Maar gaat het weer goed met je Danique?ik wist niet wat er was maar begreep dat er iets niet leuks aan de hand was....
ja ik had t in het topic gezet. paar pagina's teruggeslagen, geduwd, en uitgescholden. verder gaat het wel
FlorisSam schreef:MijMijn AK valt morgen uit Mijne ook Ik heb de rest van dit schooljaar nu geen ak meer Vanaf maandag begint bij ons periode 4
Hannemarie schreef:oooh, je suis jalouse ik heb morgne ook nog een dikke wiskut rep Ikke volgende week vrijdag
wij hebben maar 3 periodes ik ga morgen winkelen met vriendinen nu neemt een andere vriendin alle boeken voor mij mee
ik ga het lekker niet meer kijkenwant ik ga douchen en lekker slapenga morgen een busser zijnomdat ik ga winkelen
Gaat hier iemand eigenlijk naar Horse Event dit jaar? Ik was er vorig jaar en toen was het wel erg leuk , dus ik wil dit jaar wel weer.
_Lois_ schreef:Gaat hier iemand eigenlijk naar Horse Event dit jaar? Ik was er vorig jaar en toen was het wel erg leuk , dus ik wil dit jaar wel weer.Ik vond het poedersuiker. En ook leuk.Mandy bedankt!