[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

oedsje

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 12:00

Hier druk met werk en paardjes :+
Kan jullie soms niet bijhouden hihi

Ingrid snap je helemaal . Even topic door gelezen. Had het paardje eerlijk gezegd laten gaan idd.

Hier een besluit genomen dat mijn kleinste perlino hengstje te koop gaat komen.
Hij is hier niet op zijn plek. En heb gewoon te weinig tijd om er vier te rijden

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 12:00

Haha dat denk ik ook wel eens Patty :') Iedereen meldt zich aan, dropt foto's van z'n knol en laat vervolgens nooooooit meer wat horen _O- Word er een beetje moe van.. :+

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 12:03

Susanne ik vind jou willem ook zo enorm gaaf. Heb al wat fotos voorbij zien komen. Ik heb het redelijk uitgezocht en ook contact met fokker gehad en met de instantie ook al. Heb daar al wat antwoorden van maar een aantal zijn nog jiet geheel duidelijk.

Omdat we haar pas hebben en ik geen late veulens in het jaar wil hebben we besloten om al te dekken. Sowieso door een goede hengst om niet voor papier loos te gaan en zeker de merrie nog verbeterd. ( wilde sowieso al dekken voor de 'leuk' maar dan wel compleet en willen als dat dus zou kunnen tzt de keuring op. Helaas is leentje net 12 en kan zei niet meer herkeurd worden de leeftijd hiervoor is 12.

Is het bij jullie ook zo droog op he t land ? Hier is alles zo goed als geel en lijkt wel hooi wat er staat.

Ik ben zeker van plan om te blijven reageren vandaar dat ik jullie eerst een tijdje heb gestalkt hihi en kn het redelijk bijhouden

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 12:06

Oké, duidelijk :j Was ook gewoon interesse hoor, geen kritiek. Ga je het veulen ook houden voor eigen 'gebruik'?

Hier valt de droogte op het land gelukkig erg mee. M'n eigen tuintje is wel wat dorstig :P

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 12:31

Patty14 schreef:
Nu vraag ik me gelijk af waar de rest van de nieuwe zijn :+. Laatst zoveel nieuwe voorbij gekomen maar zie nu niemand meer.

Nou he, is echt bijzonder. Ik zeg tegenwoordig ook maar 'welkom nieuweling' want heb nog geen eens zin om me erin te verdiepen hahaha.
Zou dus leuk zijn StalNollie als je blijft hahahha.
Leuk bontje ! Bont is inderdaad erg leuk!

Oedsje; wat jammer!
Laatst bijgewerkt door IngridM op 23-06-17 12:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 12:33

Kan niet zeggen dat ik bont niet leuk vind met 2 bonte beesten. :))

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 12:44

Patty14 schreef:
Nu vraag ik me gelijk af waar de rest van de nieuwe zijn :+. Laatst zoveel nieuwe voorbij gekomen maar zie nu niemand meer.

Dit is wel echt heel erg waar..........

Bij Don is de droogte niet te harden, ze staat ook op zand dus extra. Gelukkig heeft ze (nog) geen brokkelende hoefjes, ik vet ze dan ook elke dag goed in!

Hier in de buurt loopt ook een prachtig bruinbonte ggk hengst rond, ik ben stapelverlieft. Kan alleen even niet op de naam komen :( Maar vind hem geweldig en zit echt in de overweging Don te laten dekken!

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 12:52

Susanne schreef:
Oké, duidelijk :j Was ook gewoon interesse hoor, geen kritiek. Ga je het veulen ook houden voor eigen 'gebruik'?

Hier valt de droogte op het land gelukkig erg mee. M'n eigen tuintje is wel wat dorstig :P

Veulen zal inderdaad in eerste instantie blijven. Hengst word sowieso gec. Omdat ik deze niet kan en wil houden ook ivm opgroeiende kinderen. Vind dat geen goede combi.

Ik had eerst iok niks mer bont maar ze zijn best leuk haan

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 13:06

Ik ben niet zo actief als jullie maar lees nog wel altijd alles mee en reageer af en toe.

Wat jammer oedsje, je had een tijd geleden ook een leuk sabino hengstje te koop staan. Ik vond die zo leuk!helaas nog geen ruimte voor een shetlander erbij.

Had je hem zelf al voor de wagen staan?

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 13:15

Wat een leuke shet stalnollie! Ik ben ook dol op bont. Hier helaas 2 simpele vosjes :P

Wat zonde Oedsje, maar zo te horen wel de beste keuze.

Hier is het ook erg droog helaas.

Vanmorgen lekker gereden! Ik ben de powerplus van havens nu aan het uitproberen en volgens mij is die wel fijn. Jimmy had er vanmorgen een stuk meer vaart in. Al blijft hij op de heenweg altijd wel een beetje emmeren, dan moet ik hem ook flink vooruit rijden. Maar hij leek zijn energie beter te kunnen verdelen.

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 13:16

Welkom nieuweling!

Lees vooral mee heb het privé te druk om te reageren. Of laat ik het zo zeggen uitgebreid te reageren op iedereen. Maar dump geen foto's meer hoor aangezien ik niet op iedereen reageer. Kruip weer in meeleesmodus

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 13:24

Mira, ik denk niet dat het bedoeld werd als aanval. In ieder geval niet van mij kant. Van jou kan ik wel zeggen dat je regelmatig iets plaatst ondanks dat je het druk hebt. Maar ik denk ook wel dat je befrijpt met wat er word bedoeld. ;)

oedsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 13:25

ElineGC schreef:
Ik ben niet zo actief als jullie maar lees nog wel altijd alles mee en reageer af en toe.

Wat jammer oedsje, je had een tijd geleden ook een leuk sabino hengstje te koop staan. Ik vond die zo leuk!helaas nog geen ruimte voor een shetlander erbij.

Heb Amerikaanse mini's dus niet helemaal een shetje hihi

Ja klopt maar heb er gewoon teveel
Als ik nu genoeg tijd en ruimte had wist ik het wel Hahah
Sabino hengstje was nig niet betuigd

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 15:54

oedsje schreef:
ElineGC schreef:

Heb Amerikaanse mini's dus niet helemaal een shetje hihi

Ja klopt maar heb er gewoon teveel
Als ik nu genoeg tijd en ruimte had wist ik het wel Hahah
Sabino hengstje was nig niet betuigd

Excuus, en dit paardje die je nu gaat verkopen is wel betuigd?

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 16:39

Ik heb vanmorgen ook weer eens sinds jaren een keer met de go pro gereden *\o/* Alleen ik had geen flauw idee hoe ik er muziek onder moest zetten, dus jullie moeten het zonder doen :')

Schaapjes zijn trouwens van ons, daarom rent de hond er meteen heen :+

https://www.youtube.com/watch?v=tt-APgx-Zd8

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 16:42

Als ik dat filmpje zie wil ik a la minute een mini <3

oedsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 16:50

Ja paardje is goedgekeurd als dekhengst bij nmprs en bmp en heeft daarnaast amha en amhr papier
Betuigd in enkel dubbel en vierspan

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 17:19

Wat een ontzettend leuk filmpje Mirriejj!!!! Echt genieten om daar naar te kijken :) je hond is ook zo blij!

Kcinarual

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 17:51

Mirriejj, ik ben jaloers op jouw omgeving!!

Ik ga met Nick in de zomervakantie misschien een paar dagen naar Egmond, ik heb nu al zin om daar te rijden *\o/* Hier in de buurt helaas alleen verharde wegen om te mennen.. :(

oedsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 18:39

Oh heerlijk naar Egmond !

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 18:40

leuk filmpje! Na dit weekend heb ik weer wat meer tijd om te reageren.
Nu zo druk haha

linda_gigant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 18:57

Ingrid wat vervelend. Het is ook een moeilijke beslissing al helemaal als je nog zo jong bent. Ik zou mij niet voor kunnen stellen hoe t is om zon uitslag en advies te krijgen.

Welkom stalnollie ! Leuke merrie heb je daar. Hopen op mooie veulentjes

Nee ik ben ook geen fan van vies water. Liever zwembad water met een flinke plens chloor

Hier ook druk ... volgende week tentame week. Heb er een slecht voorgevoel over maar ga toch Mn best doen.

Gigant geniet heerlijk van zn vakantie ik denk dat ik er nog een weekje aan vast plak en daarna lekker bosritjes ga maken voor een poosje.

Vandaag met hem bij de kliniek geweest. Hij is weken geleden licht verkouden geweest en zo af en toe hoorde ik m nog hoesten. Dus toch maar even checken. Eigenlijk was er niets aan de hand. Hij kon wat last hebben van stof ... dus even wat maatregelen tegen het stof genomen.

Verder kon ik vandaag voor het eerst de camera in Mn trailer testen. Super blij mee !
Afbeelding

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 19:19

Linda wat voor tentames heb je?

Camera in trailer wil ik ook mog ooits... vervoer regelmatig jonge ponys en mis het wel dat ik niet kam spieken wat er achter me gebeurd.

oedsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 19:27

Fijn he camera in de trailer?

Wij hebben er sinds kort ook 1. Een achteruit rij camera aangesloten op licht.
Dus al licht aan gaat gaat camera ook aan. Wel stekkertje er even in doen en spiegel over de gewone spiegel

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 19:56

Linda is dat een achteruitkijk camera?
Oedsje welke heb jij