hooi ach wat zal het iedereen weet het al dit is gekopierd van de pb'tjes naar iedereen.
nou ik word al een tijdje gepest (wist jij al volgensmij) en sinds een paar dagen is het weer bezig. ik wilde met gym iets niet doen en ik werd door de hele klas gedwongen enzo en nu zingen ze liedjes en schelden me uit met 'danique verpest de gymles voor iedereen' , 'doe is wat voor je klasgenoten, ' (waarop ik zeg 'jullie doen ook nooit wat voor mij). gisteren met handvaardigheid werd ik ook steeds geduwt en had gevraagd 'wil je daar mee stoppen' en dat wou die niet, en toen heb ikm een bitchslap gegeven. en gisteren duwde dat meisje dat zichzelf belde, steeds mijn boeken van tafel. vandaag deed ik het 1 x terug en toen heeft ze me met dat boek heel erg hard in mijn nek en gezicht geslagen (1 x niet meerdere keren). en als ik dat aan iemand ga vertellen heb ik al helemaal de hele klas tegen mij staan. en toen heb ik daarna van die kerel die ik heb geslagen, een harde duw in mijn nek waardoor het heel zeer deed, dat heb ik wel gezegt zodat k niet mee hoefde te gymmen (omdat al die meiden dan naar mij kijken als ik me omkleed enzo..) en toen ben ik bij de fietsenrekken geduwt en tegengehouden.