Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Is hij ook wel een ouderwets type shet, en heeft altijd al een hangbuik gehad.. Maar dan nog 

Lijkt Kimo helemaal kolossaal bij haha
) dus verwacht er ook niet veel van.. Zeker aangezien hij flink heet wordt als ik mee ren. Maar ja, gewoon doen voor de lol! En als je er weinig van verwacht, kan het alleen maar mee vallen haha
Maar hier zie je die bolle buik zo erg. Heel vervelend.. 

Is het toch wel echt een shet dingetje denk.. Kimo wordt ook al dik als hij naar eten kijkt.. Heel frustrerend! Wel super fijn dat je kan mennen, dat zal wel een stuk schelen! Kan ik helaas niet..
Biks voer ik ook niet. Hij krijgt sinds een paar weken metazoa, en moet zeggen dat dat wel erg goed bevalt! je hoeft er maar erg weinig van te geven, maar hij zit er duidelijk lekkerder van in z'n vel! Schijnen meer vitamines/mineralen in te zitten dan biks. En dat merk ik echt wel, hij heeft zoveel meer energie sinds hij dat krijgt. En dat maakt het longeren weer wat leuker.. Nu loopt hij tenminste uit zich zelf lekker voorwaarts haha

)
)
Waarschijnlijk moeten we rond 6uur/half 7 al vertrekken van stal, dus dan ben ik echt nog niet helder haha M'n zoontje gaat ook voor het eerst bij opa en oma slapen dan, want ja kan hem moeilijk om 5uur uit bed halen, en zo'n hele dag tussen de paarden gaat gewoon nog niet.. Dus hoop dat ik uberhaubt een beetje kan slapen
Rianne1994 schreef:Alleen heeft de mishandelaar nog nooit een shetlander gepakt dus lijkt dit niet zijn voorkeur te zijn
NathalietjeB schreef:Hier ook 1 op dieet ook al staat ze buiten 24/7 toch staat ze met een korf om..
Ze was echt vies dik maar nu begint ze al steeds mooier te worden qua vetjes..
Ook moet ik alle lekkere suiker hapjes voo. Haar achterwegen laten.
En ben ik haar nu iedere dag aan het trainen .. al dan niet dmv longeren met longeerhulp, springen en balkjes draven..
Mennen aantal km,s .. fietsen of wandelen
En ze krijgt geen vrije dagen