Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
OneAndOnlyx schreef:[ [url=m/aDIlbG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nathalie, gisteren reed ik langs bij Milk en ik kon me niet inhouden. Ze is zo schattig! Ik ging stilstaan met de fiets en gelijk keek ze me aan. Ik roep haar en haar oortjes gingen mijn kant uit. Wat een schat! Toen ik wegfietste ging ze gelijk door met eten haha.
LottieLover schreef:Pony hier verhaart ook nog niet... Ik heb een nieuw hoofdstel! Bakstukken eraf gehaald want bitje wil ik nog niet aan beginnen, neusriem was veel te lang maar een gaatjes tang doet wonderen![]()
[ [url=m/jUaPNR.jpg]Afbeelding[/url] ]
LS_fotos schreef:Welkom TOTO!
Dankjewel voor de lieve berichtjes en PBtjes, doet me goed... Iedereen denkt altijd dat het maar makkelijk en leuk is om niet te werken nou ik zal je zeggen ik zou willen dat mijn geest 100% was ik zou kunnen werken, en een normaal leven zou kunnen volgen. Ik moet IEDERE middag slapen omdat mijn lichaam en mijn hoofd het ander niets trek. Ik word een paar keer per week wakker met een dissociatie, beland weer eens in het ziekenhuis en krijg een spuit in mijn reet als ik doorgeslagen ben etc... Nee echt NIET cool!
Hier afgelopen dinsdag, en vrijdag een dissociatie gehad, vandaar gisteren ook geen les gegaan.
Ik heb vandaag wel heerlijk gereden met mijn pretletter, even op het veldje wat linksof rechtsof gereden, en daarna stukje bos heb hem even flink de wint uit mijn oren laten rennen heb filmjes, iemand zien ? Ik had het nodig en hij wist het toppony!!OneAndOnlyx schreef:[ [url=m/aDIlbG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nathalie, gisteren reed ik langs bij Milk en ik kon me niet inhouden. Ze is zo schattig! Ik ging stilstaan met de fiets en gelijk keek ze me aan. Ik roep haar en haar oortjes gingen mijn kant uit. Wat een schat! Toen ik wegfietste ging ze gelijk door met eten haha.
Echt super lief berichtje, en super lieve foto!! Alleen ik houd mijn hard vast bij het feit dat de sloot niet is omheind. Ik heb een pony gehad in het verleden die er 2x is ingedonderd, en met bevroren ijslaag ging zei gewoon het ijs op, op naar de overkant.
LottieLover schreef:Pony hier verhaart ook nog niet... Ik heb een nieuw hoofdstel! Bakstukken eraf gehaald want bitje wil ik nog niet aan beginnen, neusriem was veel te lang maar een gaatjes tang doet wonderen![]()
[ [url=m/jUaPNR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Je lage neusriem, hoort ter hoogte van zijn mondje te zitten (bit).
LS_fotos schreef:Eppeljeck, koopjes jager!!Ik moet ook even op de site kijken of ze hebben wat ik nu nodig heb, dan kan ik morgen even erlangs hij zit hier om de hoek.
Maar goed dan moeten ze t wel hebben.
Ayla schreef:B iddNu 7 winstpunten (in 5 wedstrijden), maar als hij zo doorgaat ga ik nog niet promoveren als ik er 10 heb. Ik ben wel gespannen maar niet zo heel erg in de proef, kan zijn dat hij wel wat aanvoelt maar tijdens de vaardigheid ben ik ook gespannen en dan is hij juist voorwaarts. Hij vindt dressuur op wedstrijd waarschijnlijk niet veel aan maar hij zal toch door moeten lopen als ik 'm dat vraag. Als ik 'm echt op z'n sodemieter ga geven reageert hij heftig en dat doe ik niet vanwege de proef maar daardoor neemt hij het er van. Ook op tongklakken, stemhulpen en zweep reageert hij dan niet tot amper.
Denk ook dat het tijd nodig heeft of dat ik 'm een keer op z'n donder moet geven ten koste van de proefVolgens mij rijd je op elk niveau een verliespunt onder de 150/155 maar dat weet ik niet zeker.
OneAndOnlyx schreef:[ [url=m/aDIlbG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zag Nathalie vanmiddag foto's nemen van Milk en vond het zo schattig haha. En uiteraard deze foto vond ik ook mega schattig haha
Wat betreft de omheining rond de sloot, ze hebben echt een enorm stuk waar ze kunnen rondlopen en ik denk dat ze liever grasjes plukken dan dat ze naar de weg gaan waar geen gras is haha. Verder heeft Nathalie daar volgens mij niet heel veel over te zeggen maar dat weet ik niet zeker!