[ICAMH] Springflingshow open voor alle rassen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

probabeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 14:56

aan de overkant van het water :D

LADPR

Re: [ICAMH] Springflingshow open voor alle rassen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 15:03

Ik red het misschien niet om met de menrubrieken mee te doen helaas.
Trailer heeft nu voorrang op een nieuwe sulky. Maar die is dan sowieso af dus dan kom ik wel gewoon aan de hand meedoen!

Moeten we maar hard buffelen en proberen de sulky ook nog op tijd af te hebben hihi.

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-11 23:06

probabeest schreef:
chips marieminime, dan woon je echt heel vlak bij mij, heb alleen helaas geen plek over.
mocht er bij mij wat tussen komen dan zal ik je in m'n achterhoofd houden!

Heb je niet,want Wynnie wilt graag met je mee :j

Posh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 23:42

marieminime schreef:
sugarfoot: ik heb mn pony in loo staan bij duiven, mocht de plek nog niet vergeven zijn en mocht je een plekje in de trailer hebben.... en via loo willen rijden.... hihi dan houd ik me aanbevolen

Dat is prima! Ik weet nog niet zeker of ik er zal zijn maar je hoort dan nog van mij :D

Is er eigenlijk iemand die een 'jong' paardje meeneemt?

MiniLoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 23:52

Super thnx, wanneer weet je dit aangezien ik anders optijd een trailer moet bespreken en huren

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 23:57

Ik ben er ook met 2 paardjes :)

Posh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 10:04

@marieminime: Oei dat wordt dan wat lastig, ik zit namelijk in mijn laatste jaar en heb straks examens/proefprojecten. Als ik het erg druk heb zal ik dan niet kunnen gaan maar dat weet ik erg laat..

MiniLoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 21:23

ohw hihi dan is het makkelijker dat ik zelf regel en rij, nouja mn pa haha. ben jij er al eens eerder geweest? als je gaat kunnen we misschien achter jullie aanrijden

hebben er nog meer mensen een stal daar gereserveerd? ik wel, minime heeft nog nooit op een trailer gestaan zo heel een dag en aangezien ik niet aan heel veel mee doe kan hij lekker relaxen en veilig in een gehuurde box staan daar

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 22:01

Ik heb wel stallen gereserveerd ja, ben er van vrijdag t/m zondag en we hebben volgens mij 4 paarden op de trailer dus die gaan mooi op stal daar :D

MiniLoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 22:07

oh dan is het voor jou helemaal ideaal, voor mij is het alleen voor de zondag haha.
kheb me alleen nog niet ingeschreven, was daar wel mee bezig en toen heb ik het paspoort van Minime erbij gehad voor de gegevens, ben nu alleen het mapje met de inschrijfpapieren,bevestiging reservering stal EN PASPOORT kwijt :s moet echt ff heel mn huis overhoop halen het moet ergens zijn

MiniLoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 22:46

whiej ik heb hem, tikte net mn vorige bericht in en bedacht me ineens dat ik het paspoort niet los heb opgeborgen maar in een map heb gestoken met de wedstrijd papieren erbij in en toen mn keuze kado pakket voor kerst van het werk, naar boven gevlogen opzoek naar die map en ja hoor, paspoort en alles terecht..... ja dan kan je lang zoeken naar een rood paspoortje als hij in een gele map zit whaha

grrr ergens in het topic werden volgens mij alle klasse beschreven, wat je moet doen en wat het inhoud, nu kan ik dat toch niet meer terug vinden .....

heeft iemand die info zo nog?

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 15:40

Ik ben er ook bij op de zondag!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 16:03

Voor welke klasses heb je je ingeschreven?

divigostab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 16:16

Ik lees hier dat er behoorlijk wat "nieuwe" (voor de ICAMH dan) mensen zijn die naar de show toegaan.

Nu vroeg ik me af hoeveel van die mensen zich ook opgegeven hebben voor de beginnersclinic van het ICAMH?
En waarom wel of niet?
Ben gewoon weer eens even nieuwsgierig. :o

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 16:20

Is dat op dezelfde dag dan? Ik heb me niet opgegeven, wist niet eens dat dat er was.

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 16:23

Ik ook niet.....

Ik doe Halter Senior Mares en Color Mares-Multi Color

divigostab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 17:07

capopjekop schreef:
Is dat op dezelfde dag dan? Ik heb me niet opgegeven, wist niet eens dat dat er was.

De clinic voor beginners is niet op dezelfde dag, maar op 19 Maart.
Deze dag krijg je echt vanaf het begin (in het Nederlands) alle uitleg over de voorbereidingen thuis en de daadwerkelijke show.
Dan is er op 7 Mei de Schooling show waar je het geleerde in de praktijk kunt uitvoeren en ondertussen begeleiding krijgt van meer ervaren showers (zij geven tips en trucs).
De dag erna op 8 Mei is de Springfling show waar je de sfeer van een echte show kunt proeven en nogmaals het geleerde in de praktijk kunt uitvoeren.
Dat noem ik nou nog eens een leuke curus. Niet zomaar een informatieve bijeenkomst, maar echt van a tot z uitleg en vervolgens de mogelijkheid om het allemaal in praktijk mee te maken.
En ik kan je verzekeren dat het super gezellig is; ik ben er al vanaf het begin bij en heb nog geen enkele negatieve reactie gehoord.

Vandaar dat ik nieuwsgierig ben wie zich ingeschreven heeft voor de beginners clinic. :)

Mocht iemand trouwens hulp willen bij het inschrijven....ik help graag.

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 18:32

19 maart ben ik er niet maar 7 mei wel.
Ben wel niet echt helemaal een beginner maar kan best nog wel wat ring training gebruiken ;)
En het is veeeel te gezellig om maar 1 dag te gaan als je een heel weekend kan gaan _O-

MiniLoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 20:57

tis voor mij niet echt dichtbij dus ik kom alleen de zondag, twijfel nog een beetje dus heb me ook nog niet ingeschreven, met mn pony daar overnachten is geen optie want laat er eentje op stal thuis achter die overdag met soortgenoten staat maar anders savonds alleen op stal en die breekt geheid de tent dan af

divigostab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 21:09

Het gaat mij nu dus om de beginnersclinic op 19 maart.
Wie komen er wel en zo niet....waarom niet?

MiniLoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 21:15

dat leg ik dus net uit dat ik daar niet heen ga ivm dat ik het te ver vind om te rijden
plus dat ik de dag erna al gehele dag naar equitana ben dus anders bijna het gehele weekend weg ben, dat kan ik met mn ponys helaas niet inplannen dat weekend
Laatst bijgewerkt door MiniLoe op 17-02-11 21:17, in het totaal 1 keer bewerkt

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 21:17

Ik ben er alleen 8 mei, mijn shetten hebben verder geen papieren, dus het is meer voor de leuk. Zo'n curcus vind ik dan een beetje overbodig.

MiniLoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 21:18

capopjekop schreef:
Ik ben er alleen 8 mei, mijn shetten hebben verder geen papieren, dus het is meer voor de leuk. Zo'n curcus vind ik dan een beetje overbodig.

jah idd met zo een instelling ga ik er ook heen, voor de lol en een gezellige dag met mn shetter.
ik ga niet om te winnen dus leer wel van die dag dat ik er ben hihi 8-) (als ik ga)

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 11:58

Ik sluit me bij jullie aan :)
Ga puur voor de fun :)

MiniLoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 22:21

kan iemand mij info geven over hoe hoog de hindernissen ongeveer zullen zijn tijdens het springen aan de hand (dat ook de eigenaar ermee overheen moet hihi, dus niet steeds hoger opgebouwd, ben ff de naam kwijt van dat onderdeel)