Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
YelaBrenda11 schreef:als je het wilt weten moet je hier op bokt even naar het falabella taxatie topic gaan . hier wordt gemiddeld 5000 geboden (gemiddeld) . maar omdat plof een kruising is heb ik hem natuurlijk wel minder getaxeerd .
als het een keer gebeurd dat iemand die geen verstand heeft van taxeren , zoveel geld voor een falabella schat , snap ik dat je twijfelt . maar je ziet het hele topic door dat er minimaal 3000 wordt getaxeerd .
jackgirl schreef:YelaBrenda11 schreef:als je het wilt weten moet je hier op bokt even naar het falabella taxatie topic gaan . hier wordt gemiddeld 5000 geboden (gemiddeld) . maar omdat plof een kruising is heb ik hem natuurlijk wel minder getaxeerd .
als het een keer gebeurd dat iemand die geen verstand heeft van taxeren , zoveel geld voor een falabella schat , snap ik dat je twijfelt . maar je ziet het hele topic door dat er minimaal 3000 wordt getaxeerd .
Ik hoef daar niet te kijken.
Ik weet de prijsklassen wel waar de VOLLE falabella's in vallen.
Het feit is dat Plof gewoon een afstammingloze pony is , er is niets geregistreerd.
ondanks ze volgens zeggen van de eigenaar half falabella is. Nee dan beïnvloed dat de prijs zeker niet.
Voor mij hoef je niet te taxeren , maar je taxatie is ze als je naar de markt en het dier kijkt gewoon niet waard.
Maar als jij het er voor zou geven is dat goed toch
apollootje schreef:Ik heb niet veel verstand van taxeren, maar doe een poging...
Voel je niet beledigd als ik je pony misschien te laag taxeer, het is vaak maar net wat een gek geven wil.![]()
Amber 300 kent nog niet bijzonder veel en moet nog even goed leren wat wel en niet mag dus nog niet echt geschikt voor kleintjes (zoals je zelf al zegt, je moet consequent zijn) wel een leuk kleurtje
Chita 350 leuk sprekend jong diertje, jammer dat ze geen afstamming heeft. Wel leuk veelzijdig
Floortje 450 leuke brave veelzijdige pony met bekende afstamming
Brenda 250 geen afstamming bekend, kent niet bijonder veel kwa africhting maar ik gok dat ze ook best klein is?
Ik mis wel de stokmaten van jullie pony. Dat vind ik ook best belangrijk voor het bepalen van een prijs.
jackgirl schreef:YelaBrenda11 schreef:als je het wilt weten moet je hier op bokt even naar het falabella taxatie topic gaan . hier wordt gemiddeld 5000 geboden (gemiddeld) . maar omdat plof een kruising is heb ik hem natuurlijk wel minder getaxeerd .
Ik hoef daar niet te kijken.
Ik weet de prijsklassen wel waar de VOLLE falabella's in vallen.
Het feit is dat Plof gewoon een afstammingloze pony is , er is niets geregistreerd.
ondanks ze volgens zeggen van de eigenaar half falabella is. Nee dan beïnvloed dat de prijs zeker niet.
Voor mij hoef je niet te taxeren , maar je taxatie is ze als je naar de markt en het dier kijkt gewoon niet waard.
Maar als jij het er voor zou geven is dat goed toch
Sappos schreef:Plof 200 euro. Merrie, klein, dwerg? Halve falabella zegt niks. Ook voor een halve Amerikaan wordt niet half het geld neergelegd als voor een volle Amerikaan
Mickey 500 euro, beleerd, ruin, groot veelzijdig.
Amber met eczeem zeg ik 200-250 euro. Ik vind het een kwelling dus zou er geen/weinig geld voor gevenVerder een leuk dier om te zien.
Ziva 200 euro
Brenda hoe groot is ze en heeft ze papier?
Voor 3000 euro heb je een goede volwassen falabella![]()
Domino 300 euro...leuk dier
Casper 350 euro, papier, kleur
Shelty 650 euro, jammer dat ze met 2 jaar gedekt is
YelaBrenda11 schreef:ik lees overal in alle bladen waar het over falabellas gaat , dat ze erg veel waarde hebben .
ik zoek even de site waar het staat voor je op .