Gisteren was mn batterij echt even leeg. pffffff. 22:00/22:30 was ik pas thuis Maar wat een leuke dag! voor de organisatie! Leuke sfeer, mooie accomodatie, leuk opgezet en niet te vergeten; heeeeeel veel gezellige mensen en prachtige paardjes Rups heeft er een fan bij wat een plaatje! ik had echt kippenvel bij zijn liberty Classy en Daisy heb ik helaas niet in de ring gezien, maar wel in de stal bewonderd en geknuffeld Wat een mooie poppetjes! ècht prachtig! jumjum. Billy en Foxy helaas ook niet gezien, en toen we wouden kijken nam linda ze snel mee haha stel dat ze ineens in de verkeerde trailer stonden Fame van Joyce liet ook zien dat ze geweldig kon draven! Yuma had vooral heel veel lol wat een lekker bekkie heeft hij! Volgens mij heb ik Stip ook nog gezien. Ook al zo'n leukerd Picasso is echt The man! whahah kleine lefbal! hij heeft echt humor Nels en vooral blaasje ( ) van sap hebben het ook super gedaan.Bleees is zo'n lief poppetje Eigenlijk heb ik gewoon te veel leuke paardjes gezien om op te noemen. haha
Dana01 schreef:
ik heb me opperbest vermaakt dit weekend, leuk om iedereen te ontmoeten en als klap op de vuurpijl een rondje met nelson gedaan, mijn weekend kon niet meer stuk
Dat hebben we vast gelegd SAAAAAP!?!? Gefeliciteerd met je verjaardag
Na een show ben ik ook altijd kapot, ik schrijf altijd teveel rubrieken in en neen me voor dat de volgende show anders te doen. Alleen ben Ik dat weer vergeten als het zover is...
ik moet toegeven, ik ben ook op, eerst naar Marije crossen, toen een bevalling bekijken, daarna naar de mortel rijden, daar het weekend relaxen vervolgens terug rijden, bij Marije veullies geknuffeld, stallen uitgemest en toen weer naar friesland crossen om mijn eigen monster te doen die was blij om me te zien,volgens de oppas had hij me wel gemist
dus nu hang ik op de bank te hopen dat er geen visite komt zodat ik vroeg naar bed kan
Audrey ook gefeliciteerd hoop dat je benen snel wat beter voelen
Niet echt... start morgen met kiné omdat ze beiden dik staan. Gisteren toch maar naar de dokter geweest en die was een beetje ongerust. moet icepacks opleggen en aspirines slikken...
jeeeej
Eponastable
Geplaatst: 23-04-13 15:59
MarijeR schreef:
*komt heel, heel langzaam weer tot leven...* Heeft iemand toevallig nog foto's gemaakt van Classy en Daisy?
Dana, nogmaals bedankt voor alle hulp en ik denk dat je vast nog wel vaker mee gaat naar de shows, toch? Iets met flip the cup enzo?
balen Audrey, goed je rust nemen nu des te eerder ben je weer fit.
Knolselder
Geplaatst: 23-04-13 21:40
Arme Audrey, allemaal door zo een klein monster!
Dana01
Geplaatst: 23-04-13 21:47
xElienx schreef:
Dat hebben we vast gelegd SAAAAAP!?!?
melanie_h
Geplaatst: 23-04-13 22:04
Iedereen, van harte gefeliciteerd met jullie resultaten. Ben zelf alleen zaterdag geweest, zondag hadden we Jewel afgemeld. Vond Classy toch wel heel erg mooi geworden En dan Audrey die languit ging in de ring, jeetje had niet in de gaten dat je toch wel een flinke smak gemaakt had, hopelijk snel weer de ouwe maar wat hadden jullie een succesvolle show proficiat!!!