Maylinn is eindelijk volledig geschoren. Begin deze week had mijn kleine scheermachine het begeven. Nu dan toch maar benen en hoofd af gekregen, eentje gaan halen bij emmers die in reclame was
xElienx
Geplaatst: 16-06-16 17:41
Hahaha ik had net besloten voor m'n nieuwe shepard te gaan, maar m'n moeder bracht me weer aan t twijfelen, nu weet ik t echt niet meer
NMPRS Zomershow loten zijn al te koop op de enter twenter keuring! Heb je botte scheermessen? Maak gebruik van de Zomershow aanbieding!
Loten kopen en je botte scheermessen om te slijpen kan je inleveren bij de daarvoor ingerichte stand, waarschijnlijk naast het secretariaat. In de pauze zal Huub hoogstwaarschijnlijk weer met zijn mooie paraplu en loten rond gaan.
Meavey
Geplaatst: 16-06-16 20:18
Zo Bobby en Kissy zijn al gewassen moet morgen werken tot 21 uur dus nu al gedaan. Morgenochtend spulletjes nog even klaarzetten en dan na het werk alleen de trailer nog aankoppelen Hoop dat ze netjes meelopen het was weer een beetje hollen of stilstaan met oefenen. Betty komt met Tina en Huub mee ben benieuwd!
Heb het gelukkiger een eind rustiger! Maylinn wordt morgen voormiddag opgehaald terwijl ik aan het werk ben. Dan rij ik om 18 uur zelf nog op en dan wassen we ze op de manege en mag ze onder het solarium nog even drogen.
Ik hoop zoooo erg dat het morgenmiddag droog is zodat ik op mn gemak kan gaan wassen! Prince is echt mega vies, echt een zandmonster Hihi. Bambina heeft gelukkig veel zwart, dus bij haar zie je niet zo veel vuil zitten :-p
Aanschieten mag altijd, maar ik kom na de kampioenskeuringen naar buiten en dan vinden we wel een mooi plekje toch?
Bedankt voor de felicitaties! En nee hoor, heb expres vanwege morgen mijn verjaardag vorige week zaterdag al gevierd. Zal morgen fris en fruitig op de keuring staan!
Tosadog
Geplaatst: 17-06-16 11:20
Dat is goed, tot morgen en een fijne dag nog!
Manon_S
Geplaatst: 17-06-16 11:32
Het lijkt hier droog te blijven vanmiddag, kan ik mooi gaan wassen. Daarna voor een avondje / nacht maar op stal, weide is best modderig. Zonde als hij besluit te gaan rollen of liggen en dat ik dat morgenochtend ontdek .
Ik kan pas rond 3 of 4 uur gaan wassen. Mn dochter ligt nu op bed en als zij wakker wordt, ga ik snel naar stal.. eerst de stallen mesten en dan de paardjes wassen. Hopelijk krijg ik Prince goed schoon.