Jeetje ik reageer even niet en dan hebben jullie ontzettend veel gekletst Maargoed ik zal eerst wel even op iedereen reageren. Sorry als ik iets ben vergeten.
Wat een ontzettend gaaf tuig heeft Buck nu! En van Zilco Staat hem prachtig!
xAylie wat gaaf dat dat allemaal kan! Super zeg, ik bedoel al die spullen en dat je Casper gratis mag. En dan ook voor weinig geld hem daar stallen. Klinkt echt ideaal!
Ja Debora jij hebt het ook goed voor elkaar Maar ik zal maar niks over die verwende shetlanders van mij vertellen..(ze staan bij huis, hebben een prachtige bak/paddock tot hun beschikking en weiland en een grote inloopstal). Verder is hier veel bos)
Ik zou niet weten hoeveel ik voor de inentingen moest betalen(nouja eigenlijk mijn ouders ) Maargoed die van mij worden tegelijk ingeent en dan tegen influenza en tetanus.
Wat gaaf dat jullie jullie pony's gratis hebben gekregen. Die van mij waren niet gratis, maargoed ze hebben ook papier(niks tegen pony's die geen papier hebben hoor!) en dan betaal je er vaak al wat meer voor. En het zijn ruinen, dus de castratie kosten betaal je ook. Ondanks dat is het niet normaal meer wat je voor een shetlander moet betalen. Zo weinig!
Ik zal zo even dat over Henk Bres lezen..
Ik lees dat de meeste al weer naar school zijn, ik lekker niet. Ik heb nou vakantie..
welkom Junkie
Nouja ik stop maar. Ik ga zo naar buiten pony's plagen. Ik heb gister met Zorian gelopen en mijn zusje met Zardos. Zardos was helemaal hieperdepieper. Ik heb Zardos maar genomen want hij zat te bokken en te doen, maf beest. Achter ons huis is een hele lange zandpad, maar daar kon ik een tijd niet lopen omdat het te nat was. Daarom waren ze ook zo druk.
Ja je kunt nou eenmaal niet alles kopen en houden wat iedereen wel graag zou willen. Gelukkig zijn er nog genoeg andere leuke dingen!
Pfff bokt joh word met de dag saaier nog ff en het word een gevangenis op eea. Je mag tegenwoordig niks meer.
yashilha
Geplaatst: 30-03-10 14:29
Welkom Junkieee Buckje wat lekker dat je bijna nooit da rekeningen heb Hier is het jammer genoeg altijd raak en altijd het zelfde paard De da gaat altijd prettig ieder jaar van mijn geld op een vette vakantie
Tinkerbell is in opleiding voor een crossbaan te beoefenen, kijk en leer hoe goed ze tussen die bomen doorkan, hoe ze een sprint kan trekken, maar ook muisstil kan staan! En dat wilde hals-slaan hoort er natuuuuurlijk allemaal bij!
Nou ze is er wel klaar voor denk ik!
booster
Geplaatst: 30-03-10 14:56
laatste filmpje doet het niet maar de rest ziet er wel leuk uit
ben ikweer heel even snel, even stukje bijgelezen maar ik ga gelijk weer want silke komt zo. op onverwachte kosten heb ik echt wel gerekent, ik geloof dat hij al voor dit jaar is ingeent etc, hoeven worden waarschijnlijk net daarvoor nog gedaan & verder zullen er niet heel veel kosten bijkomen, dit ben ik natuurlijk nog helemaal aan het uitzoeken. maar ik ben dus weer weg, daagdaag!
Buck ben ik het soms wel mee over eens. Bertje en Pablo waren ook niet gratis nee, ondanks ik ze 3 jaar verzorgde. Heb voor Bertje best wat moeten neerleggen aan die boer ondanks er geen papier oid bij zat, zelfs niet gechipt en dan 110.. Maarja, liefde gaat voor! Pablo kon ik voor een net prijsje overkopen toen die boer overleed van zijn zoon. Daar op zat wel een chip en papier maar onbekende ouders.
Nassie wat heb je tink gevoerd haha! hihaa, wat een lekker tuk heeft ze trouwens!
Zo vandaag eerst Rakker gedaan die heeft even los gestaan. daarna naar stalhouderij Hanemaaijer. Ik gaat nu een jong paard van daar bijrijden om der een beetje ruitermak te maken. Zodat meerder mensen met haar dalijk kunnnen rijden, dus dat is wel leuk