Vanavond moet ik werken, nog één tentamen donderdag.. heb mijn herkansing iig gehaald hoorde ik gister.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ymor schreef:Ja door het borsttuig. Dierenarts zegt dat ik eerst eens moet informeren naar een voorgevormde borst en dan op maat gemaakt.
De vage kreupelheid speelt inmiddels 1,5 jaar. Wat vind je er vaag aan Lieselotte? Vragen staat vrij dus als je iets niet snapt hoor ik het wel.
OneAndOnlyx schreef:Ik zag ergens bij pagina 105 staan dat ik een schattig hoofdstel voor Lady heb gekocht. Dankjewel.
Wie van jullie rijdt er (wel eens) bitloos of ment er (wel eens) bitloos met jullie pony's? Ik zit eraan te denken voor Lady. Ze is mega gevoelig in de mond en zag er 1000 x gelukkiger uit zaterdag toen ze voor het passen het hoofdstelletje omkreeg zonder bitje.
Myrthe2003 schreef:OneAndOnlyx schreef:Ik zag ergens bij pagina 105 staan dat ik een schattig hoofdstel voor Lady heb gekocht. Dankjewel.
Wie van jullie rijdt er (wel eens) bitloos of ment er (wel eens) bitloos met jullie pony's? Ik zit eraan te denken voor Lady. Ze is mega gevoelig in de mond en zag er 1000 x gelukkiger uit zaterdag toen ze voor het passen het hoofdstelletje omkreeg zonder bitje.
ik
OneAndOnlyx schreef:Ik zag ergens bij pagina 105 staan dat ik een schattig hoofdstel voor Lady heb gekocht. Dankjewel.
OneAndOnlyx schreef:Mira283: Heb je hiervoor een speciaal bitloos hoofdstel? En ben je met langelijnen begonnen in de bak neem ik aan?
Myrthe2003: Ben je toen begonnen