Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vind het op zich wel gezellig weer een nieuw gezicht, maar als ze na twee keer niks meer posten vind ik dat wel weer jammer.
ik moet hoognodig nieuwe rijlaarzen en jophurs hebben cap eigenlijk ook maar als daar niks tussen zit voor mij of de staat waarin ze verkeren mij niet aanstaat koop ik gewoon nieuwe, heb maar één hoofd tenslotte
verder hoop ik dat ze dekens in floor zijn maat hebben, tot november lopen de menlessen van mijn verzorgster door maar floor gaat midden september al ernstig verharen, kaal scheren dan maar. en ik heb op de SMR dag gekeken voor quikrelease ogen, maar had toen niet genoeg geld bij me
hopelijk hebben ze die daar ook en zo niet dan bestel ik ze gewoon. Heb daar ook wel eens een onwijs gaaf portugees hoofdstel zien hangen met bijpassend bit en teugels gezien voor 12.50 had er toen zo'n spijt van dat ik die niet heb meegenomen, hopelijk dit jaar meer geluk
vorig jaar kon ik helaas geen vrij krijgen... een vriendin van mij heeft vorig jaar voor 100 euro zes bijna nieuwe outdoor dekens een rondgedraaid hoofdstel, rijlaarzen en een zweetdeken gekocht

Kcinarual schreef:Vraagje; is hier iemand met een mini shetlander die een graasmasker draagt? Zo ja, ik ben erg benieuwd naar welk graasmasker jullie hebben en evt naar een foto
Fijn dat het goed ging Linsey!
Mijn vriend wil er heel graag eentje. Mij maakt het eigenlijk niet zo veel uit al is het wel fijn om af en toe even te checken.

snap het ook wel.
(twee onbekenden) ik wacht wel even buiten! Donja is ondertussen in de bak aan het spelen met haar vriendje Buddy! Wat een scheet! (Onduidelijke foto)
we willen er 1 aanschaffen, even kijken of ik dat red binnen korte termijn
Met haar gaat het ook vast goed komen zo, ze is erg betrokken en heeft al best veel ervaring voor haar leeftijd (14)

Ik heb 'm ook aan zijn gewone halster. 
) kent iemand dit merk want ik vind hem heel netjes liggen op floor.