oeeh, we gaan een beetje offtopic.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DominoLiefde schreef:huh, staan ze nou echt vast in de wei??Hannemariee:
Ja, maar ik denk dat het nu geen nut meer heeft, omdat ze nu al weten dat ze erover kunnen.
Maar het is altijd te proberen.
Ik eet ook haast niks meer en heb allemaal witte stipjes en dingetjes in me keel, en heb gigantische keel pijn.
ook buikpijn en hoofdpijn.
Straks ook nog de ponys voeren, maar dat doet gelukkig me lieve papa en mama voor me![]()
Hannemariee morgen gaat Mathilde ws met Misty lopen omdat ze anders de hele dag vast staat,
misschien kun je wel samen met haar lopen.
DominoLiefde schreef:aan een stokje? hebben jullie ze vast staan in de wei??Goedenmiiddag..
Misty was vanmiddag ook voor de eerste keer ontsnapt.
Daar baalde ik een beetje van want ze durfde het eerst niet.
Maar Hannemariee er komt geen schokdraad hoor! xD
ze gaan misschien hier achterthuis staan, of aan een stokjee.
Ik vind ze nu wel een beetje zielig, morgen gaat me zus ws ff met Misty lopen.
DominoLiefde schreef:DominoLiefde schreef:huh, staan ze nou echt vast in de wei??Hannemariee:
Ja, maar ik denk dat het nu geen nut meer heeft, omdat ze nu al weten dat ze erover kunnen.
Maar het is altijd te proberen.
Ik eet ook haast niks meer en heb allemaal witte stipjes en dingetjes in me keel, en heb gigantische keel pijn.
ook buikpijn en hoofdpijn.
Straks ook nog de ponys voeren, maar dat doet gelukkig me lieve papa en mama voor me![]()
Hannemariee morgen gaat Mathilde ws met Misty lopen omdat ze anders de hele dag vast staat,
misschien kun je wel samen met haar lopen.DominoLiefde schreef:aan een stokje? hebben jullie ze vast staan in de wei??Goedenmiiddag..
Misty was vanmiddag ook voor de eerste keer ontsnapt.
Daar baalde ik een beetje van want ze durfde het eerst niet.
Maar Hannemariee er komt geen schokdraad hoor! xD
ze gaan misschien hier achterthuis staan, of aan een stokjee.
Ik vind ze nu wel een beetje zielig, morgen gaat me zus ws ff met Misty lopen.
Ja want ze ontsnappen steeds.
En gisteravond waren ze een poosje helemaal weg. :S
Dus daarna weer vast gezet en vandaag krijgen ze iets anders want dit is wel een beetje zielig om te zien,
maarja beter dan dat ze weglopen of door de sloot zakken.
heb vannacht ook amper kunnen slapen,
heb vannacht om 3 uur een uur gezeurt bij me ouders of ze niet even in de garage mochten staan.
Leinearthur schreef:Hannemarie schreef:whaha, dat hoeft toch ook niet altijd leine
Nee maar ik maak er eigenlijk altijd een gewoonte van
xMonsterr schreef:jullie zijn echt goed ik quoten.
ik kan dat niet eens.
FlorisSam schreef:Ik ook
zit in webshop allemaal rotzooi te kijken en in mijn winkelmand te gooien,
dat ding zit nu al op 1386,53.(om dan zo weer alles te verwijderen uit dat ding )
*zucht* Ik heb dus echt geen leven
Buckje schreef:Goedzo meid, vooral zo doorgaan je bent echt heel goed bezig!!![]()
Ik vind het echt aandachttrekkerij het zo op internet rond te bezuinen.FlorisSam schreef:Weet ik,ik eet ook superslecht.
Mijn ouders weten er niet van,ga het ze ook niet vertellen.
Doe het maar heel soms,als ik me heel slecht voel.