Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sakvis schreef:Lillian, als je het 'training' scherm voor je hebt dan kan je op 'distance' en op avg.pace drukken. Die kan je dan veranderen naar: duur, calorieën, hartslag, snelheid, afstand, gemiddelde snelheid en vochtinname.
[ [url=m/ZvGbfs.jpg]Afbeelding[/url] ]
Susanne schreef:Op wedstrijd laat ik mijn verzorgingsdeurtje vaak open staan en met een hoge stang zou ik toch bang zijn dat hij er op de een of andere manier uit kan komen ofzo.
IngridM schreef:Susanne schreef:Op wedstrijd laat ik mijn verzorgingsdeurtje vaak open staan en met een hoge stang zou ik toch bang zijn dat hij er op de een of andere manier uit kan komen ofzo.
Zo'n stang houdt een paard helaas niet altijd tegen. Ik heb een keer een (groot) paard over de (op normale paard hoogte hangende) stang en door het voordeurtje zien komen. Geloof me; dat was erg akelig om te zien. Paard in kwestie had nog geen eens zo gek veel verwondingen. Ik vergeet het echt nooit meer brrrrr.
Maar stang op juiste hoogte maakt het natuurlijk wel net even wat lastiger om eruit te komen