Heb ook niets te verliezen.. Zit alleen te denken.. nog een meenemen ja of nee
Maydine
Geplaatst: 15-05-12 08:40
Dustinlover schreef:
Heb ook niets te verliezen.. Zit alleen te denken.. nog een meenemen ja of nee
Hahaha dat is simpel, JA dus!
Happinez
Geplaatst: 17-05-12 23:16
Menners (en begeleiders) moeten passend gekleed zijn, schoon en netjes en vinger handschoenen dragen. Voor de heren: een hoed/pet en schoot voor dames de benen bedekt, een hoed optioneel.
Hoe gaan de mensen met een HCA dit doen ? Mag ik wel een mega kleed meenemen
Ik wil de aangespannen rubrieken mee gaan rijden Moet alleen nog even flink oefenen Maar moet goed komen hahahaha.
Benen bedekt voor vrouwen bedoelen ze dan een menshort? En verder hoedje heb ik wel alleen even kijken hoe ik dat ook alweer deed hahaha. De snelheid in de vaardigheid halen we niet doen maar voor de fun mee
Nee, voor dames is een schort niet verplicht . Gewoon lange broek of rok.
Wij hebben zo'n geniaal idee voor de theater klasse!! Hoop dat het lukt
Happinez
Geplaatst: 18-05-12 21:56
stef schreef:
Jij bent toch geen man?
voor dames de benen bedekt, een hoed optioneel
maar ik lees al, geen short verplicht.
Happinez
Geplaatst: 23-05-12 01:19
twijfel twijfel , ik kan er niet uit komen waar ik benth voor ga inschrijven Aangespannen vaardigheid wou ik doen ,obstakel leek me wel grappig en mooiste geheel maar dat heeft weinig nut met een Hca denk ik Ook de kleurklasse leek me leuk, maar gezien de kleur nu ineens toch gaat verdwijnen laat ik dat ook maar uit mijn hoofd
Ik zat eraan te denken met mijn ruintje Pippin (Kareltje) mee te gaan doen. Maar dit alles is voor mij de eerste keer dus iemand tips? Hij is niet beleerd voor de kar. Kan wel netjes meelopen en laat zich keurig opstellen.
shetties
Geplaatst: 23-05-12 23:52
Ik he besloten om mijn pony's toch over te laten schrijven, dus ik ga op de show doen:
Met Blaze (van Sappos) : bestgaand, vaardigheid en obstacle Met Whisper: keuring, liberty en kleurklasse Met Kassandra en Dina: vaardigheid 2-span en met Dina obstacle Mijn verzorgster doet met Kas enkelspan vaardigheid en obstacle