allemaal tegelijk doen 2 aan de zijkanten, 1 voorkant en 1 achterkant. Ik ga denk weer lekker mennen, is altijd leuk, en ik denk ook nog even met Johnny lange lijnen een halfuurtje, want dat zijn we ook langzamerhand weer aan het oppaken.
dravergekkie
Geplaatst: 02-04-10 09:28
Ja Bink is 110. En weet ook niet of wel volle shet is.
Allemaal tegelijk doen we maar niet , overleef ik niet Zal wel lekker hard gaan
Nou hier schijnt het zonnetje lekker dus ik gaat weer is even mennen! Daarna eeen paard rijden en dan heb ik mijn dagje wel weer gehad
R.X.
Geplaatst: 02-04-10 10:42
Wat een leuke foto's zijn er weer voorbij gekomen zeg. Mooie dekens ook. Ben zelf helemaal niet weg van de likkets, paarden gebruiken te veel dan en zien het als snoep. Ik heb ze zonder smaak en dan gebruiken ze wat ze nodig hebben. Heb het altijd klaar liggen voor ze. Alleen voor de shet moet het lager, die kan namelijk niet bij de voerbak, ha, ha,
Ik ga vandaag maar weer eens de da bellen voor de kat, ik hoop dat hem kunnen helpen.
hallooo goededag allemaal ik heb lekker uigeslapen haha., dalijk naar stal ga ik weer even oefenen met die kleine zal weer fotos maken ,. en dan vanmiddag naar hypodrama