doei lieffies

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
JudithO schreef:Hannemarie, sterkte!
Hannemarie, staan Dawn en Misty altijd vast dan op het land? Hoe konden ze ontsnappen? Staat er geen hek rond het land? Dat is toch het eerste wat je doet voor je een pony erin zet, of ligt dat aan mij?![]()
Punette heeft ook wel eens aan een stick gestaan, toen ze nog niet van ons was. Gevolg was dat het touw in haar koten sneed. Dat zijn echt rotplekken, genezen heel langzaam...
wendyP schreef:nee, erger
je zou het niet verwachten van een lief gezinnetje met kindjes..
Hannemarie schreef:goeeeeeeedemorgen ! (:
ik voel mij echt zwaar klöten.
lisette heeft me aangestoken volgens mij..
zere keel en ik kan nu haast niet slikken.
en dat ook nog in mijn korte weekje vakantie.
maarja.
Buckje schreef:Goedzo meid, vooral zo doorgaan je bent echt heel goed bezig!!![]()
Ik vind het echt aandachttrekkerij het zo op internet rond te bezuinen.FlorisSam schreef:Weet ik,ik eet ook superslecht.
Mijn ouders weten er niet van,ga het ze ook niet vertellen.
Doe het maar heel soms,als ik me heel slecht voel.
Leinearthur schreef:nice hannemarie, ik zal een ander keertje kijken, ik ben nu druk bezig met foto;s verwijderen van mijn camera, want ander heb ik dalijk geen foto's van het zonder zadel rijden op Arthur door mijn ruitertje.
lottex schreef:ik zat even rond te kijken op bokt & vond echt een geweldig toppic, mag ik het hier zetten?
lottex @ [YRT] Wat zijn nu precies 'Penny-meisjes'.