Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
IngridM schreef:Zooo druk dagje Patricia haha. Maar dan wel de moeite waard om er een stuk voor te rijden.
StalNollie schreef:Ooh kijk wat schattig. Gaat dit op tijd ? Ziet er zo gehaast uit hihil. En wat een drukke dag jeetje wel gezellig en leuke prestaties
In aug ga ik ook lid worden van stamboek ( betaal dan nog maar voor half jaar nu zou ik volledig moeten betalen) kijken of we ook wat kunnne meedoen ( mits ze geen last heeft vn de dracht)
IngridM schreef:Ok durf wel een keer een filmpje te plaatsen. Onderbouwd commentaar mag altijd. We zijn alletwee zo groen als gras qua mennen (heb vroeger wel jaren gereden maar was geen ster erin). Ik ben zelf heel erg blij met hoe het nu gaat. Stukken rechtuit gaan nu ook meestal rechtuit ipv mega slingerend, bochtjes gaan fijn en hij begint mijn hand op te zoeken.
[ Video ]
Linsey1998 schreef:Ik ga morgen even een bijleespost maken maar:
Susanne: Jaaa ik ben fan, we gaan er sowieso een aanschaffen.
Ik kwam achter de zieke nieren omdat toliene telkens koliekachtige symptomen vertoond maar wel mest, ze dronk ook al een tijdje slechter. Dus na het onderzoek van gister erachter gekomen dat haar nieren minder goed functioneren. Maandag krijg ik de medicijnen binnen.
Die excellent sulky was alleen het lamoen in lengte te verstellen en het bankje iets maar niet meer dan 3 cm ofzo. Lamoen was niet in hoogte te verstellen en ook de spoorbreedte was ruim 125 cm. Dan krijg ik een probleem met vervoer, maar ook het feit van waar gaat die kar met die pony heen... en in balans hangen was een drama geworden.
IngridM schreef:Ok durf wel een keer een filmpje te plaatsen. Onderbouwd commentaar mag altijd. We zijn alletwee zo groen als gras qua mennen (heb vroeger wel jaren gereden maar was geen ster erin). Ik ben zelf heel erg blij met hoe het nu gaat. Stukken rechtuit gaan nu ook meestal rechtuit ipv mega slingerend, bochtjes gaan fijn en hij begint mijn hand op te zoeken.
[ Video ]