Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ymor schreef:Vooral bij liberty!! Haha nee ik vond het leuk om haar eens te zien.
ik heb gewoon geen liberty pony hahahaha laten we t er maar op houden dat ze waarschijnlijk gewoon geen zin meer had, dat ze zoiets had van doe t nu zelf maar
en ik had t eigenlijk al verwacht omdat ze thuis ook zo een houdini is haha ik heb er wel om kunnen lachen hoor.
dat ik terug liep naar de bak heb ik er nog ff flink om moeten lachen ow ow wat is ze soms gewoon een hylarisch paardje
me hart zat ergens in me keel en hoop ook echt dat de menner er niks aan over had gehouden.
hoorde ook dat ik naar de wc ging dat deze pony dit vorig jaar ook al heeft geflikt en dat toen ze hoef aardig kapot was.
milk besloot om de bak uit te glippen
heb er om kunnen lachen ze werd gelukkig al binnen amper een minuut gevangen
ook heb ik keyemsi even staan knuffelen wat een vreselijk mooi paardje is hij toch
maar al met al wat heb ik een enorme leuke dag gehad zeg 

gaat het goed? Je paardjes zagen er echt prachtig uit. prachtig verkleed ook 

Zelf ook nog even lekker rondgereden met Nels. Braaf ding is het toch ook 
). in het echt zijn ze nog veel leuker dan op de foto 
Eerlijk gezegd heb ik ook vrijwel niets van de keuring gezien
ik zat op de tribune er vlak naast, maar ach, dit was onschuldig, wat anna had met clever was inderdaad doodeng, en hij liep er zo super voor, ik heb hem trouwens daarna niet weer gezien, wel haar andere zwart panterbonte hengstje pandorro xElienx schreef:nathalie, Milky heb ik langs zien komen......Letterlijk. Hij nam zn duiksprong namelijk naast mij. Ik dreef haar toen maar snel in de hoe bij de tribune voor ze de parkeerplaats op ging
haha nou ja ik denk niet eens dat ze verder had gaan lopen hoor aangezien er gras stond en dat vond ze denk toch wat belangrijker
ik heb me zelfs onderweg naar huis nog heerlijk om vermaaktjolandje schreef:tja Hannah, dat zul je wel houden zo bij het nmprs, het lijkt wel of bij sommige mensen álle paardjes een eerste krijgen en die zijn echt niet allemaal even fraai, ik heb ook wel eens het idee dat nieuwe onbekende gezichten niet helemaal serieus genomen worden, maar goed .... ik ben geen jurylid
.
Mijn allereerste rubriek van die dag, aangespannen vaardigheid, ging die in de ring uit het niks aan de kletter en zijn we omgevallen omdat ik helaas een bocht moest maken met hoge snelheid, rechtdoor was beter geweest maar ik kan niet door een hek heen en helaas mijn kar te beschadigd om verder te rijden en wilde nog alle andere aangespannen rubrieken meedoen met mijn andere paardje.... enorm balen dus. Gelukkig was Sappos zo lief om haar kar even uit te lenen zodat ik nog een rondje vaardigheid kon mennen met mijn andere paardje, maar de andere rubrieken deed Sappos ook mee dus dan kan de kar niet uitgeleend natuurlijk. Maar top dat ik toch nog even heb kunnen mennen, bedankt
en volgend jaar komen we de show weer onveilig maken
(uiteraard ben ik heel blij dat er met anderen niks gebeurd is door dit gebeuren)
Meavey schreef:Haha ja ik moet ook altijd wel even lachen bij AMHA word echt totaal niet op beweging gelet en ja sorry bij het Nmprs wel, hoe mooi ze dan ook zijn, als je niet ook kan lopen krijg je geen eerste. Ook als ze wel lopen en dat deden ze alle 3, krijg je niks.
Andersom gebeurt ook kampioenen van het Nmprs eindigen op de shows laatste. Weet ik, heb Sappos een keer in de Liberty gezien denk ze wordt eerste, nou mooi niet, belachelijk.
Als je eerlijk kijkt klopt het commentaar toch echt vaak wel hoor! Ja... maar als je dan vergelijkt met wat er bij je staat... Dan klopt het dus gewoon niet.
Gelijk getekende bonte is ook vaak 50/50 kleur en wit niet alleen zelfde aftekening hoor. Staat dat ergens in reglementen ? Zo ja prima, zo nee dan moeten ze de rubriek anders noemen.
Oe ja dat mennen ging behoorlijk mis zeg pff.
Ik had Foxy en Billy mee en dus een erg goede dag, hoop dat er mooie foto's zijn gemaakt!Gefeliciteerd !!!
NathalietjeB schreef:.....ik snap niet dat zo een pony dan later nog mag terug komen met showhoorde ook dat ik naar de wc ging dat deze pony dit vorig jaar ook al heeft geflikt en dat toen ze hoef aardig kapot was.
ik snap niet waarom men dan zo een paard mee neemt naar zo een evenement t had nog fouter af kunnen lopen.
Meavey schreef:Haha ja ik moet ook altijd wel even lachen bij AMHA word echt totaal niet op beweging gelet en ja sorry bij het Nmprs wel, hoe mooi ze dan ook zijn, als je niet ook kan lopen krijg je geen eerste.
Andersom gebeurt ook kampioenen van het Nmprs eindigen op de shows laatste.
Als je eerlijk kijkt klopt het commentaar toch echt vaak wel hoor!
Gelijk getekende bonte is ook vaak 50/50 kleur en wit niet alleen zelfde aftekening hoor.
Oe ja dat mennen ging behoorlijk mis zeg pff.
Ik had Foxy en Billy mee en dus een erg goede dag, hoop dat er mooie foto's zijn gemaakt!
Ben benieuwd naar de foto's
had me er erg op verheugd.