btw. ik vind klitteband ook goed ipv gespen hoor zegmaar dat je het aan de ene kant vastmaakt, dus aan de voorkant linker flap en de rechter flap een ringetje op maakt dan de klitteband er door en dan weer op links vastmaken ? snappie? ik teken het ff. http://i52.tinypic.com/2rc7q8h.jpg
Ben ik weer. Wat praten jullie veel zeg Ik heb veel leuke foto's en filmpjes voorbij zien komen.
En welkom nieuweling!
Ik kan helaas niet naar de bokt meeting Mn moeder vind het te ver weg rijden en pebbles is nog nooit in de trailer geweest dus die zou sowieso niet mee kunnen Maar welke datum zou hij dan zijn? Dan ga ik toch nog proberen mn ma over te halen
Maar ik ga weer, ik ga pitten want ik moet morgen weer naar school Tenzij ik ineens weer hoge koorts krijg natuurlijk Morgen om half 7 dr al uit echt erg En dan ook nog is 3 kwartier fietsen naar school. Oh oh wat heb ik weer medelijden met mezelf Maar nu ga ik echt
GEMEEEEENN, ik moet er om 7 uur uit half 8 op de fiets zitten en dan fietsen en dan ben ik rond half 9 op school! En dn heb ik tot kwart over 3 schoooll.