Wat een serieuze onderwerpen hebben jullie vandaag. Voel me alleen wel stokoud nu, die gevreesde grens van 50 bereik ik in december al... . Persoonlijk heb ik er nog nooit bij nagedacht om die reden geen nieuwe pony meer te nemen, ga er eigenlijk wel van uit nog jaren met ze bezig te kunnen zijn. Maar misschien heb ik ook wel makkelijk praten omdat ik de pony’s thuis heb. Natuurlijk is het heel goed om goed na te denken over een aankoop maar niet alles is te plannen in het leven.
Jenny: respect voor je vader dat hij dat doet!
Sunshinedaan
Geplaatst: 25-10-18 17:36
Jenny, wat geweldog dat je vader de opleiding nog gaat doen!
De vraag naar brave kleine pony’s kwam ik vorig jaar al achter... toen heb ik met Fleurtje in een twijfelachtig sukkeldrafje een marathonwedstrijdje gedaan Er kwamen toen 3 verschillende mensen naar me toe die vroegen of ze niet te koop stond... het was écht wat ze zochten. Ik was sprakeloos!
Fleur is een echte kinderpoownie trouwens. Eeuwig geduld en vindt al dat gefrut en getut heerlijk mijn mencursus maatje (vrouw van 50+, mist wat men-inzicht) leert mennen met haar. Fleur is erg vergevingsgezind.
Ons motto thuis is dat je vaak meer spijt hebt van de dingen die je NIET gedaan hebt, als die je wél gedaan hebt
@Sunshinedaan; Wat leuk !! En ik ga niet alleen een marathon rijden maar ik organiseer een sulky rubriek (ik weet niet waar je vandaan komt en anders schrijf je ook in!)
Haa wat leuk Toliene is echt een toverballetje Ze ziet er top uit
@Sharani; Huh word jij 50?! Had ik je echt niet gegeven. Maar ik ben daar ook heel slecht in.
Moet mijzelf ook nog stééds legitimeren als ik drank koop. Laatst had ik mijn rijbewijs vergeten en kreeg ik gewoon geen fles whisky mee.. Ik word 30 !! “Ja we moeten controleren tot 21”