Ah leuk! Ik heb juridische dienstverlening gedaan. Momenteel desperate opzoek naar werk en ook ver onder mijn niveau maar werkelijk overal word ik afgewezen. Dan ben je te oud, dan weer te weinig ervaring en zelfs de fiets kruidvat wilde me niet Om van te janken gewoon.
Leuk! Heel veel mensen stromen door vanuit juridische dienstverlening naar rechten op het HBO. En geen werk kunnen vinden of niet worden aangenomen is balen.. heb je je papieren kun je er eigenlijk nog steeds niet veel mee.
Ff genieten van de zon en modder! Het is heerlijk weer. T voelt bijna als 20 graden haha!
LS_fotos
Geplaatst: 25-01-16 15:17
Amber, Welkom jou shet lijkt op mijn overleden ruintje… (de kleur dan) qua bouw was hij heel sjique. Ik zou je borsttuig een heel stuk omhoog gooien.
Buck mende ik altijd met een ongebroken kneveltrens. Bij Am probeer ik vanalles
Spruitje, een zacht bitje met een zeempje erom (bitbandage).
Lobkew, PROEST! Succes. Wat een lijst hahaha, neem maar voldoende geld mee..
Hier is Amm gister onder t zadel gereden, alleen dit meisje kan hem aan zonder elastiek rijden zonder vliegend de bak door te gaan. Meisje heeft veel wedstrijd ervaring, en ze klikken goed echt onwijs leuk! Amadeus wil echt voor der werken! Zo lief.
Ayla
Geplaatst: 25-01-16 15:33
Leuk dat ze het zo goed doen samen.
Blackflag: schattig Hoop dat ik zo ook nog even de deur uit kan, hier schijnt de zon ook al de hele dag.
Zon schijnt hier ook mooi. Zit alleen de hele dag binnen. Kreeg net wel foto dat Max lekker buiten staat. hij heeft het beter voor elkaar.
Chardy
Geplaatst: 25-01-16 16:41
Goedemiddag!
Ik zal zo even bijlezen.
Ik heb net een heerlijke grote ronde met Astrid gereden door de polder! Ze was weer super zoet! Je hebt in de polder veel lange rechte stukken, ik vind het dan altijd zo leuk om enorm hard te gaan draven! Oortjes erop en gaan met die banaan! En hele smalle bruggetjes over waar je sulky net door heen past, goeie oefening is dat! En Maartje (bokker Calum) was mee met Madelief en mijn moeder op de fiets ernaast met de honden.
Laatst bijgewerkt door Chardy op 25-01-16 16:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Mandy, frustrerend is het zeker. En steeds afwijzingen krijgen is ook niet leuk. Maar we solliciteren vrolijk verder
Blackflag knappe poonie!
LS lieve combi
Net in dit heerlijke weertje gereden met mijn stuiterbal, op een paar kritieke situaties na was hij best braaf, iets beter als gister in elk geval. Hij was belachelijk voorwaarts maar ook met fijne ontspannen momenten. Lief Willempje.
Laughy, Leuke foto's! Knappe appie ook! Patty14, leuk! Lobkew, dat is ook een heel lijstje zeg! Ik heb er een aantal, (maar ik neem daar niet alles van) - Het Amerikaanse showtuig - mendeken - showhalster (maar op de shetlanderhoek is een hele gave te koop voor weinig) - misschien een nieuw halster, is altijd leuk om er een aantal te hebben haha.
Hoe laat ga jij erheen dan?
Jelleee, Smal hé?! Stuurkunsten haha. Blackflag, leuke mini, schattig! LS_Fotos, Wat leuk zeg! Brave Amadeus! Ziet er netjes uit, eerste keer?
Ik ga deze week nog even langs de epplejeck, die zit in de buurt. Ze hebben nu btw vrije dagen, en dat is best handig voor een longeerlijn/longeerzweep/anders .