ja mja, uiteindelijk heeft ze TOCH een 2e gekregen..dus dacht daarom dat het niet erg nuttig was om te vermelden..Het zat er idd net tegenaan,maar denk dat het in de taxering niet erg veel verschil maakt omdat het uiteindelijk nog steeds een 2e premie merrie is;)
fiona1
Geplaatst: 06-09-10 22:05
Rody als je er zoveel verstand van had, heb je geen jury uitslag nodig, dan zie je dat daar een correct pony op de foto staat.
Ik wil Meike wel taxeren; naar de huidige marktwaarde 400 euro. Ze mist wat halsbespiering, en is over het algemeen net iets minder gebouwd dan Ziekie, Ze zal door haar leeftijd natuurlijk nooit hoger geprimeerd worden (te oud) maar als ze jonger was geweest had ik ook niet verwacht dat er meer in zat dan een 2e premie.
Verder een hele leuke pony. (Ik hecht geen waarde aan nivo oid. geeft voor mijn alleen aan dat de pony een meewerkend karakter heeft.)
Naam: Douwe van de Koude Hoek Geslacht: hengst Geboortedatum: 25-04-2010 Kleur: zwartbont V: No Problem TD, IBOP-AA, Prestatie M: Viola van de Beukenallee MV: Alain van stal Nieuwemoed (def. ggk.)
Douwe komt over een maand of 2 te koop!
Laatst bijgewerkt door _rocco_ op 07-09-10 08:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Douwe; 100, is hij niet op keuring geweest?misschien heb je een betere standfoto, waar hij niet graast?
Bimmetje
Geplaatst: 07-09-10 10:03
ok doen we de mijne ook even voor de lol. (hij is niet te koop)
Devin van Stal pleasurevalley Geslacht: Hengst Geboren: 24-04-2010 Kleur: Zwart V. Stefan v Aruba (1e premie hengst) M. Wilma vd Kweeklust (3x 2e premie) VM. Promotie van Kastanjehof (1e premie hengst en oud kampioen)
Devin is een zeer sociaal hengstje en houd van grapjes, wat dus zeggen wil, dat hij wel echt hengst is. Geeft braaf voetjes en vind het heerlijk om geborsteld te worden. Loop makkelijk mee aan de hand en vind het leuk om de hond te pesten
Devin is ook op de keuring verschenen en behaalde daar een veulenpremie en kopplaats. Zijn bovenbalk score 75-75 en conditie een 5. Devin word grote maat en gaat de opfok in met de bedoeling om hem voor te stellen op de HK 2012/13.
Rody: Er worden hier bedragen van 3/4/500 geroepen voor pony's zonder enige primering, en zonder afstamming, en dan ga jij moeilijk doen over een 500 voor een netjes geprimeerde pony?
LadyMadonna
Geplaatst: 07-09-10 11:24
Abbey maar weereens, eens zien of ze in jullie ogen meer waard is geworden
Karakter: Pittig dametje, maar super eerlijk. Werkt graag. Is onder het zadel en loopt 2 okt haar eerste bixie proefje met een meisje van 8. Maar dat is voor mij bijzaak Ze is super voor de wagen, lekker los in de mond. Gaat sinds kort ook mee naar buiten en reageert niet op motoren en groot landbouw verkeer. Super beweging!
JudithO
Geplaatst: 07-09-10 17:52
Douwe: 80,-. Hengst, niet op keuring geweest? Geen grote maat? Devin: 120,-. Grote maats hengst, veulenpremie met goede score. Abbey: 300,-. Geen afstamming, wel leuk kleurtje, merrie. Nog jong.
Nu mijn pony's:
Naam: Punette van de Tolhoeve Stamboek: NSPS Geboortedatum: 05-04-2000 (10 jaar) Geslacht: merrie Kleur: zwart Hoogte: 99 cm Vader: Orion van d'Oeveren Moeder: Hilary van de Tolhoeve Moeders vader: Carlos van Heesselt Behaalde premies: 2x een 3e premie Punette loopt onder het zadel, er worden lessen mee gegeven aan kinderen. Dit doet ze heel braaf. Ze loopt ook aan de lange teugel, wat ook steeds beter gaat.
Naam: Complete Miracle Stamboek: NMPRS Geboortedatum: 23-04-2009 (1 jaar) Geslacht: Hengst Kleur: Zwart Hoogte: op dit moment 94 cm Vader: onbekend Moeder: Punette van de Tolhoeve Moeders vader: Orion van d'Oeveren Behaalde premies: 2x 2e premie Miracle is een super lief en braaf hengstje. Hij groeit als kool en komt zeker in de grote maat uit. Hij is heel mak, iedereen moet wel 3x vragen of het echt een hengst is, zo rustig is hij.
Naam: Jolly Jumper Stamboek: geen Geboortedatum: 23-05-2007 (3 jaar) Geslacht: ruin Kleur: zwart Hoogte: 94 cm Vader: onbekend Moeder: onbekend Moeders vader: onbekend Jolly is een papierloos ruintje. Hij wordt op dit moment voor de kar beleerd, wat hij ontzettend goed oppikt. Hij werkt graag voor je.
_rocco_
Geplaatst: 07-09-10 18:25
@Ziekielover: Douwe is wegens omstandigheden niet op de keuring geweesd en kan wederom wegens omstandigheden ook niet naar de nakeuring, het is voor mij een beetje een pechjaar wat dat betreft. Op het moment heb ik geen betere standfoto van Douwe, ik zal eens kijken of ik die binnenkort eens kan maken.
@Judithjuhh: Douwe zijn vader is 101 cm en zijn moeder 96 cm, hij zal waarschijnlijke een kleine, grote maatse worden.