Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sunnyboy04 schreef:CLUBDAG!!
en dan heeft miekske dr eerste onderlinge wedstrijd op livona!
Ik wens dr heel veel succes, wnt dr zus heeft ook een x wedstrijd gereden op livona, alleen livona maakte er een 'spring-parcour' van zonder hindernisse!
maar ik ga!
sunnyboy04 schreef:sunnyboy04 schreef:CLUBDAG!!
en dan heeft miekske dr eerste onderlinge wedstrijd op livona!
Ik wens dr heel veel succes, wnt dr zus heeft ook een x wedstrijd gereden op livona, alleen livona maakte er een 'spring-parcour' van zonder hindernisse!
maar ik ga!
Ik ben er weer
We hadden vandaag clubdag, annemieke had op livona eerste onderlinge wedstrijd en behaalde met de B 167 punten.. Zij vind t slecht, ik vind t zelf al heel wat voor haar.. Dit x was livona zeer braaf alleen volgens de jury wou ze in de galop graag der eigen weg
daarna had annemieke een ander paard opgehaald die niet zo heet wordt met spelletjes en springen.. Ik zelf vond t een zeer geslaagde dag, ondanks dat ik jammer genoeg niet met een paard heb meegedaan! Alleen, toen ik daar vanmiddag zat, had ik een paard bedacht waar ik eventueel op mee kon doen.. maar dat was te laat
Ik heb in totaal 420 fotos gemaakt!![]()
Dr zitten echt lelijke fotos bij maar ook vet coole
nu moet ik ze alleen nog ff naar de pony-club beheerder ofzoiets sturen..! Dus zo gebeurtHoe was jullie dag?