! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

zooooo vaag

? 

xMonsterr schreef:FlorisSam schreef:met mijn hond kan ik dat wel,
maar met de pony nog niet
ga je dat met je pony doen ?

Miran_Heidi schreef:Hooi meiden
jeetje wat gaat eht hier ontzettend snel zegg...
sorry dat ik er al paar dagen niet ben maar zit met iets het welshje wat ik hier eerder had aangeboden enz..
dit is vrijdagmiddag aan de eerste de beste verkochht en heel raar gegaan en heb het ff in een topic gezet..
[VVDD] Dag Kick Waarom Moest Het Zo Gaan!!!Waarom!!!!
zit er zo ongelofelijk mee dat ik nu al paar dagen niet goed slaap en moest het ff zeggen hier
dus zal niet zo heel actief zijn nu op het moment ben heel erg bezig met dit paardje
en had een feestje gister van me opa en oma die waren 49 jaar getrouwd
was wel ff wat anders met me hoofd..
Nou ga niet al die pagina's terug lezen hoor dan wordt het meer dan 50 pagina's lezen.. beetje te gek he
straks ff naar stal zal wel ff moeilijk zijn zonder Kickhet is niet anders en iedereen mist hem zo
poging doen om wat te doen met me shetjes maar denk dat het niet zoveel ga doen daar
jullie nog plannen vandaag??
Aardbeitjuhh schreef:Heeey
Ik ben Ilona ben 14 jaar en verzorg een hele lieve shetlander genaamd Wendy(de zus van Mickey van joel)
Wendy is 5 jaartjes jong en is 1.11m..
Voor de rest weet ik niet zo veel te vertellen:$
hier nog een foto van mij en Wendy:
[img]http://i56.tinypic.com/312h83t.jpg[/i
xx
DeSa schreef:Er is een ruit ingeslagen in mn auto. $&(&@#($&(&*&# De achterklep kan gewoon open! Ze hebben waarschijnlijk mijn eneco map aangezien voor een laptop
Welke gek laat er nou een laptop in de auto liggen, en welke gek ziet een map nou aan voor een laptop! Er is ook niks weg, mn radio zit er nog gewoon in. Baal hier zo verschrikkelijk van!!!! Eerst 700 euro aan onderhoud en nu dit weer! Blijf gewoon met je klauwen van andermans spullen af.
Hannemarie schreef:hoera xd
ik ben echt zo verkouden, net moest ik heel hard hoesten en toen bijna overgeven
en ik heb een neusstem
ik ook,ik ben schor en heb ook een neusstem. (vaag woord
)xMonsterr schreef:ik ga zo naar blacky en heb zooooooooooooooooooooooooo buikpijn en ik heb ook emoto nog wat.

xMonsterr schreef:ooit deed ik het uiteinde van mijn laptop op lader, ja dat ding wat je in je computer steekt in mijn mond en toen kreeg ik een schok en geen idee waarom ik dit vertel.

Hannemarie schreef:aaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaah, die rijbroek hebben we ook voor mijn zusje gekocht!
maar die mag ze nog niet want ze is nog niet zindelijk xd
ik vind de foto wel leukhoor'

Yffiejj schreef:hahahahahah![]()
Zit zo'n lijst te kijken wat voor fobieen er bestaan![]()
Hexakosioihexekontahexafobie heb je als je angst hebt voor het getal 666

Aardbeitjuhh schreef:* Iatrofobie - angst om naar de dokter te gaan of voor de dokter zelf.

Aardbeitjuhh schreef:Phallofobie - angst voor een penis, vooral in erecte toestand.
Ik rol van m'n stoel met jullie fobieën Elliinee schreef:Staat wel heel lief, maar idd te groot
Jammer hanne!
Is je hoofdstel trouwens ook niet iets te groot?

Hannemarie schreef:Loïs geeft mij een prachtig blokfluit concert
nietdus,
ze fluit maar wat raak en het doet zeer aan je oren
ik krijg er koppijn van

Yffiejj schreef:Dit is mijn combi trouwens![]()
Ze rijd hier alleen zonder cap, maar de bak was bevroren dus ze kon alleen stappen en ze ging er onverwachts op
En me andere combi

Leinearthur schreef:Alina op Arthur:
Nikki op Arthur:
Nikki op Arthur:
Nikki op Arthur:
Nikki op Arthur:
Alina op Arthur:

Hannemarie schreef:Loïs zingt: 'hoooof schoude knieë teen knieë teen'
ore oge puntj van j neus'
even letterlijk neergeschreven hoe ze het zegt xd

Mandyy schreef:Ben volgens mij te lang onder de zonnebank geweest.
hahaHannemarie schreef:Citaat:Een vrouw met een hazelip (die daardoor de L niet uit kan spreken) is 25 jaar getrouwd en besluit een lekker etentje te maken voor als haar man thuiskomt.
Zegt ze; "kijk eens man, omdat je zo nief bent heb ik een nekker etentje voor je gemaakt'
Inderdaad, ze hebben lekker gegeten en na het eten nog een glaasje champagne en lekker vroeg naar bed. Eenmaal in bed komt haar man met de verrassing van de dag tevoorschijn.
Twee tickets om met z'n tweeën 14 dagen naar de bahama's te gaan.
De vrouw is in de zevende hemel van dit kado en zegt dan ook 'Hartstikke nief, echt heel erg nief.' en ze besluit dan ook maar om haar man eens extra te verwennen. Ze gaat met haar hoofd onder de dekens en zakt naar beneden en verwent haar man als nooit tevoren.
Onderwijl vraagt zij hem: 'Is [
het Nekker man ??'
'Nee!,' zegt de man, 'Het is van D-Reizen!
ELINE BETERSCHAPJES

xMonsterr schreef:vandaaaaag, gingen we eerst wandelen met de poownys.
en toen blacky op gezadeld + uitrijdeken erop echt zóó schattig heb ook fotos en filmpjes gemaakt.
toen naar een bak gereden waar iedereen mag komen en er waren daar vet veel mensen en echt waar iedereen zei ; waaaauw wat een mooie shet ofdie kan hoog springen ( jaa blacky kan echt heel hoog springen (: ) en toen gingen we buitenrijden en toen naar een meer en blacky is bang voor water dus toen hij erin moest was het eerst bokken en toen ging hij rollen.
want als hij boos wordt gaat hij rollen en toen ging hij erin! ik was/ben echt zo trooots. en daar zijn ook fotos van gemaakt maar geen idee wanneer ik die krijg. en toen ging de berijder van blacky samen met twee andere ponys KEIHARD crossen en toen was ik ze kwijt dus ik vet snel fietsen.
en toen weer naar de bak gegaan en toen weer naar huis en wat fotos gemaakt en gefilmd.
![]()
oke ja dit was dus mijn dag.
xMonsterr schreef:

TheJokerr schreef:En Mijn allerkleinste piefje
Yffiejj schreef:TheJokerr schreef:ik kan niet gewoon meelopen want dan ga ik onnatuurlijk lopen, lucky die valt dan terug omdat ze denkt dat we gaan stappen, ja kwestie van oefenen maar ik krijg daar behoorlijke klachten van!
Oh okee vandaar![]()
Vroeg het me gewoon af zag er nogal grappig uit![]()
Pepper kan heel goed verzamelen, dus ik kan gewoon in een normaal tempo meelopen

xMonsterr schreef:Emuline schreef:waarom spoort ze hem dan aan?
je kunt toch wel gewoon even draven met een uitrijdeken op.
maar ging ook wel uit zich zelf hoor, maar iedereen moet gewoon doen en laten wat hij of zij zelf denkt dat goed is voor de pony