wat stond er nou in die kleine lettertjess? Hannemariee mijn vader gaat nu de hekjes plaatsen, en een dikke bak biks omdat ik het zielig vond, dat het zo lang duurde.
op de foto's van blacky zit zijn halster echt niet goed. toch maar heeel snel op zoek naar een ander. of kijken of ik daar nog een gaatje bij kan maken.
wij pas donderdag maar wij hebben niet meer vrij! :'( Straks even bij me gelievde vader kijken hoe hij staat te zwoegen in de kou voor mij en de poowns. En em natuurlijk eventjes helpen.
nee vorige week donderdag. xd Maar heb je nog fotos van Blackjee? [a]
Leuke&Liefeefotos!
Blacky
Geplaatst: 27-12-10 18:41
Jaaa ik heb nog wel foto's maar staan allemaal beneden op de pc behalve een. maar hier rijden we zonder hoofdstel omdat hij zijn tandjes aan het verwisselen is. en het halster moet ik echt heel veel gaatjes langer doen. en het is ook een raar moment omdat hij van stap naar galop aansprong. dus hij ziet er heel ingedeukt uit. maar dit meisje rijd nu niet meer op hem. omdat ik allemaal problemen met haar had/heb.
Leuke foto Ik ga als goed is morgen shoppen (en dan ben ik meteen weer blut ) Mits het niet te glad is. M'n broertje en zusje hebben hier gewoon op straat geschaatst! Het is hier zoo glad,zelfs de hond ging onderuit