Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
elinax21 schreef:die foto zocht ik net

.
Wat een plaatje! Ik was zelf nog op zoek naar een hengst voor dit jaar en heb besloten voor de vader van Trigger te gaan; Octaaf van de Romer. Schitterende hengst; hopelijk een mooie combi met mijn merrie. Maar eerst dit jaar een veulen van Nicky van de Koudhoorn... snowdon schreef:Is ergens op internet iets te zien van wat er allemaal op de hengstenkeuring verschenen is?
snowdon schreef:Maar geen foto's?
Arianne schreef:snowdon schreef:Maar geen foto's?
Nope. Op http://fotografieleontienruissen.nl/ staan nog wel een heleboel foto's. Moet je kijken bij 'welkom; met overzicht van nieuwste foto's'. Helaas zijn niet alle teksten goed te lezen, maar met een beetje doorzettingsvermogen kom je een heel eind!
).
Maar had ik kunnen weten, stom van me!
Yaar schreef:Ben zelf niet aanwezig geweest op de HK dus wacht met smart op het februarinummer van De Shetlandpony waar de foto's in staan
snowdon schreef:Yaar schreef:Ben zelf niet aanwezig geweest op de HK dus wacht met smart op het februarinummer van De Shetlandpony waar de foto's in staan
Is die ook ergens los verkrijgbaar of te bestellen? Ik ben NOG geen lid... maar al wel erg nieuwsgierig!
Dennis schreef:De T'tjes zijn nu 2,5/3. De S'jes 3,5/4 en de R'etjes nog ff ouder. Dus kijk naar hun namen (als je het kan lezen).