Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Susanne schreef:Dat is voor mij ook wel een flink eindje, ik had je anders graag geholpenVolgens mij zijn jullie een hele leuke combi als jullie op weg geholpen zijn!
Kiekeboefje schreef:Susanne schreef:Dat is voor mij ook wel een flink eindje, ik had je anders graag geholpenVolgens mij zijn jullie een hele leuke combi als jullie op weg geholpen zijn!
Heel erg bedankt! Vind ik fijn om te horen, ben zo blij met Donja!Vanaf mijn 10e al aan het zeuren geweest of ik haar niet mocht hebben.
Maar ik ga zeker op zoek naar een goede instructeur
IngridM schreef:Kcinarual: leuk dus als je weer kunt mennen!
Linsey; ellende is dat he. Hier ook een pony die niet makkelijk wil laden. Ik heb, voordat het erger wordt, hulp ingeschakeld. Over 2 weken komt ze.
Frummels; veel plezier morgen!Ben benieuwd!
Testebeest; gaat het een beetje?![]()
Ik had vanmiddag een lekke band opeens op de snelweg. Hele smalle vluchtstrook en ik kon ook niet achter de vangrails. Ben heel snel opgepikt door de berging en naar veilige plek gebracht.
Lori schreef:Dat halster van Alf is leuk! Hier ga ik zo een geprint halster kopen voor de verjaardag van mijn zusje en eentje voor mij zelf.
@Patricia, wat leuk! Heb je die eenhoorns nog ontvangen of was dat jij niet op facebook die er besteld had?
@Lillian, ongevoerd regendeken in maatje 118 (ondermaat) zijn er nog wel, zelf die knal blauwe van premiere (30euro zo iets) en eentje van BR (42euro)
Ik heb hier eens de singel van ideal van mijn eurotech vergeleken met de singel van aan mijn zilco die ik heb bijbesteld vorig jaar bij harnessstuff ( korting op St Patrick's day) en die van zilco is veel zachter dan deze van ideal. Gepast op Finn omdat die singel eigenlijk van mijn B pony is maar het paste gelukkig. Eens kijken of dat verschil maakt, Finn krijgt nu telkens een schaafwondje van de ideal singel. Ik ben benieuwd of het beter is met deze, heb goede hoop omdat die mooi soepel is in vergelijking met die van ideal die vrij hard aanvoelt.
Is misschien handig voor anderen die soms het zelfde probleem zouden hebben in het topic of meelezers.