Leuk paardje hierboven

Ik verkoop een aantal spullen waar ik graag van af wil, iemand hier msischien interesse?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fennadev schreef:Met Jorie wil bijna niks nog lukken, hij schrikt en rent weg als hij een borstel voelt. Als ik een hoefje oppak, gaat hij nog steigeren totdat hij letterlijk omvalt en dan geeft hij zich wel over(kauwt). Ik weet echt niet wat ik ermee aan moet. Hij loopt wel braaf mee aan een touwtje, maar bij vastzetten ben ik nog bang dat hij zichzelf gaat ophangen, omdat hij zich nogal snel laat vallen als hij zich wel overgeeft. Ik schrok vandaag ook wel een beetje van zijn heftige reactie op hoeven krabben, want ik probeer toch wel dagelijks even met een hoefje bezig te zijn. Ik hoop dat hij snel wat meer vertrouwen heeft in mij. Hij komt wel gewoon naar je toe voor een aai of een knuffel en is verder heel erg vriendelijk.
Ik pak het nu maar gewoon consequent aan door het hoefje niet eerder los te laten dan dat hij met vier benen op de grond staat, maar vandaag was het dus duidelijk dat hij niet ging opstaan als ik hem niet de ruimte gaf. Toen ik het daarna (ong. 5 minuten later) nog eens herhaalde door gewoon even drie tellen zijn hoefje op te tillen, bleef hij braaf stilstaan.
Voor het borstelen weet ik het echt niet meer, dus als iemand nog tips heeft hoe hij daaraan moet wennen, graag.
Caitlin_K schreef:Coco heb ik toen zelf als onervaren menner beleerd haha.
Gewoon begonnen met rondjes in de bak wandelen, toen met een balkje erachter, toen met een band en uiteindelijk met de kar de bak en een longeerlijn eraan. (Iemand wandelde mee, en ik zat dan op de kar en stuurde rond.) Na dat 2x te hebben gedaan, we gingen de 2x eigenlijk eerst vast, toen los.. en de 4e x hadden we een buitenrit.![]()
NathalietjeB schreef:Ploempje schreef:Wat leuk he allemaal dat aangespannen rijden!
Ik denk dat Honey echt te klein blijft daarvoor. Heb het ook nog nooit gedaan eigenlijk :p
Maar lijkt wel super leuk!
Ik heb sinds gisteren wel een kaptoom voor mijn kleine meid! Ik maar dit weekend een fotootje
Hoe groot denk je dat ze word?
Mowgli4 schreef:venivedivici schreef:Hij heeft echt een bos met manen!
Hij heeft ook een aalstreep? Meeste vossen hebben dat niet ofwel?
[ [url=m/Hylo5G.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AD3tXd.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aahw wat een schatje is hijsuper lief!
En inderdaad mooie manen! Vlecht je die?
Bucksinlover schreef:Caitlin_K schreef:Coco heb ik toen zelf als onervaren menner beleerd haha.
Gewoon begonnen met rondjes in de bak wandelen, toen met een balkje erachter, toen met een band en uiteindelijk met de kar de bak en een longeerlijn eraan. (Iemand wandelde mee, en ik zat dan op de kar en stuurde rond.) Na dat 2x te hebben gedaan, we gingen de 2x eigenlijk eerst vast, toen los.. en de 4e x hadden we een buitenrit.![]()
Als je een makkelijke pony hebt die ook nog eens heel snel leert dan kan het heel snel en simpel gaan inderdaad... Deze pony heb ik nog niet zo lang en er loopt nog een veulen bij waar ze constant om loopt te miepen zodra je ze een meter uit elkaar haalt...