[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 10:55

Voel mij piepjong tussen jullie als ik dat zo lees :') . Ahja dat veranderd vanzelf wel.

Meeting klinkt leuk, enkel hier dan misschien beter zonder pony aangezien ze allemaal een stel ballen hebben hangen :') Inprincipe houden ze hun manieren maar soms durven ze toch eens enthausiast uit de hoek komen. Finn had er bij onze eerste uitstap echt last van de eerste dag weet dat nog. Kreeg toen het advies van ballen af maar heb 'm nog een kans gegeven en is daarna al telkens mooi in de hand geweest maar je weet nooit.

Als het met pony's wordt georganiseerd raad ik eerder rond april/mei aan wegens vorst en sneeuw, zou jammer zijn om daardoor de meeting te moeten uitstellen.

@Lindsey, wat een verschil zo geschoren. Heel andere pony.
Laatst bijgewerkt door Lori op 26-10-18 10:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 10:57

Wat flauw Ingrid :oo

Ik ging laatst een kratje bier halen met mijn vriend en we moesten beiden ons ID laten zien, mijne was ik -stom- vergeten en we mochten met lege handen weer naar huis _O-

Ymor

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 11:16

Haha wat erg! Ik hoef bijna nooit mijn id te laten zien. Maar in deze omgeving zijn ze ook niet heel streng. Althans de caissières niet haha

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 11:21

Bij mij scheelt het ook wel of ik me heb opgemaakt of niet. Blijkbaar heb ik nog een babyface zonder make up -O-

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 11:36

Nou bij jou en je vriend zie je toch wel dat jullie geen 17 meer zijn Susanne. banketstaaf haha

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 12:57

Hoef nooit mij id te laten zien :P toen ik 15 was al niet!

Misschien in het voorjaar of zomer doen? Dan is het wel iets meer mijn temperatuur hihi. Zouden we gaan rijden neem ik de welsh van de buren wel mee :)

Laura leeftijd maakt niks uit! Ben ook nog maar 20 :)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 13:02

Ymor schreef:
Sorry ik had inderdaad de verkeerde gequote.

Ik ga toch ook maar minder plannen. Merk gewoon doordat ik zo dwangmatig bezig ben met de trainingen dat het plezier weer weg gaat. Toch maar want rustiger aan dan.

Wilde hier toch nog even op reageren. Vind het heel herkenbaar.
Ik weet niet of ik nog echt plezier erin heb en denk er soms over te verkopen.
Maar tja hoe komt hij dan terecht? Wil hem niet als kinderpony verkopen idd omdat ze er zo uitgegroeid zijn..

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 13:10

Mandyy schreef:
Ymor schreef:
Sorry ik had inderdaad de verkeerde gequote.

Ik ga toch ook maar minder plannen. Merk gewoon doordat ik zo dwangmatig bezig ben met de trainingen dat het plezier weer weg gaat. Toch maar want rustiger aan dan.

Wilde hier toch nog even op reageren. Vind het heel herkenbaar.
Ik weet niet of ik nog echt plezier erin heb en denk er soms over te verkopen.
Maar tja hoe komt hij dan terecht? Wil hem niet als kinderpony verkopen idd omdat ze er zo uitgegroeid zijn..

Heb ik soms ook wel. Ik ga ook vaak omdat het toch van mij verwacht wordt. Maar wat vind ik er eigenlijk van? Ben er soms een beetje gevoelloos over. Maar ik zit momenteel sowieso in een gevoelloze periode.

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 13:12

Ik herken het gevoel wat jullie hebben, maar stiekem lucht het wel een beetje op dat ik niet de enige ben.
Natuurlijk heb ik het geluk dat ze aan huis staan, maar ik zou het denk ik ook een lastigere keuze vinden als je iedere maand veel stalgeld betaald voor iets wat je niet leuk vind.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 13:12

:(:)

Ook herkenbaar.. het niet weten wat je ervan moet vinden/voelen.
Ik weet het gewoon echt even niet. :o :=

Kcinarual

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 13:24

Ik heb ook een tijd gehad dat ik geen motivatie had om met Nick aan het werk te gaan. Ik ging toen ook slecht op school en Nick was depri (door cushing bleek). Nu denkt die pony volgensmij wel eens "oh god heb je haar weer" :Y)

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 13:31

Ik heb dat gevoel vooral als Alex geen zin heeft de eerste 10 km, maar dan blijkt dat ie gewoon moest poepen en daarom niet lekker wilde lopen. Ik denk heel vaak "man, ga nou eens gewoon poepen dan, ipv 20 keer in de berm te gaan staan terwijl het niet wil", hij doet er echt heel moeilijk over. Dan heb ik echt zo iets van waarom maak ik eigenlijk een ritje als hij toch niet wil werken.

Kcinarual

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 13:34

Nick heeft dat als hij moet plassen. Afgelopen ritje was hij wat slomer dan normaal, toen linsey de andere kant afsloeg dook hij meteen de berm in om te plassen. Raar beest, heeft het dik 1,5 uur op lopen houden. Daarna kon hij ineens met een rotgang naar huis 8)7

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 13:37

Dat valt wel mee hoor Suus :(:)

Het verschilt per keer of ik mijn legitimatie moet laten zien als ik alcohol koop. In een restaurant/op het terras gelukkig nooit, dat vind ik zo stom :') Maar ik snap waarom ze soms zo streng zijn, wij moeten dat op het werk helaas ook en vragen zelfs tot 25 jaar legitimatie.

Ik ben in voor het strand :D Heb je allemaal ook net ff wat meer ruimte dan in het bos.

Sinds Sjors ziek is geweest ben ik ook een stuk minder gemotiveerd dan voorheen. Ik geef het tijd en doe vooral wat ik leuk vind met hem.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 13:51

Wow meiden, wat vervelend voor jullie :(:) Van Romy en Mandy wist ik het wel een beetje (al eens eerder genoemd hier) maar van Miranda 'schrik' ik toch een beetje. Ik had juist het idee (misschien mede door je insta) dat je het echt heel leuk vond.

Voel jullie zelf vooral niet verplicht om van alles te moeten. Dan wordt het zo'n verplichting. Ik heb verder geen tips..

Ik heb ooit ook wel zo'n periode gehad, toen ik nog op dat weitje stond waar ik het laatst over had en alleen maar recreatief reed (als mijn pony tenminste niet stuk was voor de verandering).

Maar nu heb ik juist zoveel motivatie dat het bijna sneu is om dat te botvieren op Willem :') Ik moet er echt bewust om denken dat hij wel echt 2 dagen vrij krijgt per week omdat ik anders het liefst 7 dagen zou rijden/trainen.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 14:02

Net even geshopt bij de EJ O:) Hadden wel leuke kortingen deze week.

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 14:12

Susanne schreef:
Wow meiden, wat vervelend voor jullie :(:) Van Romy en Mandy wist ik het wel een beetje (al eens eerder genoemd hier) maar van Miranda 'schrik' ik toch een beetje. Ik had juist het idee (misschien mede door je insta) dat je het echt heel leuk vond.

Oh daar hoef je niet van te schrikken hoor ;) Ik vind het ook oprecht heel leuk, maar niet altijd. Ik herken het heel erg dat het vaak een 'moeten' is en dan klap ik helemaal dicht en dan wil ik niets meer. Ik denk dat als ze bij mij op pension hadden gestaan, dat ik alles weg had gedaan.

Maar gelukkig is dat niet het geval en geniet ik er wel van als ik ze lekker de hele dag op de paddock zie scharrelen. En ik vind rijden ook heel leuk, ik geniet daar altijd oprecht van, maar momenteel is mijn hele leven gewoon een beetje poedersuiker en dan maakt het het er niet beter op als je iets ' moet' .

Oke even een zeurpost en waarschijnlijk is er ook geen touw aan vast te knopen :')

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 14:12

Susanne schreef:
Net even geshopt bij de EJ O:) Hadden wel leuke kortingen deze week.

En dit vraagt natuurlijk om foto's *\o/*

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 14:27

Komt wel goed meiden :(:)

Suus: foto's!!

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 14:29

Susanne schreef:

Voel jullie zelf vooral niet verplicht om van alles te moeten. Dan wordt het zo'n verplichting. Ik heb verder geen tips..

Ik heb ooit ook wel zo'n periode gehad, toen ik nog op dat weitje stond waar ik het laatst over had en alleen maar recreatief reed (als mijn pony tenminste niet stuk was voor de verandering).

Maar nu heb ik juist zoveel motivatie dat het bijna sneu is om dat te botvieren op Willem :') Ik moet er echt bewust om denken dat hij wel echt 2 dagen vrij krijgt per week omdat ik anders het liefst 7 dagen zou rijden/trainen.

Koop er nog 1 dan ben je daar meteen vanaf :')

Ik wil ook wel elke dag mennen maar echt geen tijd voor nu met Lars en straks Rissa er ook nog bij.. Maar ik wil geen kinderen dus dat scheelt wel veel geld en tijd.

Voor degene die twijfelen en motivatie missen; ik heb dat ook gehad toen mijn vorige pony overleed ik had echt een mini paarden depressie ofzo. Maar ik vond juist wel motivatie in wedstrijdjes ook al ging het toen nog helemaaaal niet goed. Dat heb ik nu ook met mijn jonge fjord, het is echt niet makkelijk maar als ik foto’s of filmpjes terug zie van mijn vorige fjord in de sport .. <3 Stap ik toch weer op :D

Ah leuk Susanne; Showen !!!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 14:31

mirriejj schreef:
Susanne schreef:

Oh daar hoef je niet van te schrikken hoor ;) Ik vind het ook oprecht heel leuk, maar niet altijd. Ik herken het heel erg dat het vaak een 'moeten' is en dan klap ik helemaal dicht en dan wil ik niets meer. Ik denk dat als ze bij mij op pension hadden gestaan, dat ik alles weg had gedaan.

Maar gelukkig is dat niet het geval en geniet ik er wel van als ik ze lekker de hele dag op de paddock zie scharrelen. En ik vind rijden ook heel leuk, ik geniet daar altijd oprecht van, maar momenteel is mijn hele leven gewoon een beetje poedersuiker en dan maakt het het er niet beter op als je iets ' moet' .

Oke even een zeurpost en waarschijnlijk is er ook geen touw aan vast te knopen :')

Ik heb geen idee wat er precies allemaal speelt (en dat hoef je ook absoluut niet uit te leggen op internet!) maar ik wil je wel even een virtuele knuffel geven :(:) Als jij geniet van je pony's in de paddock, is dat helemaal goed. Wat anderen denken/zeggen/doen staat daar helemaal los van. Ik hoop dat het allemaal gauw weer goed komt.

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 14:32

Oh even wat anders he. Stel ik wil een impulswedstrijd starten, wat draag je dan? :+

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 14:35

Haha ik heb me heel netjes ingehouden hoor!
Ik wilde alleen al een tijdje bepaalde jodhpurs voor op wedstrijd (en die ook netjes houden dan en niet weer op stal gaan dragen..) dus die heb ik nu gescoord. En verder nog springschoenen en likit.

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 14:39

Likit :') Dat at ik vroeger zelf op de manege.

@Mirriej: ik draag altijd een gewone broek met stalschoenen (en nee ik maak ze niet schoon) en een rijjasje met sjaal. Als t koud is handschoenen want dat is niet verplicht meer maar een rijjasje volgens mij wel? En een sjaaltje of plastron ook.
Nouja niet perse een rijjasje een blazer mag ook. En mijn Keppie natuurlijk.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 14:41

Als je nog geen wedstrijd outfit hebt volstaat gewoon een nette broek (zou iets van zwart of donkerblauw doen) met een jasje, cap, handschoenen, evt een leuk sjaaltje erbij. Menschort is niet meer verplicht. Een 'ruiter outfit' is ook toegestaan.

Ikzelf draag altijd een zwarte broek, wit wedstrijdshirt, plastron, donkerblauw jasje met een heel klein krijtstreepje, donkerblauw menschort, donkerblauwe cap en donkerblauw met witte handschoenen.

Ik heb dus ooit gehad dat een jury uit haar hokje kwam (!!!!) om me te vertellen hoe lelijk mijn schoenen waren (!!!) En daarom heb ik nu dus een trauma met schoenen op wedstrijd en dus al 3x nieuwe gekocht als ze iets te lelijk werden :') :') :') en dus vandaag weer nieuwe heb gekocht hahaha.