Ik ben kort geleden geopereerd dus ik zit nu thuis te revalideren dus veel beters als op bokt zitten en hieraan een bijdrage leveren heb ik niet te doen hoor

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Hoi Nathalie,
ik ben al een tijdje op zoek naar je geweest op Bokt ... Okee, dat ga ik even uitleggen. Ik heb een tijdje op de redactie van de Penny gewerkt, en toen kregen we een mailtje binnen, namens Bokt, over Shetlanders en de fabels rondom dit ras, van ene Nathalie. Nu vind ik de stijl van je topic over 'fabels over Shetlanders' en dat mailtje wel zodanig overeenkomen, dat ik zo het vermoeden heb dat jij dat bent. Correct me if I'm wrong!
Inmiddels werk ik er niet meer, maar ik wil je wel één en ander uitleggen over de gang van zaken bij de Penny. Doorgaans wordt er namelijk niet letterlijk ingegaan op het soort mailtjes als het mailtje dat jij stuurde. Waarom niet, zul je je afvragen. Nou, omdat de Pennyredactie in praktisch ieder artikel of stukje over bepaalde rassen al fabeltjes de wereld uit probeert te helpen. Ik heb zelf ook artikeltjes moeten schrijven over Shetlanders, waarin ik letterlijk heb gezegd dat het onzin is dat een Shet tot twee keer toe zijn eigen gewicht kan dragen. Dat je niet zomaar op een Shet moet gaan rijden, om hem 'eventjes in te rijden', omdat dat veel moeilijker is dan de kids doorgaans denken. Ik kan nog wel even zo doorgaan... Dit betreft overigens niet alleen de Shetlander, maar ook nog andere paarden- en ponyrassen waar andere verhalen de ronde over doen.
In ieder geval, ik heb je mailtje toen laten lezen aan het hoofd van de redactie, maar ik kreeg niet het idee dat er erg veel gedaan werd met je mailtje (het kwam overigens binnen op mijn laatste werkdag, dus ik heb niet meer kunnen doen dan het door te geven). Desondanks wil dat niet zeggen dat de Pennyredactie niks doet tegen fabels omtrent Shetlanders.
Overigens zijn er nog meer dingen waar de Pennyredactie tegen probeert te strijden. Namelijk, dat kinderen zomaar een weiland in rennen, om het paardje te aaien. Of om er zomaar even op te zitten. Of tegen het zomaar afknippen van staart en manen van de verzorgpony's. Of... Nou ja, ik kan zo nog wel even doorgaan. Ik hoop in ieder geval dat je begrijpt dat je verhaal al ter harte werd genomen nog vóórdat je het schreef. Enneh, één ding nog: de Pennyredactie leest regelmatig op Bokt, óók over Shetlanders (ter inspiratie). Dus dit soort verhalen worden altijd wel meegenomen, zij het in de context van een ander verhaal.
Nou goed, ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Ik wil de Penny niet verdedigen, maar wil je voornamelijk laten weten dat het soort vragen als jij in je mailtje stelde sowieso wel aan de orde komen, zij het niet zo letterlijk of expliciet. Er wordt in ieder geval wél iets aan gedaan! Maar ja, helaas leest niet iedere Shetlanderliefhebber de Penny...
Groetjes, Anoniem
Sparky10 schreef:@nelleke1 tuurlijk kan je plezier maken met je pony maar dat kan ook op veel meer andere manieren dan alleen maar te rijden vrijheidsdressuur, of fietsen , wandelen , mennen noem maar op ,
heb je profiel gezien , je hent misschien nu nog lol met je pony alleen je pony niet met jou ,
je hebt er nu plezier van vind je zelf maar als je zo doorgaat heb je er niet lang plezier meer van dan is je pony op ,
lees het gehele topic eens door wie weet verander je van domme gedachtes naar goede ,