[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kiekeboefje

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 16:24

Nee dit ligt in Groningen, wat onder de stad. Dichtbij Drenthe en Friesland, dus een beetje op de grenzen. Hier zit wel het Westerkwartier Paardenvertier, welke ik al een mail heb gestuurd maar deze antwoorden slecht. :(

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 16:41

Dat is voor mij ook wel een flink eindje, ik had je anders graag geholpen :) Volgens mij zijn jullie een hele leuke combi als jullie op weg geholpen zijn!

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 16:44

Susanne schreef:
Dat is voor mij ook wel een flink eindje, ik had je anders graag geholpen :) Volgens mij zijn jullie een hele leuke combi als jullie op weg geholpen zijn!

Heel erg bedankt! Vind ik fijn om te horen, ben zo blij met Donja! <3 Vanaf mijn 10e al aan het zeuren geweest of ik haar niet mocht hebben. :') Maar ik ga zeker op zoek naar een goede instructeur :j

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 16:55

Kiekeboefje schreef:
Susanne schreef:

Heel erg bedankt! Vind ik fijn om te horen, ben zo blij met Donja! <3 Vanaf mijn 10e al aan het zeuren geweest of ik haar niet mocht hebben. :') Maar ik ga zeker op zoek naar een goede instructeur :j

oh haha ik woon in Zoetermeer, dat is iets te ver hahah

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 17:01

Jaaaa jammer!

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 17:57

Kcinarual: leuk dus als je weer kunt mennen!

Linsey; ellende is dat he. Hier ook een pony die niet makkelijk wil laden. Ik heb, voordat het erger wordt, hulp ingeschakeld. Over 2 weken komt ze.

Frummels; veel plezier morgen! :-) Ben benieuwd!

Testebeest; gaat het een beetje? :(:)

Ik had vanmiddag een lekke band opeens op de snelweg. Hele smalle vluchtstrook en ik kon ook niet achter de vangrails. Ben heel snel opgepikt door de berging en naar veilige plek gebracht.

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 17:59

IngridM schreef:
Kcinarual: leuk dus als je weer kunt mennen!

Linsey; ellende is dat he. Hier ook een pony die niet makkelijk wil laden. Ik heb, voordat het erger wordt, hulp ingeschakeld. Over 2 weken komt ze.

Frummels; veel plezier morgen! :-) Ben benieuwd!

Testebeest; gaat het een beetje? :(:)

Ik had vanmiddag een lekke band opeens op de snelweg. Hele smalle vluchtstrook en ik kon ook niet achter de vangrails. Ben heel snel opgepikt door de berging en naar veilige plek gebracht.

Ah vervelend fijn dat ze je snel konden oppikken

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 18:01

Afbeelding
Knappe Faya
Heb de foto gekocht. Krijg nog exemplaar zonder de letters erop
Haar eerste sprong ooit onder het zadel gelijk op wedstrijd.

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-17 23:48

Mooie foto patries!

Succes met het zoeken naar iemand die je kan helpen jenn! Alles zelf moeten uitzoeken en afstellen is niet heel makkelijk :=

Ik ga september/oktober floor (laten) scheren, nu heb ik alleen een 200 grams kunnen scoren, 100 grams en ongevoerd is bijna niet te vinden in zijn maat of gelijk 90 euro... Ik heb geen idee of hij een ongevoerde wel zo tof vind, mijn vorige bijrijdpaard had namelijk een schurfthekel aan ongevoerde dekens en die werden dan ook vakkundig gemold, dus ik wil eigenlijk kijken of ik ze tweedehands ergens kan scoren. Hebben jullie nog dekens in 90/115 of 90/118 te koop? mag ook per PB omdat het geen marktplaats is hier :)

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 07:36

Wat eng Ingrid, dan sta je niet lekker hè langs al die voorbij razende auto's :\

Lillian, heb je al bij Nika gekeken? Goedkope dekens in jouw maat. Gaat hij helemaal kaal of een patroon? Anders heb je niet genoeg aan 200 grams. Voor helemaal kaal zou ik toch zeker wel 300 a 400 doen met halsje.

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 07:42

Leuke foto's.
Kiekeboefje, hier was het ook lastig een instructeur vinden. Misschien wil degene die op die club les geeft een keer bij je langs komen om het ruig correct af te stellen.

Verder sorry iedereen ik ben wat braindeath. Het inslapen VN Clyde hakt er goed in. Zijn hart was erg sterk en waren 4 spuiten nodig na zijn narcose spuit. Hij is wel vredig gegaan. Gister hem op de dieren begraafplaats hem begraven. Het is gewoon raar. Mijn maatje mijn soulmate en mijn vaste steun en toeverlaat. Ik heb zoveel meegemaakt met hem dus het is nogal intens allemaal nu zonder hem.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 07:44

Oh getsie wat rot als het lichaam op is maar z'n koppie nog helemaal niet :(:) Veel sterkte!

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 09:12

Heel veel sterkte Testebeest! Zo akelig altijd bah.

Ik heb gisterenavond een geweldige les gehad met Alf. Hij werd er mega heet van zo had ik hem nog niet gevoeld. Wat een GO opeens :-) En ik vond het nog geen eens eng haha

Zou vanochtend clinic hebben bij Ciska/Lia Luitjes maar door dat bandengedoe kan ik niet naar noord holland. Zonde !

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 13:29

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 15:30

Heel veel sterkte Testebeest.

Dat klinkt wel heerlijk Ingrid dat Alf zo lekker ging. Wel zonde dat je niet naar de clinic kunt gaan.

Vanmorgen mij opgegeven voor de paarden2daagse in September. Misschien dat hier iemand zin heeft om ook te gaan?
http://paarden2daagse.weebly.com/

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 17:04

Dat halster van Alf is leuk! Hier ga ik zo een geprint halster kopen voor de verjaardag van mijn zusje en eentje voor mij zelf :D .

@Patricia, wat leuk! Heb je die eenhoorns nog ontvangen of was dat jij niet op facebook die er besteld had?

@Lillian, ongevoerd regendeken in maatje 118 (ondermaat) zijn er nog wel, zelf die knal blauwe van premiere (30euro zo iets) en eentje van BR (42euro)

Ik heb hier eens de singel van ideal van mijn eurotech vergeleken met de singel van aan mijn zilco die ik heb bijbesteld vorig jaar bij harnessstuff ( korting op St Patrick's day) en die van zilco is veel zachter dan deze van ideal. Gepast op Finn omdat die singel eigenlijk van mijn B pony is maar het paste gelukkig. Eens kijken of dat verschil maakt, Finn krijgt nu telkens een schaafwondje van de ideal singel. Ik ben benieuwd of het beter is met deze, heb goede hoop omdat die mooi soepel is in vergelijking met die van ideal die vrij hard aanvoelt.

Is misschien handig voor anderen die soms het zelfde probleem zouden hebben in het topic of meelezers.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 19:25

Sterkte tessebeest.. :(

Ik heb vandaag dit mooie halstertje gekocht :roll: ... :D *\%/*

Afbeelding

MaritGalinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 19:40

Ik meld me hier ook!
Mijn naam is Marit en mijn shet heet Diana v. stal Lingehorst!
Diana is nu 7 jaar. Ik heb haar geboren zien worden en vanaf veulen af aan was het echt mijn schatje. Toen ze op tweejarige leeftijd te koop werd aangeboden, kreeg ik haar voor mijn verjaardag van mijn ouders!
Ik heb haar nu dus bijna 5 jaar en we hebben echt onwijs veel meegemaakt.

Op dit moment zijn we bezig haar drachtig te krijgen, nadat dit al twee jaar op rij niet gelukt is.
Dit jaar hebben we de hulp ingeschakeld van de veearts, ik hoop echt onwijs dat het nu wel lukt!

Afbeelding

:)

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 20:03

Dank dames, het was ook moeilijk niet zozeer of het tijd was maar meer omdat hij nog zo graag wou.

Mirji zal eens kijken morgen oid wat het is de 2daagse

Frummels leuk halster

Lori hoop dat het werkt de andere singel

Ingrid fijn dat het zo goed ging, jammer dat je niet naar de clinic kon.

Hier doe ik verder weinig mijn pony's vandaag ook uitbesteed. Ben echt op. Maar goed morgen even kijken voor rondje mennen met Mil daar knap ik vaak wel van op.
En welkom marit

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 20:38

Sorry dames verwaarloos jullie bu al een beetje. Maar kan van de pijn niks meer niet bewegen en alles doet pijn of ik ju zit/lig of beweeg. Eet of slik.

Dus alles uit besteed gelukkig is ml thuis voor zorg voor huishouding en kids. Hopelijk maandag weer beter anders word dat nog wat.
Ook vandaag naar huisartsenpost geweest hiervoor.maandag sowieso naar eigen huisarts ( weer)

zag twee super gave halsters voorbij komen en een super gave spring foto. Nette houding voor dat kleine meisje.

Lees dus wel echt alles kaar reageren kost mw veel moeite met pijn.

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 20:49

Lori schreef:
Dat halster van Alf is leuk! Hier ga ik zo een geprint halster kopen voor de verjaardag van mijn zusje en eentje voor mij zelf :D .

@Patricia, wat leuk! Heb je die eenhoorns nog ontvangen of was dat jij niet op facebook die er besteld had?

@Lillian, ongevoerd regendeken in maatje 118 (ondermaat) zijn er nog wel, zelf die knal blauwe van premiere (30euro zo iets) en eentje van BR (42euro)

Ik heb hier eens de singel van ideal van mijn eurotech vergeleken met de singel van aan mijn zilco die ik heb bijbesteld vorig jaar bij harnessstuff ( korting op St Patrick's day) en die van zilco is veel zachter dan deze van ideal. Gepast op Finn omdat die singel eigenlijk van mijn B pony is maar het paste gelukkig. Eens kijken of dat verschil maakt, Finn krijgt nu telkens een schaafwondje van de ideal singel. Ik ben benieuwd of het beter is met deze, heb goede hoop omdat die mooi soepel is in vergelijking met die van ideal die vrij hard aanvoelt.

Is misschien handig voor anderen die soms het zelfde probleem zouden hebben in het topic of meelezers.

Ik zit te wachten op de 2e bestelling. Heb alleen nog 1 paarse.

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 20:49

Frummels schreef:

[ [url=m/S4o9OD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk Hoe was de pony?

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 20:51

Met Mil rijden is vast goede afleiding.

Stal nollie vervelend. Beterschap

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 20:54

Patricia_86 schreef:
Frummels schreef:

[ [url=m/S4o9OD.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk Hoe was de pony?

Heel erg leuk, ik heb hem gekocht. :D *\o/* vandaar het halster haha.

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 20:57

Frummels Leuk wanneer komt hij?

Stalnollie beterschap hopelijk voel je je snel wat beter