Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

, toen kwam Camille aan de beurt en die liep de sterren van de hemel, ze kreeg een 1A premie en ging door naar de kampioenschappen , en uiteindelijk werd ze algemeen dagkampioen, wat een blijdschap en wat een emoties, zo blij en trots op mijn meisjes 

Kiss kreeg 1B, Esperanza en Gucci 1A. Ze kregen alle 3 ook prachtige commentaren van de jury!

is toch een teken dat hij aanspreekt hihi
Zijn tijd komt nog wel
echt, wat een supermooie merrie is dat, gefeliciteerd met het reservekampioenschap!
Ik heb haar niet op kleur laten testen, maar ze heeft een halfzus die net zelfde uitziet, en zij is zilver smokey black getest. We gaan er dus maar vanuit dat dit ook haar kleur is...
) begonnen met een nmprs paardje die te grof uitgroeide ( nu verkocht terwijl ik haar zóó lief vond) en een papierloze shetmerrie( verkocht aan een hele goede vriendin) , ondertussen heb ik na heel veel sparen en wel een erg geslaagde aankoop van camille nu eindelijk een paar supergave dieren staan, het kost érg veel tijd en geld om een goed paardje te fokken( vooral veel geld
)